Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt Klipsch Cinema 600 lydplanke. Jeg plages med bluetooth tilkobling. Kontaktet butikk om dette, men fikk ikke noe god hjelp.
Jeg håper det ikke er noe feil med lydplanken.

Jeg har forsøkt å holde inne bluetooth knappen på fjernkontrollen, 3 sekunder til den blå lysdioden blinker. Den skal da være i parringsmodus. Når jeg søker på nettbrettet, kommer Cinema 600 opp i listen over enheter, men tilkobling blir mislykket. Har forsøkt flere ganger. Også prøvd med TV, men tv finner ikke lydplanken. Har den tilkoblet med HDMI. For å spille musikk fra spotify bruker jeg chromecast tilkoblet optical. Alt annet fungerer altså som det skal. Kan det være noe feil med lydplanken?

Jeg har ikke ellers noe problemer med bluetooth på nettbrettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til butikken og be om å få koble deg på en annen identisk modell. Da har du beviset.

Skrevet

Det er ikke mulig da jeg har kjøpt den på nettet.

I mailen jeg sendte nettbutikken skrev jeg hva jeg har forsøkt. De svarte bare ved å skrive det samme jeg selv har forsøkt. 

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du setter fjernkontrollen i pairmode. Og ikke selve planken

Anonymkode: 5562e...3c1

Skrevet

Det løste seg nå, jeg måtte holde inne knappen en stund til, da blinket lysdioden veldig fort. FIkk nå koblet til. Veldig dårlig forklart i bruksanvisning til lydplanken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...