Gå til innhold

Europeiske musikk festivaler teckno/house- alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke aldere er vanlig på musikk festival i europa med house/teckno musikk? Hvilke kan man ev gå på hvis en er over 40 ish? Det er vel kanskje mer vanlig med 20-30 åringer på disse festivalene, eller hva?

Anonymkode: ab51a...28d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

40-åringer som hører på det rælet der? Kondolerer. Dette er musikk for teens.

Anonymkode: d81f7...8dc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min veninne på 60 og hennes venner drar på rave parties rundt omkring enda. Gamle hippier🤟

Anonymkode: 47991...f4d

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilke aldere er vanlig på musikk festival i europa med house/teckno musikk? Hvilke kan man ev gå på hvis en er over 40 ish? Det er vel kanskje mer vanlig med 20-30 åringer på disse festivalene, eller hva?

Du kan gå på alle electronic musikk festivaler uansett alder. Ingen bryr seg om alderen din😊 Hovedvekten ligger nok på 25-30, men mange over 40 

Anonymkode: e434d...4bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er folk i alle aldre der, men mye er rip-off der du må kjøpe "luksuspakker" for å i det hele tatt få  bevege deg der.
Spesielt i Nederland.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mest inne i Drum n'Bass om dagen, men hadde en psytrance-periode hvor jeg var på Ozora blant annet. Var folk fra 20-60 der, selv om jeg vil tro hovedvekten ligger mellom 30 og 40.

Psytrance-scenen var imidlertid ikke noe for meg. Selv for meg som prøver å ha et ganske åpent sinn, opplevde det mer som den dop-festival hvor det også ble spilt musikk, enn en musikkfestival.

Anonymkode: f133a...2f4

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Heydayotheinterweb said:

Det er folk i alle aldre der, men mye er rip-off der du må kjøpe "luksuspakker" for å i det hele tatt få  bevege deg der.
Spesielt i Nederland.

Nei det stemmer ikke, har du i det hele tatt vært i Nederland på festival?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si de fleste er voksne, dvs de som var unge da dette kom. De fleste er mellom 30 og 50, jeg er ny i miljøet og i tidlig 40-åra, og uroet meg litt på forhånd, men så raskt at jeg er midt i målgruppa. 

Anonymkode: 9fb51...9d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er født i 84 og gikk på noen av disse nattklubbene i Oslo mellom 2004 og 2008. Tror miljøet har dødd litt ut i Oslo. Vet ikke om sjangeren regnes som gammeldags om 10-20 år. At det er den musikken som spilles på gamlehjemmene om sånn 20-ish år kanskje 😅

Håper ikke house og elektronika-sjangeren dør ut. 

Anonymkode: 078d1...293

AnonymBruker
Skrevet

Er født i 84 og gikk på noen av disse nattklubbene i Oslo mellom 2004 og 2008. Tror miljøet har dødd litt ut i Oslo. Vet ikke om sjangeren regnes som gammeldags om 10-20 år. At det er den musikken som spilles på gamlehjemmene om sånn 20-ish år kanskje 😅

Håper ikke house og elektronika-sjangeren dør ut. 

Fortsatt liv i Oslo for elektronika😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fortsatt liv i Oslo for elektronika😊

Men hvilke utesteder er det? Jeg har ikke priling lenger 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvilke utesteder er det? Jeg har ikke priling lenger 🤷🏼‍♀️

Jaeger, The Villa, Bortenfor, Blå, Røverstaden

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jaeger, The Villa, Bortenfor, Blå, Røverstaden

Takker for svar! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste techno-festivalene nedover kontinenter er 70% dop, 30% musikk. Så vær forberedt på dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

De fleste techno-festivalene nedover kontinenter er 70% dop, 30% musikk. Så vær forberedt på dette.

Dette gjelder vel egentlig alle musikk festivaler uansett sjanger

Anonymkode: 42147...ba7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 20.10):

Jeg går på trancefestivaler, type A state of Trance som er hvert år i Nederland. 
Og Luminosity Beach festival som er hver sommer, også i Nederland.

Jeg er kvinne 43 år, og det er folk i ALLE aldre på disse festivalene - alt fra 18 til 60 åringer, som alle koser seg og danser til musikken.

Anonymkode: 469ce...2e2

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...