AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Jeg hater hverdagen, er bare lykkelig når jeg er på reise og gjør noe hver dag. Vet ikke hva jeg Jan gjøre for å være fornøyd i hverdagen Anonymkode: 66d54...c67
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Hva gjør deg lykkelig med å være på reise og gjøre noe hver dag? Hva gjør du disse dagene? Hvorfor kan du ikke gjøre noe hver dag i hverdagen? Anonymkode: b441a...796 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Skjønner godt hva du mener. Elsker å reise og oppleve nye steder, er så trist å komme hjem til en kjedelig hverdag🙈 Anonymkode: 40353...a7f
skreppamedleppa Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Da bør du gjøre noe med enten hverdagen din eller forventningene dine til hverdagen. For det er nå en gang slik at det er de vi har mest av i livet. Jeg tenker ikke på at du skal være posetiv hele forbanna tiden og carpe diemen så det spruter etter, men det går an å prøve å finne en mellomting mellom det og "hate hverdagen", for det høres slitsomt ut å gjøre her i livet. Du må nesten være litt nysgjerrig selv på hva som gir deg gleder, hva du liker, hvordan du kan legge opp dagene dine slik at du ikke går rundt og hater de... Små ting, store ting, hobbyer, fritidsinteresser, hvordan du samhandler med dine nærmeste, jobb, kollegaer, spill, trim, friluftsliv... Lag deg en ordsky, notater, stikkord på hva du mener selv kan gi deg gleder i hverdagen.. Det finnes mye inspirasjon på nettet om du gidder å leite litt. Du skriver at du bare er fornøyd når du gjlr noe hver dag, vel jeg tror ikke det er så veldig mange som er fornøyd med å bare sitte rett opp og ned i hverdagen og glo på en vegg så sånn sett så trives nok de aller fleste med å gjøre noe i hverdagen, enten de leser en god bok, ser en bra serie, går en fjelltur, trener med hunden, klatrer, eller de liker å lage mat eller eller eller.... Det er mange veier til Rom, men du må jo finne dine gleder... Også handler det også om å ha realistiske forventninger. Nei en kan ikke gå på den kinesiske mur hver dag, eller streife rundt på livets landevei, litt her og litt der og nyte reiser og luksus hver dag, nyte store reisemål 365 dager i året men det går an å ha det godt likevel. Å gjøre gode ting for deg selv. Ikke være så himla kravstor men faktisk sette pris på de små hverdagslige tingene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Vel, ngen andre enn deg kan finne det ut for deg heller. Så du bør nok se hva som gjør at du hater hverdagen og snu litt på tankegang og hva du gjør i løpet av dagene. Anonymkode: c2887...7a5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Du skulle kjent på virkelige utfordringer over en periode, ts. Da hadde du satt enormt stor pris på den hverdagen du har idag. Anonymkode: 48bc9...405 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå