Gå til innhold

Argumenter for/imot seksuell promiskuøs atferd kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva tenker du om dette, herzeleid? Synes du dette er sosial konsekvens kvinner bør ta stilling til?

Anonymkode: 2d7cd...689

Dette er en sosial konsekvens kvinner ta stilling til.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (3 minutter siden):

Har vedkommende påstått det da?

Ærlig talt. Nå viser du virkelig ditt sanne jeg. Flisespikker istedet for å korrigere menn som driver med slut shaming. Tok man deg seriøst i stad, er det hvert fall ingen grunn til å gjøre det nå lenger:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flisespikkeri, frøken stikke-nesen-sin-i-andres-saker.

Nei, det er ikke foisespikkeri at eu tror det at et mindretall er enig med deg betyr at enigheten med deg er enstemmig. 

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (Akkurat nå):

Jeg er forsåvidt glad for at du viser trynet ditt i alle de siste innleggene, så vi faktisk endelig får se hva du mener om ting.

• Liker 2
Skrevet

Ærlig talt. Nå viser du virkelig ditt sanne jeg. Flisespikker istedet for å korrigere menn som driver med slut shaming. Tok man deg seriøst i stad, er det hvert fall ingen grunn til å gjøre det nå lenger:

Mitt sanne meg er heldigvis å være en som er opptatt av hva som faktisk sier. Noe annet ville vært dumt og gjort meg til en idiot, slik andre som ikke klarer å forholde seg til det er.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (Akkurat nå):

Mitt sanne meg er heldigvis å være en som er opptatt av hva som faktisk sier. Noe annet ville vært dumt og gjort meg til en idiot, slik andre som ikke klarer å forholde seg til det er.

Du er en dårlig språklig kriger.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er forsåvidt glad for at du viser trynet ditt i alle de siste innleggene, så vi faktisk endelig får se hva du mener om ting.

Er det så nytt for deg at folk forholder seg til virkeligheten?

Skrevet

Du er en dårlig språklig kriger.

Og fortsatt milevis foran deg.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke foisespikkeri at eu tror det at et mindretall er enig med deg betyr at enigheten med deg er enstemmig. 

Et tips, les deg opp i hva eu betyr.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (5 minutter siden):

Nei.

Savner enda svar.

Svar på hva da? Sludderet ditt om at alle kvinner vasser i menn i ikke trenger gjøre en dritt selv annet enn å si jatakk om de er promiskiøse tøser og neitakk om de er koneemne? Sorry altså, men ingen! Kvinner kjenner seg igjen i dette. 

Anonymkode: ff989...efb

• Nyttig 1
Skrevet

Et tips, les deg opp i hva eu betyr.

En gang det er relevant. Ikke nå.

Skrevet

Svar på hva da? Sludderet ditt om at alle kvinner vasser i menn i ikke trenger gjøre en dritt selv annet enn å si jatakk om de er promiskiøse tøser og neitakk om de er koneemne? Sorry altså, men ingen! Kvinner kjenner seg igjen i dette. 

Du ser hvilke innlegg jeg har sitert deg tidligere hvis du slutter å ignorere dem fordi du bie svar skyldig.

AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (2 minutter siden):

Hvilke sosial konsekvens har mitt antall sexpartnere hatt for meg?

Eneste konsekvensene det har fått, er masse deilige og morsomme opplevelser og erfaringer. 
Jeg har ikke tapt noe som helst pga sex, men fått en hel masse.

Mannen min elsker min frie og positive holdning til sex. Driter en lang marsj i hvem og hvor mange vi har hatt sex med før det ble oss. Det er uvesentlig. Det er irrelevant. Det er uinteressant.

Ser med ujevne mellomrom et par gubbete Dunning krugere dukker opp her med sine pietistiske holdninger som normale og oppegående menn forlot på ideologiens skraphaug for lenge siden.

Et par av dere trenger virkelig å komme dere ut å få pult litt💃🏼

Anonymkode: d95ab...234

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kokeplate skrev (5 minutter siden):

Du ser hvilke innlegg jeg har sitert deg tidligere hvis du slutter å ignorere dem fordi du bie svar skyldig.

Svar skyldig? Ikke faen. Du skriver bare piss uten innhold på side etter side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste konsekvensene det har fått, er masse deilige og morsomme opplevelser og erfaringer. 

Mannen min elsker min frie og positive holdning til sex. Driter en lang marsj i hvem og hvor mange vi har hatt sex med før det ble oss. Det er uvesentlig. Det er irrelevant. Det er uinteressant.

Ser med ujevne mellomrom et par gubbete Dunning krugere dukker opp her med sine pietistiske holdninger som normale og oppegående menn forlot på ideologiens skraphaug for lenge siden.

Amen! Det er selvfølgelig en stor mulighet for at mennesker i mangel av et ligg, nettopp er de som er mest tilbøyelige til å stikke nesen sin i andres saker.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Kokeplate skrev (13 minutter siden):

Har vedkommende påstått det da?

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Menn vil ikke ha damer som ter seg som ludder, hvorfor klarer ikke damene å forstå det? Det er flaut å være sammen med ei som har ligget rundt med mange partnere. Det utstråler ikke akkurat at ho er ei du burde satse på og ta alvorlig. Og derfor ender det ofte med at ingen vil ha noe seriøst med henne.

Anonymkode: f4bbe...39b

Min påstand:

Sitat

Du trenger ikke ha sex med noen som du omtaler som et ludder.

Så ja. Det var den aller første setningen.

Skrevet

Tror du ikke det har hatt sosiale konsekvenser for deg, som f.eks at du blir omtalt av dine partnere, eller at noen velger deg som ønsket eller velger deg bort som ønsket fremtidig partner?

Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Min påstand:

Så ja. Det var den aller første setningen.

Nei, der står det ikke at vedkommende må ha sex med dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Svar skyldig? Ikke faen. Du skriver bare piss uten innhold på side etter side.

Hvorfor svarer du ikke da?

Skrevet
Kokeplate skrev (3 minutter siden):

Nei, der står det ikke at vedkommende må ha sex med dem.

Sitat

Menn vil ikke ha damer som ter seg som ludder,

Om de ikke skal ha et romantisk forhold med dem .Hva skal de ha dem til og hvorfor er det da viktig at de ikke er et såkalt "ludder"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...