Vesle Vesla Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 ...enkelt og greit.... hva synes dere om kjolen og fargen på denne kjolen?
kitekatt Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 ...enkelt og greit.... hva synes dere om kjolen og fargen på denne kjolen? ← Det var en nydelig kjole og farge, men er det brudekjole eller noe annet? Skulle gjerne sett et litt større bilde også
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Nydeleg festkjole! Kva anledning skal den brukast?
Vesle Vesla Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2006 Jeg skal gifte meg i sjømannskirken på Costa del Sol.... har bestilt denne kjolen Større bilde kan dere finne på www. brudeshop.com. Av en eller annen grunn ble jeg litt i tvil angående fargen på kjolen...
Gjest lillelou Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Jeg syns den var veldig fin,og fargen må da passe alldeles glimrende,vel.Du blir så fin,atte.
Trampe Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Veldig fin kjole. Jeg kunne aldri ha giftet meg i den - for meg blir den festkjole og ikke brudekjole. Fargen er helt feil for meg når den skal brukes som brudekjole, men i og med at du har valgt den fargen går jeg ut ifra at du ikke vil ha hvit kjole. Jeg synes kort sagt at kjolen er veldig pen, og at jeg godt kunne brukt den selv. (til ei anna anledning enn mitt eget bryllup) Du blir sikkert nydelig i den!
Vesle Vesla Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2006 Hvit kjole er uaktuelt, skal ha et uformelt bryllup med kun forlovere tilstede. Tusen takk for gode innspill alle sammen :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå