Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #601 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Les selv. Hva mener herze med at man påfører andre konsekvenser (og i den konteksten det er skrevet i var det ikke snakk om sykdommer). Fortell. Anonymkode: 2d7cd...689 Jeg har lest. Og stråmennene du setter opp er kun å spore i dine innlegg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #602 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): At man skammer seg over konsekvensene av ens handlinger er noe en må gå i seg selv for å gjøre noe med. Andre kommer ikke til å gjøre det for deg. Uansett hvor lite du måtte ønske det vil dine handlinger påvirke deg både sosialt og på andre måter. At man ikke tåler andres seksuelle handlinger de har hatt i en fortid du ikke har hatt noe med å gjøre, må en gå i seg selv for å gjøre noe med. Andre skal ikke regulere livet sitt for deg. Uansett hvor mye du måtte ønske det, kommer ikke andre til å regulere sin seksualitet etter dine behov og usikkerheter. Anonymkode: 2d7cd...689 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #603 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (1 minutt siden): Jeg har lest. Og stråmennene du setter opp er kun å spore i dine innlegg. Hva mener herze. Si det da. Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #604 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At man ikke tåler andres seksuelle handlinger de har hatt i en fortid du ikke har hatt noe med å gjøre, må en gå i seg selv for å gjøre noe med. Andre skal ikke regulere livet sitt for deg. Uansett hvor mye du måtte ønske det, kommer ikke andre til å regulere sin seksualitet etter dine behov og usikkerheter. Anonymkode: 2d7cd...689 Hvem var bedt andre regulere livet sitt for dem?
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #605 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener herze. Si det da. Anonymkode: 2d7cd...689 Det han skriver.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #606 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Hvem var bedt andre regulere livet sitt for dem? Dere, som stikker nesen deres i andre menneskers private sexliv. Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #607 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere, som stikker nesen deres i andre menneskers private sexliv. Anonymkode: 2d7cd...689 Da kan du vel vise til hvor?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #608 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Det han skriver. Haha, herregud. Du skjønner det jo ikke selv. Eller så har jeg korrekt tolkning, siden ingen har korrigert dem. Spørsmål: Hvis jeg har sex med mange, og jeg blir sammen med en mann som blir usikker av dette, har jeg da påført ham en konsekvens? Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #609 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, herregud. Du skjønner det jo ikke selv. Eller så har jeg korrekt tolkning, siden ingen har korrigert dem. Spørsmål: Hvis jeg har sex med mange, og jeg blir sammen med en mann som blir usikker av dette, har jeg da påført ham en konsekvens? Anonymkode: 2d7cd...689 Jo, jeg skjønner det. Nei. Ingen har heller påstått det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #610 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Jo, jeg skjønner det. Nei. Ingen har heller påstått det. Neivel. Så hva mener herze? Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #611 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neivel. Så hva mener herze? Anonymkode: 2d7cd...689 Det han skriver. Ikke det du påstår han skriver, som han ikke har skrevet.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #612 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (3 minutter siden): Det han skriver. Ikke det du påstår han skriver, som han ikke har skrevet. som sagt, herze bør få seg en bedre våpendrager. Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #613 Skrevet 1. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): som sagt, herze bør få seg en bedre våpendrager. Anonymkode: 2d7cd...689 Ja, du hadde nok likt en som baserte seg på stråmenn. Kom igjen, vis til hvor Herzeleid (du klarer å droppe den hersketeknikken) har skrevet det du påstår. Jeg vet du kan bruke sitatfunksjonen, så det burde være en smal sak om det ikke er stråmenn og direkte løgn. Hvilket vi alle vet at det er. Endret 1. august 2023 av Kokeplate
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #614 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (2 minutter siden): Ja, du hadde nok likt en som baserte seg på stråmenn. Kom igjen, vis til hvor Herzeleid (du klarer å droppe den hersketeknikken) har skrevet det du påstår. Jeg vet du kan bruke sitatfunksjonen, så det burde være en smal sak om det ikke er stråmenn og direkte løgn. Hvilket vi alle vet at det er. Jeg har sitert det allerede, på side 30, ganske langt nede, dersom du slutter å være vblind. Jeg gidder ikke sitere det igjen fordi du ikke følger med. Anonymkode: 2d7cd...689
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #615 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sitert det allerede, på side 30, ganske langt nede, dersom du slutter å være vblind. Jeg gidder ikke sitere det igjen fordi du ikke følger med. Anonymkode: 2d7cd...689 Herze skrev dette (som jeg siterte på 30) som svar på at jeg påpeker at andre kan reagere med usikkerhet dersom man møter en partner med langt flere sexpartnere og at jeg kunne gjort det selv. Han mener dette, som jeg skriver, om usikkerhet, viser at jeg er enig i at antall sexpartnere har en sosial konsekvens som man påfører andre. Er denne tolkningen feil, regner jeg med du kan rette den opp, og si hva han mener når dette er et svar på det jeg skrev om eventuell usikkerhet. Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #616 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har sitert det allerede, på side 30, ganske langt nede, dersom du slutter å være vblind. Jeg gidder ikke sitere det igjen fordi du ikke følger med. Anonymkode: 2d7cd...689 Nei, det har du ikke. Det har du satt opp en av dine sedvanlige stråmenn.
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #617 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Herze skrev dette (som jeg siterte på 30) som svar på at jeg påpeker at andre kan reagere med usikkerhet dersom man møter en partner med langt flere sexpartnere og at jeg kunne gjort det selv. Han mener dette, som jeg skriver, om usikkerhet, viser at jeg er enig i at antall sexpartnere har en sosial konsekvens som man påfører andre. Er denne tolkningen feil, regner jeg med du kan rette den opp, og si hva han mener når dette er et svar på det jeg skrev om eventuell usikkerhet. Anonymkode: 2d7cd...689 Igjen med en stråmann.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #618 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (Akkurat nå): Nei, det har du ikke. Det har du satt opp en av dine sedvanlige stråmenn. Hahaha. Herregud. Tenk at jeg prøvde å i det hele tatt late som du er seriøs, når du til og med fornekter noe som stør sitert. Alle dine innlegg kommer nå fremover til å møtes med hjertehilsen. Anonymkode: 2d7cd...689
Kokeplate Skrevet 1. august 2023 #619 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha. Herregud. Tenk at jeg prøvde å i det hele tatt late som du er seriøs, når du til og med fornekter noe som stør sitert. Alle dine innlegg kommer nå fremover til å møtes med hjertehilsen. Anonymkode: 2d7cd...689 Hadde du prøvd hadde du funnet innlegget og bevist din påstand. Problemet er at fin påstand er blank løgn. Hjertehilsen er dessverre ikke noe nytt fra deg når du ikke er i stand tik å svare for deg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #620 Skrevet 1. august 2023 Kokeplate skrev (16 minutter siden): Hadde du prøvd hadde du funnet innlegget og bevist din påstand. Problemet er at fin påstand er blank løgn. Hjertehilsen er dessverre ikke noe nytt fra deg når du ikke er i stand tik å svare for deg. Alt i orden, herze, alle andre kan se det 💙 Anonymkode: 2d7cd...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå