Gå til innhold

Argumenter for/imot seksuell promiskuøs atferd kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å stikke nesen sin i andre saker er frekt og ufint, også på et diskusjonsforum, slik dus er de fleste mener på side 1. du er selvfølgelig enig med meg i at det ikke er pent å stikke nesen sin i andres saker, derav behovet for å forvrenge det til at det ikke handler om å stikke nesen sin i andres saker, men å spekulere i om kvinner som knuller så og så mange ikke egentlig er drevet av lyst, men av psykisk ustabilitet, er å stikke nesen sin i andres saker. Og å ha sterke meninger om hvordan kvinner generelt skal forvalte sitt seksualliv, som noen menn har her, er å stikke nesen sin i andres saker.

Anonymkode: 2d7cd...689

Jeg har besvart kvinnen som opprettet tråden sine spørsmål, og det burde virkelig ikke være noe å ta sånn på vei for. Jeg har ikke sagt noe om hvordan kvinner skal forvalte sitt seksualliv. Jeg har derimot etterlyst et minimum av refleksjon, uten at jeg var helt forberedt på hvor ille enkelte skulle ta det opp. Der kan jeg nok ha undervurdert hvor følsomt temaet åpenbart er. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo. Det er bare individer som har sex, ikke fenomener, ikke grupper.

Du sliter med ordet konkret også,  ser jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Revnende likegyldig og avvisende er nettopp den stilling man skal ta når andre snuser rundt i menneskers seksualliv, men det er ikke det som er ment. Noen menn her mener faktisk at man skal ta deres mening til ettertanke. Det er også meningsløst å si at folk må ta stilling til andres fordømmelse uten å si på hvilken måte. Og når det er fremstilt så vagt, er det mer trolig at avsenderen mener at fordømmelse bør tas på alvor enn at de skal stille seg likegyldige til det. Total avvisning er det eneste en slik sniffing fortjener.

Set er da vitterlig helt opp til den enkelte, ikke noe du bestemmer  

AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (6 minutter siden):

Jeg har besvart kvinnen som opprettet tråden sine spørsmål, og det burde virkelig ikke være noe å ta sånn på vei for. Jeg har ikke sagt noe om hvordan kvinner skal forvalte sitt seksualliv. Jeg har derimot etterlyst et minimum av refleksjon, uten at jeg var helt forberedt på hvor ille enkelte skulle ta det opp. Der kan jeg nok ha undervurdert hvor følsomt temaet åpenbart er. 

Nå spekulerer du i andres følelser igjen, slik du alltid gjør når du får motstand og uenighet, mens du fortsetter å late som du opptrer saklig og rasjonelt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå spekulerer du i andres følelser igjen, slik du alltid gjør når du får motstand og uenighet, mens du fortsetter å late som du opptrer saklig og rasjonelt.

Det er ikke spekulasjon å si at det blir tatt ille opp når det blir tatt ille opp.

Spekulasjon er også et ord du burde sette deg inn i betydningen av. 

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (6 minutter siden):

Set er da vitterlig helt opp til den enkelte, ikke noe du bestemmer  

Det er noe alle foretrekker. Har du glemt at ingen liker at andre stikker nesen sin i ens privatsaker og at alle mennesker vil ha seg frabedt fordømmelse, når de gjør noe de liker uten at det går utover andre? Det er ikke engang normativt, det er slik mennesker er og slik de ønsker å forholde seg til slanger som tror de kan krype inn i andres liv og bestemme over hvordan de skal te seg. Kvinner skal ikke forholde seg til tilfeldige og fremmede menn som snuser på privatlivet deres og retter pekefinger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (Akkurat nå):

Det er ikke spekulasjon å si at det blir tatt ille opp når det blir tatt ille opp.

Spekulasjon er også et ord du burde sette deg inn i betydningen av. 

Dette er en diskusjon. Hvis du ikke klarer å forholde deg til det uten å bli så følsom at du bruker en halv dag på meg, før du ta det opp med deg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er noe alle foretrekker. Har du glemt at ingen liker at andre stikker nesen sin i ens privatsaker og at alle mennesker vil ha seg frabedt fordømmelse, når de gjør noe de liker uten at det går utover andre? Det er ikke engang normativt, det er slik mennesker er og slik de ønsker å forholde seg til slanger som tror de kan krype inn i andres liv og bestemme over hvordan de skal te seg. Kvinner skal ikke forholde seg til tilfeldige og fremmede menn som snuser på privatlivet deres og retter pekefinger. 

Det er noe du tror at alle foretrekker. Men tro har ingen verdi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Strengt tatt ikke. Med tanke på mengden ufinheter og personangrep er det åpenbart at temaet er følsomt og at det blir tatt ille opp. Men igjen, nå er du utenfor trådens tema. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er en diskusjon. Hvis du ikke klarer å forholde deg til det uten å bli så følsom at du bruker en halv dag på meg, før du ta det opp med deg selv.

Dette er ingen diskusjon. Dette er du som må firklares at du tar feil.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (12 minutter siden):

Du sliter med ordet konkret også,  ser jeg.

Dette handler om kvinner som har sex, altså kvinnelige individer. Ordet konkret er overflødig i denne sammenheng. Vi snakker ikke om identifiserbare kvinner, men menn som legger seg opp i kvinnelige individers privatliv, noe som nettopp er tilfellet for noen menn her.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (1 minutt siden):

Det er noe du tror at alle foretrekker. Men tro har ingen verdi.

Lol. Gi meg den person som foretrekker fordømmelse nør man ikke gjør noe galt. Med mindre du skal inn i kink-miljøet, har du ingen sak.

Skrevet

Dette handler om kvinner som har sex, altså kvinnelige individer. Ordet konkret er overflødig i denne sammenheng. Vi snakker ikke om identifiserbare kvinner, men menn som legger seg opp i kvinnelige individers privatliv, noe som nettopp er tilfellet for noen menn her.

Nei, det er ikke overflødig 

Om ingen er identifiserbare så er det heller ikke noens privatliv.

Skrevet

Lol. Gi meg den person som foretrekker fordømmelse nør man ikke gjør noe galt. Med mindre du skal inn i kink-miljøet, har du ingen sak.

De fleste er oppegående mennesker, selv om du ikke troe det.

AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (2 minutter siden):

Strengt tatt ikke. Med tanke på mengden ufinheter og personangrep er det åpenbart at temaet er følsomt og at det blir tatt ille opp. Men igjen, nå er du utenfor trådens tema. 

Strengt tatt, jo. Du spiller min ball videre og befinner deg nå like langt utenfor trådens tema som meg. Var du ikke følelsesmessig investert selv, ville du ha holdt deg til tena da jeg avsporet. Refleksjon har du fått nok av, det er bare du som kjører dine sedvanlige unnamanøver ved å si stråmann og at alle misforstår innleggene dine, slik du gjør i alle tråder hvor du før litt motstand.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke overflødig 

Om ingen er identifiserbare så er det heller ikke noens privatliv.

Jo, alle individer har privatliv, om de så er identifiserbare eller ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, alle individer har privatliv, om de så er identifiserbare eller ikke.

Når det ikke er snakk om et konkret individ er det ikke snakk om et konkret individ, og følgelig ikke snakk om noens privatliv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Strengt tatt, jo. Du spiller min ball videre og befinner deg nå like langt utenfor trådens tema som meg. Var du ikke følelsesmessig investert selv, ville du ha holdt deg til tena da jeg avsporet. Refleksjon har du fått nok av, det er bare du som kjører dine sedvanlige unnamanøver ved å si stråmann og at alle misforstår innleggene dine, slik du gjør i alle tråder hvor du før litt motstand.

Som sagt, dette er ikke trådens tema. 

Jeg har besvart kvinnen som opprettet tråden sine spørsmål. Spør om du fortsatt lurer på noe.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (1 time siden):

Dette er en sosial konsekvens kvinner ta stilling til.

Eller vi kan drite i jomfrujegere med mindreverdighetskomplekser, og finne oss ordentlige menn. Min mann vet ikke mitt antall, og jeg vet ikke hans. Vi bryr oss ikke. 

Anonymkode: d06d1...b42

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En vakker kvinne som er over 30 år har kanskje hatt sex med flere enn fem, det samme med menn i hennes liga. Det første en spør om innledningvis i et forhold er sjelden antall tidligere partnere. Det kommer når en begynner å bli intime. Før den tid har en skapt seg et inntrykk og blitt kjent med hverandres holdninger og verdier. Hvor ofte har du hørt om noen som har blitt dumpet pga for mange tidligere partnere? Riktig! Det er her og nå som teller.

Anonymkode: 5a010...738

En kvinne som har blitt dumpet ene og alene pga at han fant ut hva tallet hennes var? Ikke skjedd i min omgangskrets i alle fall.

Det jeg derimot har sett skje mange ganger er at karen har funnet ut om fortiden hennes mens de var i tidlig stadie av dating og at han nedgraderte henne fra "relationship material" til casual sex. Jentene fikk aldri vite det og han slutshamet henne aldri, han bare gadd ikke å vurdere henne for noe seriøst og de lurte sikkert ofte på hvorfor uten å få noe reellt svar.

Og om karen ikke var interessert i noe casual, men ville ha kjærste så var det ikke mer dramatisk en at han hadde flere han så på som en potensiel kjærste, og at hun da ble "strøket fra listen". Hun visste nok aldri hva det gjaldt eller at han var såpass interessert før han fant ut om henne, utover at hun kanskje merket at han hadde lyst til å prate med henne og var flørtete en stund og så mistet interessen.

Sett det gang på gang.

Det er sånn det faktisk skjer. Ikke noen stor konfrontasjon med erklæringer om "jeg dumper deg fordi du er et ludder". Bare en kar som var veldig interessert og kunne tenke seg noe seriøst som så ble ganske mye mindre interessert når han fant ut av fortiden hennes.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...