AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Del Skrevet 18. juli 2023 Hva er dine beste triks eller produkter for å minske synligheten av porer og struktur i huden? Anonymkode: 1e838...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Del Skrevet 18. juli 2023 Grundig to-trinns rens og deretter en ansiktsmaske som minsker porene. Jeg liker rose clay mask. Liker både den rosa fra Origins og Caudalie. Finnes mange gode ansiktsmasker for å minske porene. Anonymkode: 79d4f...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grundig to-trinns rens og deretter en ansiktsmaske som minsker porene. Jeg liker rose clay mask. Liker både den rosa fra Origins og Caudalie. Finnes mange gode ansiktsmasker for å minske porene. Anonymkode: 79d4f...0fc Hei! Mener du oljecleanser før vanlig cleanser når du sier to-trinn? Hvor ofte bruker du clay mask? Jeg har aztec indian secret clay mask og ser en umiddelbar effekt men huden er som før igjen noen timer senere. Jeg bruker også salicylic acid og niacinamide for å holde porene rene, så mitt hudproblem er at hudtypen min er grov med mye større porer enn normalt, og ikke at de er urene. Anonymkode: 1e838...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 18. juli 2023 #4 Del Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er dine beste triks eller produkter for å minske synligheten av porer og struktur i huden? Anonymkode: 1e838...95c Jeg har kombinasjonshud og hadde ganske grove porer i t-sonen tidligere. Det som ga effekt for meg - i tillegg til eksfoliering, som du allerede gjør - var retinol. Har fått mye jevnere hudtone og mindre synlige porer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. juli 2023 #5 Del Skrevet 18. juli 2023 Nyx pore filler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Del Skrevet 18. juli 2023 Roci skrev (2 timer siden): Jeg har kombinasjonshud og hadde ganske grove porer i t-sonen tidligere. Det som ga effekt for meg - i tillegg til eksfoliering, som du allerede gjør - var retinol. Har fått mye jevnere hudtone og mindre synlige porer. Hvilket retinolprodukt bruker du?😊 Anonymkode: 2bdd5...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 19. juli 2023 #7 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilket retinolprodukt bruker du?😊 Anonymkode: 2bdd5...7b1 Akkurat nå bruker jeg 0,5% retinol fra COSRX, men du bør begynne med et produkt med lavere konsentrasjon, 0,2 - 0,3%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Mener du oljecleanser før vanlig cleanser når du sier to-trinn? Hvor ofte bruker du clay mask? Jeg har aztec indian secret clay mask og ser en umiddelbar effekt men huden er som før igjen noen timer senere. Jeg bruker også salicylic acid og niacinamide for å holde porene rene, så mitt hudproblem er at hudtypen min er grov med mye større porer enn normalt, og ikke at de er urene. Anonymkode: 1e838...95c Ja, oljerens før vanlig rens, deretter en claymask. Masserer lenge med oljerensen og den vanlige rensen. Jeg bruker mild rens for å unngå at huden tørker ut. Effekten pleier å vare ca. 24 timer med meg. Jeg gjør dette 1-2 ganger i uken. Eller før jeg skal noe dersom jeg vil føle meg ekstra fin. Ellers så har jeg en hudpleierutine utenom i det daglige som inneholder retionol og c vitaminer. Anonymkode: 79d4f...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Del Skrevet 19. juli 2023 Ingenting av produkter har fungert. Det som har fungert er endret kosthold, kutte ut sukker osv. Bruker bare klut og vann. Og fuktighetskrem om huden er tørr Anonymkode: f232c...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Del Skrevet 19. juli 2023 Kan lite om hudpleie, men har fått veldig fin hud etter at jeg begynte å gjøre dette og bruke disse produktene: Om morgenen vasker jeg ansiktet med kaldt vann og bruker denne ansiktskremen: https://www.apotek1.no/produkter/cosrx-oil-free-ultra-moisturizing-lotion-801359p Renser ansiktet med denne hver kveld: https://www.apotek1.no/produkter/cerave-hydrating-cleanser-979163p Smører på denne etter rensen: https://www.apotek1.no/produkter/corsx-ultim-nour-rice-spa-mask-947870p Bruker denne renseskrubben 1-2 ganger i uka: https://www.apotek1.no/produkter/cosmica-face-cleansing-scrub-968123p Kanskje 1 gang i måneden bruker jeg denne ansiktsmasken: https://www.blush.no/ansiktspleie/ansiktsmasker/holika-holika-pure-essence-sheet-mask-68610 Har brukt disse lenge nå og huden min er virkelig blitt bra. Må likevel påpeke at jeg ikke vet så mye om hva som er bra og ikke, men disse funker for meg så jeg fortsetter med det. Når det kommer til sminke synes jeg det fungerer best å bruke en sminkesvamp for å ta på foundation og concealer, for å så sette det med et gjennomsiktig løspudder. Anonymkode: 66816...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #11 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg kjøpte primeren "dr brandt pores no more". Ganske dyr, men er veldig fornøyd. Anonymkode: 79d4f...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #12 Del Skrevet 20. juli 2023 CeraVe Anonymkode: 20381...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #13 Del Skrevet 20. juli 2023 jeg har i utgangspunktet STORE porer på kinn og nesevinger, og har prøvd masse. det jeg har hatt best effekt av er å bruke the ordinary sin lactic acid, et par dråper over områdene på kvelden etter sminkefjerning. kan bli litt tørt i begynnelsen, så bruk godt med fukt på morgenen! Anonymkode: 2f02e...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå