AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #721 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (30 minutter siden): Forstår hva du mener, for det å si at kvinner som har hatt ferre ikke vil ha menn som har hatt mange, bekrefter til en grad teorien om at sex med mange er dumt for noen forholdsmessig. Men husk det handler om erfaring også. Jeg vil helst ikke ha en mann som har hatt mange, nå når jeg ikke er forelsket og kan tenke hva jeg ønsker uten å være påvirket av følelser. Det føles mer kjennt og trygt ut for meg, med menn med lik historie. Trenger ikke være reelt da, tiden vil vise. Det handler også om hvor klok noen er, selvinnsikt osv. Å forvente en oppførsel man selv ikke opprettholder tyder på manglende evne til å vurdere og sette krav til segselv og at man ikke unner andre glede man selv nyter. Kontrollerende egoist føler jeg 😅 Opplysninger generelt er noe annet enn opplysninger vedrørende menneskelig privatliv. At noen ønsker å si til mennesker, også unge, at et sexliv de enten har eller ennå ikke har kommet i gang med, har det man sosiale konsekvenser, som at deres attraksjonsverdi kan synke (hos hvem?de fleste her sier at det er en privatsak) eller at andre kan bli usikre i møte med deres fortid, er å stikke nesen sin i andres seksualliv. Ellers er jeg enig med deg i det meste. Og denne tålmodigheten du utviser med kranglefantene her inne, er en bragd. Anonymkode: 2d7cd...689 1
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #722 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Opplysninger generelt er noe annet enn opplysninger vedrørende menneskelig privatliv. At noen ønsker å si til mennesker, også unge, at et sexliv de enten har eller ennå ikke har kommet i gang med, har det man sosiale konsekvenser, som at deres attraksjonsverdi kan synke (hos hvem?de fleste her sier at det er en privatsak) eller at andre kan bli usikre i møte med deres fortid, er å stikke nesen sin i andres seksualliv. Ellers er jeg enig med deg i det meste. Og denne tålmodigheten du utviser med kranglefantene her inne, er en bragd. Anonymkode: 2d7cd...689 Feil. Opplysninger generelt inkluderer selvsagt dette.
herzeleid Skrevet 2. august 2023 #723 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kommet både argumenter, perspektiver og analyser du nekter å gå i rette med. Du fortsetter å terpe på en setning du har tatt ut av kontekst, fordi du ikke har mer igjen. Du har et heller dårlig begrepsapparat når det kommer til konsekvensanalyse og eventuell metode vedrørende årsakssammenhenger, som gjøre din platte gjentakelse om sosiale konsekvenser lite stødig. Det bedte for deg er nok om du slutter å stikke nesen din inn i andres seksualliv, og at du slutter å la deg rive med av avsporinger du har sagt flere ganger at du ikke vil ha. Anonymkode: 2d7cd...689 Hvilke argumenter, perspektiver og analyser mener du jeg nekter å gå i rette med? Jeg har sagt jeg mener vi skal svare ærlig når noen spør om konsekvenser handlinger kan ha, og kunne diskutere tematikken med innestemme. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har forklart deg dette før, alt sammen, det du skriver om i første avsnitt, og jeg kommer ikke til å bruke mer tid på deg her. En rekke argumenter mot din forståelse av sosiale konsekvenser på denne måten er fremført, men du har ikke hatt andre argumenter til å forsvare denne påstanden annet enn ved gjentakelser. Igjen, hvilke argumenter? Jeg registrerer at du ønsker at vi skal fortie konsekvensene, men du har jo selv fremsatt at de er der, så vi virker å være enige om hva som er potensielle konsekvenser, men uenige i hvorvidt vi skal fortie disse. Sitat Nå innfører du enda flere elementer for detaljstyringen din. At du tenker så mye over andres seksualliv, virker sykelig. Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg synes du burde slutte å snuse rundt i andres seksualliv på denne måten, og slutte å ha det som misjon å opplyse kvinner om det du kaller «sosiale konsekvenser» av at de ligger med så og så mange menn. Dette er en sterk anbefaling fra meg, men siden dette virker småpatologisk, sier jeg det ikke med noen forventning. Anonymkode: 2d7cd...689 Og jeg foreslår at du ikke oppsøker andre kvinners tråder for å skrive ting du tilsynelatende egentlig ikke tror på selv og slå ned på at andre svarer på andre kvinners spørsmål. Igjen, når temaet opprører såpass er det kanskje hensiktsmessig å ikke oppsøke det. Rosakatt skrev (53 minutter siden): Forstår hva du mener, for det å si at kvinner som har hatt ferre ikke vil ha menn som har hatt mange, bekrefter til en grad teorien om at sex med mange er dumt for noen forholdsmessig. Ja det bekrefter i alle fall at en av konsekvensene av slik adferd er at en kan oppfattes som mindre attraktiv eller aktuell som partner for en del potensielle partnere. Og det kan være helt greit og ikke en konsekvens en tillegger noen vekt, men er like fult en konsekvens. Jeg tror nok også det er de som oppdager dette etter å i en periode ha trodd at utsvevende sexliv var forventet eller noe som ble oppfattet som "kult", og sitter igjen med en guffen følelse når de oppdager at mange slettes ikke ser det slik, tvert imot. 1
