AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Jeg ble bedratt av kjæresten min og han brukte ikke kondom da han var utro, og lurer på om menn kan være smittet uten at de merker det? Anonymkode: 327a2...f98
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ble bedratt av kjæresten min og han brukte ikke kondom da han var utro, og lurer på om menn kan være smittet uten at de merker det? Anonymkode: 327a2...f98 Ja. Dra til legen å ta en sjekk, du Husk å vent to uker minimum etter du potensielt ble smittet. (Håper det går bra med deg.) Anonymkode: 2bc1a...ad5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Man er ikke beskyttet mot HPV ved bruk av kondom, så uavhengig av kondombruk så kan man få dritten om man er uheldig. Anonymkode: 0697b...4ce
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg ble bedratt av kjæresten min og han brukte ikke kondom da han var utro, og lurer på om menn kan være smittet uten at de merker det? Anonymkode: 327a2...f98 Ja HPV kan både kvinner og menn ha uten at man merker det eller vet om det. Anonymkode: 08eb9...502
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ja. Dra til legen å ta en sjekk, du Husk å vent to uker minimum etter du potensielt ble smittet. (Håper det går bra med deg.) Anonymkode: 2bc1a...ad5 Sjekket meg for kjønnssykdommer men for å sjekke for hpv må man ta gynekologisk hpv prøve, og det får man ikke tatt sånn uten videre. Han har testet seg for klamydia og gonoré, og var ikke smittet. Fastlegen tilbyr ikke hpv eller hiv testing. Anonymkode: 327a2...f98
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Sjekket meg for kjønnssykdommer men for å sjekke for hpv må man ta gynekologisk hpv prøve, og det får man ikke tatt sånn uten videre. Han har testet seg for klamydia og gonoré, og var ikke smittet. Fastlegen tilbyr ikke hpv eller hiv testing. Anonymkode: 327a2...f98 Jo det er bare å be om henvisning til offentlig gynekolog eller betale for privat gynekolog for å ta hpv test. Ikke hos fastlegen det er riktig men du har rett på det hos gynekolog Anonymkode: 08eb9...502
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jo det er bare å be om henvisning til offentlig gynekolog eller betale for privat gynekolog for å ta hpv test. Ikke hos fastlegen det er riktig men du har rett på det hos gynekolog Anonymkode: 08eb9...502 Tar man celleprøve hos fastlegen er det kun hvert 4 eller 5 år man får lov til å ta utvidet celleprøve, det har helsemyndighetene bestemt. Går man privat betaler man det selv selvfølgelig. Ba min ex om å betale for privat lege/gynekolog men han nektet. Anonymkode: 327a2...f98
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tar man celleprøve hos fastlegen er det kun hvert 4 eller 5 år man får lov til å ta utvidet celleprøve, det har helsemyndighetene bestemt. Går man privat betaler man det selv selvfølgelig. Ba min ex om å betale for privat lege/gynekolog men han nektet. Anonymkode: 327a2...f98 Hm er du sikker på det? Jeg får henvisning til utvidet celleprøve hvert år jeg Anonymkode: 08eb9...502
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 Jeg fikk HPV av eksen. Hun hadde det visst når vi ble sammen. Jeg gikk til lege, men hun gadd ikke. Hun trodde ikke på at jeg fikk det fra henne. Hun trodde jeg bare fikk det helt ut av det blå etter vi begynte å ha sex. Selv om hun visste at jeg hadde det så gjorde hun fortsatt ikke noe med det. Anonymkode: 6d032...a6d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk HPV av eksen. Hun hadde det visst når vi ble sammen. Jeg gikk til lege, men hun gadd ikke. Hun trodde ikke på at jeg fikk det fra henne. Hun trodde jeg bare fikk det helt ut av det blå etter vi begynte å ha sex. Selv om hun visste at jeg hadde det så gjorde hun fortsatt ikke noe med det. Anonymkode: 6d032...a6d Hva mener du hun skulle gjort? Anonymkode: 01199...2d9
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva mener du hun skulle gjort? Anonymkode: 01199...2d9 Hun burde jo sjekke seg. Det kan jo utvikle seg til kreft. Burde også vurdere vaksine. Tror ikke det finnes noen fasit, så man kan nok smitte hverandre om igjen selv om HPV normalt dør ut i forhold. Anonymkode: 0966b...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå