AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #21 Del Skrevet 23. juli 2023 Akhenaton skrev (39 minutter siden): Jeg ville vært forsiktig med å booke billetter med dette selskapet. De fremstår helt komplett useriøse, og har allerede pådratt seg et elendig rykte delvis pga kansellerte flighter. Spesielt billig er det heller ikke. De kjører en lokkepris-strategi jeg aldri har sett maken til på det norske markedet. Vi snakker ekstra betaling for vanlig håndbagasje utover en laptop eller håndveske på billetter til Bangkok, for eksempel - som om det er vanlig å fly til andre siden av kloden uten å ta med seg noe. En skulle ikke tro det var lov, og det er det kanskje ikke heller. Norse kommer til å gå i dørken, og for min del kan ikke det skje fort nok. Det er ingen som har nytte av useriøse selskaper på dette markedet. Og velger man Economy classic med bagasje til Bangkok, så er det kun ett måltid inkludert i løpet av den 13 timer lange flyvningen. Veldig useriøst. Anonymkode: 79a35...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #22 Del Skrevet 23. juli 2023 Akhenaton skrev (1 time siden): Jeg ville vært forsiktig med å booke billetter med dette selskapet. De fremstår helt komplett useriøse, og har allerede pådratt seg et elendig rykte delvis pga kansellerte flighter. Spesielt billig er det heller ikke. De kjører en lokkepris-strategi jeg aldri har sett maken til på det norske markedet. Vi snakker ekstra betaling for vanlig håndbagasje utover en laptop eller håndveske på billetter til Bangkok, for eksempel - som om det er vanlig å fly til andre siden av kloden uten å ta med seg noe. En skulle ikke tro det var lov, og det er det kanskje ikke heller. Norse kommer til å gå i dørken, og for min del kan ikke det skje fort nok. Det er ingen som har nytte av useriøse selskaper på dette markedet. Ja, men for dem med kun håndbagasje er Norse bra da. Anonymkode: e3c86...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #23 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Og velger man Economy classic med bagasje til Bangkok, så er det kun ett måltid inkludert i løpet av den 13 timer lange flyvningen. Veldig useriøst. Anonymkode: 79a35...078 Så det er Norse sin skyld at du velger den billigste billetten? Anonymkode: e3c86...25e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #24 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Så det er Norse sin skyld at du velger den billigste billetten? Anonymkode: e3c86...25e Det er ikke den billigste billetten. Den billigste billetten har ingen måltider inkludert. Skal man få to måltider og bagasje inkludert, må man ut med 4000 kr ekstra per vei. Anonymkode: 79a35...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #25 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke den billigste billetten. Den billigste billetten har ingen måltider inkludert. Skal man få to måltider og bagasje inkludert, må man ut med 4000 kr ekstra per vei. Anonymkode: 79a35...078 Du kan jo ta mat med deg Anonymkode: e3c86...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #26 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du kan jo ta mat med deg Anonymkode: e3c86...25e AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 12.44): En buuuuhhuuu kommentar fra folk som ikke bor på Østlandet. Norse sitt rutenett er begrenset, men man kommer til NY, Miami eller LA med direkte fly. Fra Gardermoen, selvfølgelig. Men du bor ikke på Østlandet og det er selvfølgelig ikke Norse sin feil. Anonymkode: e3c86...25e Det er du som svarer barnslig og bare kverulerer for å kverulere ja. Anonymkode: 79a35...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. juli 2023 #27 Del Skrevet 23. juli 2023 Bigote skrev (På 19.7.2023 den 17.57): Har kun fløyet med Norse til USA. Disse flyene minnet mer om standardene til lokalflyene til Norwegian i Norge. Har de ikke underholdning i setet og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. juli 2023 #28 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men for dem med kun håndbagasje er Norse bra da. Anonymkode: e3c86...25e Ikke hvis man må betale ekstra (og dyrt) for håndbagasje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 23. juli 2023 #29 Del Skrevet 23. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, men for dem med kun håndbagasje er Norse bra da. Anonymkode: e3c86...25e Nei, det er jo ikke det, ikke når de tar ekstra betalt for den samme håndbagasjen som er gratis hos andre flyselskap. Hvis du kun skal ha med deg toalettmappa di så greit, da er Norse kanskje helt ok. Men personlig kjenner jeg ikke så mange som reiser til andre siden av kloden uten å ta med seg litt mer enn det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 23. juli 2023 #30 Del Skrevet 23. juli 2023 On 7/20/2023 at 8:24 AM, AnonymBruker said: Så hvis Norse koster 3000 og andre alternativer koster 16-18 tusen, velger du sistnevnte? Anonymkode: e3c86...25e Det der er jo et tulleeksempel. Norse er ikke spesielt billige når du gjør reelle sammenligninger og tar med kostnader for bagasje og måltider osv. Jeg gjorde noen sammneligninger med Bangkok-ruten deres og fant at jeg kunne fly billigere med mange andre, inludert gpde flyselskap som Qatar og Emirates. Da blir valget jævlig enkelt, for å si det rett ut. Norse er rein stinkende dritt, det går ikke an å si noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #31 Del Skrevet 23. juli 2023 jabx skrev (4 timer siden): Ikke hvis man må betale ekstra (og dyrt) for håndbagasje. Man betaler jo ingenting for en liten sekk under setet Anonymkode: e3c86...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #32 Del Skrevet 23. juli 2023 Akhenaton skrev (3 timer siden): Nei, det er jo ikke det, ikke når de tar ekstra betalt for den samme håndbagasjen som er gratis hos andre flyselskap. Hvis du kun skal ha med deg toalettmappa di så greit, da er Norse kanskje helt ok. Men personlig kjenner jeg ikke så mange som reiser til andre siden av kloden uten å ta med seg litt mer enn det. Ikke toalettmappa, men en sekk 40x30x20 som hos andre selskaper Anonymkode: e3c86...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #33 Del Skrevet 23. juli 2023 Akhenaton skrev (3 timer siden): Det der er jo et tulleeksempel. Norse er ikke spesielt billige når du gjør reelle sammenligninger og tar med kostnader for bagasje og måltider osv. Jeg gjorde noen sammneligninger med Bangkok-ruten deres og fant at jeg kunne fly billigere med mange andre, inludert gpde flyselskap som Qatar og Emirates. Da blir valget jævlig enkelt, for å si det rett ut. Norse er rein stinkende dritt, det går ikke an å si noe annet. Det er ingen tull, men konkrete eksempler på London - NY flytur. Norse koster 3 tusen og andre…? Det er bare å google Anonymkode: e3c86...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #34 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kan jo ta mat med deg Anonymkode: e3c86...25e 4000 ekstra for mat og bagasje? 🤣 Anonymkode: c3322...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #35 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 4000 ekstra for mat og bagasje? 🤣 Anonymkode: c3322...1e8 Hvorfor 4000, skjønte ikke Anonymkode: e3c86...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #36 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 12.44): En buuuuhhuuu kommentar fra folk som ikke bor på Østlandet. Norse sitt rutenett er begrenset, men man kommer til NY, Miami eller LA med direkte fly. Fra Gardermoen, selvfølgelig. Men du bor ikke på Østlandet og det er selvfølgelig ikke Norse sin feil. Anonymkode: e3c86...25e Jeg bor i Nord Norge og valgte Norse rute til LA istedet for SAS sin rute gjennom Danmark Anonymkode: 78943...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #37 Del Skrevet 26. august 2023 Akhenaton skrev (På 23.7.2023 den 11.13): Jeg ville vært forsiktig med å booke billetter med dette selskapet. De fremstår helt komplett useriøse, og har allerede pådratt seg et elendig rykte delvis pga kansellerte flighter. Spesielt billig er det heller ikke. De kjører en lokkepris-strategi jeg aldri har sett maken til på det norske markedet. Vi snakker ekstra betaling for vanlig håndbagasje utover en laptop eller håndveske på billetter til Bangkok, for eksempel - som om det er vanlig å fly til andre siden av kloden uten å ta med seg noe. En skulle ikke tro det var lov, og det er det kanskje ikke heller. Norse kommer til å gå i dørken, og for min del kan ikke det skje fort nok. Det er ingen som har nytte av useriøse selskaper på dette markedet. Man må betale for håndbagasje med SAS også Anonymkode: 78943...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #38 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 23.7.2023 den 12.59): Det er ikke den billigste billetten. Den billigste billetten har ingen måltider inkludert. Skal man få to måltider og bagasje inkludert, må man ut med 4000 kr ekstra per vei. Anonymkode: 79a35...078 Det er tull. Jeg hadde billigste billett og et måltid er inkludert Anonymkode: 78943...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå