Gå til innhold

Felles venner på Facebook- tilfeldig rekkefølge på forsiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du går inn på en du ikke er venn med på FB, men dere har felles venner, så kommer de opp på forsiden til personen. Er det tilfeldig rekkefølge de kommer i? Eller er det en grunn til at rekkefølgen er som den er? 

Anonymkode: de95a...0b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting på Facebook er tilfeldig, men Facebooks algoritmer er vel hemmelige? Det eneste vi vet er at de er utformet for å være mest mulig "relevante" for brukeren. Hva som er relevante defineres av Facebook og annonsørene. 

Anonymkode: 004ec...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Grunn til at jeg spør er fordi min mann har en venninne,  og stoler ikke helt på relasjonen dems.. En periode jeg vet de hadde mye kontakt, han likte alt henne la ut, så var han den første felles vennen på siden hennes. Kontakten dem imellom dabbet litt av, og da ble han etterhvert felles venn nr 4. Har 5 felles venner med denne damen. Nå er han plutselig nr 1 igjen. Bare tenkte om det var tilfeldig, eller om kontakten har blusset opp igjen. Ja, jeg vet jeg kan spørre, men vil ikke virke sjalu og kontrollerende 🙈

Anonymkode: de95a...0b6

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg er inne på en venn så forandrer rekkefølgen seg. Til og med på samme dag. Ville ikke stolt for mye på den her teorien din. 

Anonymkode: 3b91b...de5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg et snev av MySpace-nostalgi.

Anonymkode: 44293...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er de du liker best som kommer først på den oversikten.

Anonymkode: 30278...36c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...