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #724 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Opplysninger generelt er noe annet enn opplysninger vedrørende menneskelig privatliv. At noen ønsker å si til mennesker, også unge, at et sexliv de enten har eller ennå ikke har kommet i gang med, har det man sosiale konsekvenser, som at deres attraksjonsverdi kan synke (hos hvem?de fleste her sier at det er en privatsak) eller at andre kan bli usikre i møte med deres fortid, er å stikke nesen sin i andres seksualliv. Ellers er jeg enig med deg i det meste. Og denne tålmodigheten du utviser med kranglefantene her inne, er en bragd. Anonymkode: 2d7cd...689 Vil ikke unge skal føle på det. Folk er så ulike, så til de unge ville jeg ha sakt at de burde leve som det føles riktig for dem (Så lenge det ikke er farlig for noen) så møter de andre på veien de passer godt med uansett om de har få partnere eller mange. Eneste grunn til at jeg nevner mine potensielle preferanser, er for å opplyse disse mennene som tror kvinner skal sitte med bena lukket å vente pent, mens de selv kan flørte og ligge rundt skal tenke seg om hvor teit det høres ut. Fra perspektivet til en kvinne som sålangt har hatt 2 stykker og aldri ons. Men andre menn som har hatt mange, som ikke krever dette fra kvinner, de er ikke ille. Takk, men har ofte vært utålmodig, har gjentatte ganger hatt aggressive utbrudd her inne desverre 😅 Rart jeg ikke har blitt utestengt 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #725 Skrevet 2. august 2023 herzeleid skrev (1 minutt siden): Hvilke argumenter, perspektiver og analyser mener du jeg nekter å gå i rette med? Jeg har sagt jeg mener vi skal svare ærlig når noen spør om konsekvenser handlinger kan ha, og kunne diskutere tematikken med innestemme. Igjen, hvilke argumenter? Jeg registrerer at du ønsker at vi skal fortie konsekvensene, men du har jo selv fremsatt at de er der, så vi virker å være enige om hva som er potensielle konsekvenser, men uenige i hvorvidt vi skal fortie disse. Og jeg foreslår at du ikke oppsøker andre kvinners tråder for å skrive ting du tilsynelatende egentlig ikke tror på selv og slå ned på at andre svarer på andre kvinners spørsmål. Igjen, når temaet opprører såpass er det kanskje hensiktsmessig å ikke oppsøke det. Ja det bekrefter i alle fall at en av konsekvensene av slik adferd er at en kan oppfattes som mindre attraktiv eller aktuell som partner for en del potensielle partnere. Og det kan være helt greit og ikke en konsekvens en tillegger noen vekt, men er like fult en konsekvens. Jeg tror nok også det er de som oppdager dette etter å i en periode ha trodd at utsvevende sexliv var forventet eller noe som ble oppfattet som "kult", og sitter igjen med en guffen følelse når de oppdager at mange slettes ikke ser det slik, tvert imot. De står alle der, herze, også diskusjoner vedrørende din bruk av ordet konsekvens, som også er diskutert, all den tid du utelukkende fokuserer på enkeltmenneskers seksualliv, og nekter å inkludere andre aktørers agens i beregningen når det gjelder hva slags inntrykk som eventuelt oppstår i en eventuell konfrontasjon. Den usikres rolle, den dobbelstandardske rolle, slut shameren, sladrehanken eller den fordomsfulle har ingen agens hos deg når det gjelder hva slags inntrykk som blir dannet, for det du er opptatt av skal være riktig er først og fremst at andre menneskers seksuelle liv har det du kaller konsekvenser. Du skriver at en seksualatferd der noen har et for høyt antall, har en konsekvens som man påfører andre. Dette er din kjepphest, og må gudene vite hvorfor dette er så viktig for deg. Når du presenterer at noen kanskje får en guffen følelse dersom de blir møtt med visse reaksjoner, er det helt utrolig at du ikke opplyser om at den som har det guffent tross alt ikke skal ta ansvar for hva andre mener om vedkommendes seksualliv. Det er å stikke nesen sin i andres saker. At du i tillegg fremstiller det som om folk har sex fordi de synes det er kult, er igjen en spekulasjon fra deg, der du lusker rundt i andres intensjoner. Du skal ikke spekulere i hvorfor mennesker har seg. Det du gjør, er ikke pent. Derfor foreslår at du slutter å luske rundt i andres sexliv, særlig fordi du på side tjuefem opplyser om at du ikke har satt deg fore å opplære noen i hva andre finner attraktivt og ikke, og at du slutter å bruke min spekulative setning som sannhet, bare fordi du holdt på å dette av stolen av glede fordi du så den, siden det er så viktig for deg at dette er sant. Anonymkode: 2d7cd...689 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #726 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (36 minutter siden): Vil ikke unge skal føle på det. Folk er så ulike, så til de unge ville jeg ha sakt at de burde leve som det føles riktig for dem (Så lenge det ikke er farlig for noen) så møter de andre på veien de passer godt med uansett om de har få partnere eller mange. Eneste grunn til at jeg nevner mine potensielle preferanser, er for å opplyse disse mennene som tror kvinner skal sitte med bena lukket å vente pent, mens de selv kan flørte og ligge rundt skal tenke seg om hvor teit det høres ut. Fra perspektivet til en kvinne som sålangt har hatt 2 stykker og aldri ons. Men andre menn som har hatt mange, som ikke krever dette fra kvinner, de er ikke ille. Takk, men har ofte vært utålmodig, har gjentatte ganger hatt aggressive utbrudd her inne desverre 😅 Rart jeg ikke har blitt utestengt Jeg tror faktisk de aller fleste synes det både ser og høres teit ut. At menn og kvinner skal dømmes forskjellig når de gjør det samme, tror jeg nok et fåtall mener i dag. Det er tross alt 2023! Anonymkode: 2d7cd...689 1
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #727 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): De står alle der, herze, også diskusjoner vedrørende din bruk av ordet konsekvens, som også er diskutert, all den tid du utelukkende fokuserer på enkeltmenneskers seksualliv, og nekter å inkludere andre aktørers agens i beregningen når det gjelder hva slags inntrykk som eventuelt oppstår i en eventuell konfrontasjon. Den usikres rolle, den dobbelstandardske rolle, slut shameren, sladrehanken eller den fordomsfulle har ingen agens hos deg når det gjelder hva slags inntrykk som blir dannet, for det du er opptatt av skal være riktig er først og fremst at andre menneskers seksuelle liv har det du kaller konsekvenser. Du skriver at en seksualatferd der noen har et for høyt antall, har en konsekvens som man påfører andre. Dette er din kjepphest, og må gudene vite hvorfor dette er så viktig for deg. Når du presenterer at noen kanskje får en guffen følelse dersom de blir møtt med visse reaksjoner, er det helt utrolig at du ikke opplyser om at den som har det guffent tross alt ikke skal ta ansvar for hva andre mener om vedkommendes seksualliv. Det er å stikke nesen sin i andres saker. At du i tillegg fremstiller det som om folk har sex fordi de synes det er kult, er igjen en spekulasjon fra deg, der du lusker rundt i andres intensjoner. Du skal ikke spekulere i hvorfor mennesker har seg. Det du gjør, er ikke pent. Derfor foreslår at du slutter å luske rundt i andres sexliv, særlig fordi du på side tjuefem opplyser om at du ikke har satt deg fore å opplære noen i hva andre finner attraktivt og ikke, og at du slutter å bruke min spekulative setning som sannhet, bare fordi du holdt på å dette av stolen av glede fordi du så den, siden det er så viktig for deg at dette er sant. Anonymkode: 2d7cd...689 Ja, når alle = ingen skal vel noe annet godt gjøres.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #728 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (1 time siden): Nei. De fleste er ikke så dumme at de ikke skjønner hva som skjer når en kvinne eller mann forlater er sted med en ny person sene kvelder til stadighet, eller når besøkene av forskjellige mennesker blir hyppige. Nei, det er ikke en ny elektriker som kommer kl. 22 hver fredag i en bil uten firmalogo. Men om du vil så er set selvsagt fritt frem å innbille seg noe annet. Jeg hadde en periode med besøk av to kompiser flere ganger i uka. De kom innom for kaffe og kjeks/kake før de kjørte videre (langtransport). Du hadde sikkert gjort dine tanker om det. Anonymkode: d06d1...b42 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #729 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (1 time siden): Ja, og det er selvsagt helt greit. Handlinger har jo konsekvenser for alle, selv om noen ikke vil innse det. Det vil jo heller ikke dere jomfrujegere gjøre. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #730 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en periode med besøk av to kompiser flere ganger i uka. De kom innom for kaffe og kjeks/kake før de kjørte videre (langtransport). Du hadde sikkert gjort dine tanker om det. Anonymkode: d06d1...b42 Selvsagt ville jeg det. Og det ville de fleste andre også.
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #731 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vil jo heller ikke dere jomfrujegere gjøre. Anonymkode: d06d1...b42 Hvilke konsekvenser er det "vi jomfrujegere" (😂😂) ikke vil innse at finnes?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #732 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (6 minutter siden): Selvsagt ville jeg det. Og det ville de fleste andre også. Nettopp. Samtidig har jeg aldri hatt sex med noen av dem. Men du hadde spredt et falskt rykte om at jeg lå rundt. Ergo hadde ikke sexlivet mitt hatt konsekvens, men din onde tunge. Anonymkode: d06d1...b42 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #733 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (5 minutter siden): Hvilke konsekvenser er det "vi jomfrujegere" (😂😂) ikke vil innse at finnes? At oppegående damer ikke vil bli sammen med dere. At dere går glipp av mange bra damer. Anonymkode: d06d1...b42 1
Rosakatt Skrevet 2. august 2023 #734 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (6 minutter siden): Selvsagt ville jeg det. Og det ville de fleste andre også. Nei? Det er fullt mulig å ha besøk av noen uten at det skjer intime ting 1
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #735 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettopp. Samtidig har jeg aldri hatt sex med noen av dem. Men du hadde spredt et falskt rykte om at jeg lå rundt. Ergo hadde ikke sexlivet mitt hatt konsekvens, men din onde tunge. Anonymkode: d06d1...b42 Nei, her hadde det vært ansre handlinger som hadde hatt en konsekvens. At sannhetsgehalten i historien din halter litt er en annen sak.
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #736 Skrevet 2. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At oppegående damer ikke vil bli sammen med dere. At dere går glipp av mange bra damer. Anonymkode: d06d1...b42 Så min kone er altså ikke oppegående? Ingen av oss "jomfrujegere" som du så komplett idiotisk kaller pss har hevdet at våre handlinger ikke har konsekvenser. Endret 2. august 2023 av Kokeplate
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #737 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (1 minutt siden): Nei, her hadde det vært ansre handlinger som hadde hatt en konsekvens. At sannhetsgehalten i historien din halter litt er en annen sak. Det er ingenting som halter. Jeg har aldri ligget rundt. Hatt under 10 partnere i løpet av livet. Aldri utro, lykkelig gift. Men så er det sånn at jeg alltid har hatt mannlige venner, som jeg verken flørtet eller lå med. Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #738 Skrevet 2. august 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Nei? Det er fullt mulig å ha besøk av noen uten at det skjer intime ting Ja, og det er fullt mulig å legge sammen 2+2 og få 4. Altså, de fleste som kommer på besøk på senkkvelden eller natten er ikke på besøk for kaffe eller kjeks. Det er i de aller fleste tilfellene andre årsaker til dette.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #739 Skrevet 2. august 2023 Kokeplate skrev (1 minutt siden): Så min kone er altså ikke oppegående? Ingen av oss "jomfrujegere" som du så komplett idiotisk kaller pss har hevdet at våre handlinger ikke har konsekvenser. Imaginære koner er AI, ikke personer Anonymkode: d06d1...b42
Kokeplate Skrevet 2. august 2023 #740 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingenting som halter. Jeg har aldri ligget rundt. Hatt under 10 partnere i løpet av livet. Aldri utro, lykkelig gift. Men så er det sånn at jeg alltid har hatt mannlige venner, som jeg verken flørtet eller lå med. Anonymkode: d06d1...b42 Det kan hende det. Men da er det sært å føle seg truffet av denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå