Gå til innhold

Ikke klar. Ufint å ikke matche?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har Tinder konto, men har innsett at jeg ikke er klar for dating eller forhold, selv om en del av meg har lyst. Grunnen er at jeg fortsatt rydder opp etter et brudd, som krever mye både fysisk, finansielt og psykisk. Det går greit og kommer til å gå bra på alle måter, men er litt mye nå og trenger litt mer tid. 

Så får jeg "like" av en søt dame som virker som har mye av samme interesser som meg.  Det er ikke hverdagskost for en mann på dating markedet. 

Kan jeg la den ligge på vent og like /matche med henne senere eller er det såpass uhøflig at jeg er strøket av lista for lengst? 

Blir man sure hvis de ikke får like tilbake med en gang? 

Anonymkode: 96725...b10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet man jo ikke, folk har ulike rutiner, noen sletter etter en uke uten svar, noen sletter aldri, og noen svarer ikke engang selv om de har match eller får likes, mens noen finner tonen med andre i mellomtiden.

Du har altså størst sjanse for match om du kontakter henne nå. Du har aldri noen garanti uansett, men risikoen får at det ikke blir noe blir jo større hvis du legger henne på vent på ubestemt tid.

AnonymBruker
Skrevet

Du behøver ikke å matche med en gang nei. Vent til du er klar :) Hun husker ikke når hun liket deg uansett så det er ikke sånn at man blir fornærmet for at du liket tregt tilbake igjen 

Anonymkode: 54c8b...c37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du behøver ikke å matche med en gang nei. Vent til du er klar :) Hun husker ikke når hun liket deg uansett så det er ikke sånn at man blir fornærmet for at du liket tregt tilbake igjen 

Anonymkode: 54c8b...c37

Dette! Eneste da er jo at man kan gå glipp av en sjanse siden hun mest sannsynlig sveiper på andre menn også, men det er jo bare en risiko man må ta.

Anonymkode: 48fa6...273

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har delvis vært der du er nå. Bruddet var greit, men hodet var ikke helt på plass. Det beste hadde vært å holde seg unna hele sveipingen, og det er slett ikke sikkert damene er så sjeldne som du tror. Det er veldig fort gjort å bli opphengt i den første og beste. 

Hvis du skal ha en sjanse, så bør du nok ikke vente for lenge. Selv om hun sikkert ikke finner en seriøs fyr på lenge, så kan det hende hun mister helt lysten etterhvert, og da sliter du også.  Du bør være ærlig, og si akkurat hvordan du har det, og at du må ta det langsomt. For alt du vet søker hun bare litt hanky panky. 

Anonymkode: e4a8a...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...