Oslokvinne Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 (endret) … endret Endret 19. juli 2023 av Oslokvinne
Heydayotheinterweb Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 The horrible effects of mind control. Hele generasjoner er nå rammet!
ESFP Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 De bor i ditt hjem og du kan ha forventninger til dem. Eks: 1. Lag vanlig middag hver dag. Kosemat i helger. Forvent at de sitter samlet ved middagen hver dag uansett om de spiser eller ikke. Få dem til å lage middag en dag hver i uken. En vanlig middag. 2. SLUTT å lag mat til dem utenom middag. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Giddaløse ungdommer har jeg ikke noe råd mot ❤️ Men mat - om de liker nudler, hvorfor ikke prøvd ut retter basert på nudler? Mye godt, som har kjøtt og grønnsaker. Selv helt basic nudelposer tilsetter vi fryste brokkolibunter, fryste erter, litt purreløk, litt middagsrester av kjøtt eller et par kjøttboller fra fryseren. Et kokt egg. Det kan bli et ganske ok, kjapt måltid av Anonymkode: 00fb1...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Ikke lag mat til hun som ikke gidder. De fleste vil lage seg mat selv, om de blir sultne nok. Anonymkode: f895a...7d1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Jeg var meget kresen og småspist selv. Vanskelig i matveien. Når jeg flyttet for meg selv ble jeg veldig glad i mat og nå spiser jeg alt! Tror det du beskriver er veldig vanlig for tenåringer. Fortsett å tilby middagsmat, men ungdommene er store nok til å finne kveldsmat selv. Anonymkode: d008b...d70 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 La de ta ansvar for hver sin middag i uka. Om de liker nudler og kjøttdeig anbefaler jeg å prøve kjøttdeigwok, eksempelvis den på Trines matblogg. Du får jo tak i masse nudler uten palmeolje. At noen legger seg uten kvelds går bra, da var hun nok fysen og ikke direkte sulten. Anonymkode: 656b1...ae6 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå