Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har en baby på cirka 1 måned som gråter veldig mye. Helsesykepleier mistenker kolikk og har anbefalt kiropraktor som mulig løsning i tilfellet barnet har tensjon. Er det noen som har erfaringer med kiropraktor til spedbarn og om noen kan anbefales i Kristiansand? Vi har søkt litt på google, og det ser ut til at det er mange kiropraktorer som kan tilby time til spedbarn med kolikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnebarnet mitt hadde kolikk fra helvete og måtte få hjelp til å myke opp nakken. Det ble 6-7 avtaler og det hjalp bra. 
Kjenner ikke til kiropraktor i Kristiansand. Ville bare si barnebarnet mitt hadde god virkning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok med mitt barn til kiropraktor for 10 år siden. Han hadde noen låsninger etter fødsel. Ingen å anbefale i Kristiansand 

Var en veldig fin time, ingen behandling som på voksne. Var så vidt han trykket på noen punkter. Fikk også en øvelse for å hjelpe babyen å få ut luften. 

Ble som en ny baby. 

Anonymkode: 1629d...b35

AnonymBruker
Skrevet

ikke vært hos kitopraktor, men har hatt veldig god effekt av manuellterapaut på baby ☺️

Anonymkode: 84542...2d3

AnonymBruker
Skrevet
aylinbjo skrev (15 minutter siden):

Hei!

Vi har en baby på cirka 1 måned som gråter veldig mye. Helsesykepleier mistenker kolikk og har anbefalt kiropraktor som mulig løsning i tilfellet barnet har tensjon. Er det noen som har erfaringer med kiropraktor til spedbarn og om noen kan anbefales i Kristiansand? Vi har søkt litt på google, og det ser ut til at det er mange kiropraktorer som kan tilby time til spedbarn med kolikk.

Sentrumklinikken! Hun som er best med spedbarn tror jeg er i ferie i juli da. 

Anonymkode: 5c2c3...a3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sentrumklinikken! Hun som er best med spedbarn tror jeg er i ferie i juli da. 

Er det Lisa som er best på spedbarn på sentrumsklinikken? Har du noen erfaring med henne som du kan dele?

AnonymBruker
Skrevet
aylinbjo skrev (Akkurat nå):

Er det Lisa som er best på spedbarn på sentrumsklinikken? Har du noen erfaring med henne som du kan dele?

Ja, hun er kjempeflink. Jeg har kun vært der med gravidplager, men hun er sikkert like flink med spedbarn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...