Gå til innhold

Du som har handlet på Jollyroom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt stellebord og diverse utstyr som er på vei i posten nå, men i dag fikk jeg følgeseddel hvor kun stellebordet er oppført. Er det sannsynlig at jeg ikke får resten av det jeg har bestilt i den levering?

Kan spørre de i morgen, men det er stengt der nå så jeg tenkte å høre her om noen andre har opplevd ufullstendig følgeseddel og allikevel fått alle varene 

Anonymkode: ec29c...2bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig at nettbutikker deler opp leveranser. Du får nok resten av varene dine også, du har vel fått en bestillingsbekreftelse på mail. 

Anonymkode: 1d195...453

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De pleier ofte å dele opp når man bestiller store ting.

Anonymkode: 42c4d...591

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke uvanlig at nettbutikker deler opp leveranser. Du får nok resten av varene dine også, du har vel fått en bestillingsbekreftelse på mail. 

Anonymkode: 1d195...453

Jeg har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt

Men de hadde alle varene inne så jeg synes det er litt rart å ikke sende alt på samme tur 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt

Men de hadde alle varene inne så jeg synes det er litt rart å ikke sende alt på samme tur 

Du har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt?? Her er du noe uklar. Du mener kanskje du har fått bekreftelse på at de har mottatt din bestilling av alle varene? Da er i så fall alt i orden der, og du får nok varene dine etter hvert.

Det er for øvrig ikke uvanlig at nettbutikker deler opp bestillingen hvis ikke alt var på lager. Dette for at kundene skal slippe og sitte å vente på ALT. De kan få det som er på lager med en gang, og behøver bare vente på deler av bestillingen.

Anonymkode: d088c...6e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt?? Her er du noe uklar. Du mener kanskje du har fått bekreftelse på at de har mottatt din bestilling av alle varene? Da er i så fall alt i orden der, og du får nok varene dine etter hvert.

Det er for øvrig ikke uvanlig at nettbutikker deler opp bestillingen hvis ikke alt var på lager. Dette for at kundene skal slippe og sitte å vente på ALT. De kan få det som er på lager med en gang, og behøver bare vente på deler av bestillingen.

Anonymkode: d088c...6e5

Altså at de har mottatt bestillingen min..

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig at de deler opp bestillingen i flere pakker. Hendt oss flere ganger. 

Anonymkode: 025ec...ddd

• Liker 3
Skrevet

Har opplevd det selv uten problemer, stod at det kom fra to forskjellige lager eller transportsentraler. Pakkene kom med et par dagers mellomrom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Takk for svar alle :papirfly:

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte nettbutikker kan også ha en rekke forskjellige under-leverandører. CDON har i alle fall noe sånn. 

Så hvis man for eksempel bestiller ett par bøker, en DVD eller blu-ray film, samt noe elektronikk. Så kan alle disse tingene faktisk komme i TO eller TRE forskjellige pakker. Så man får kanskje bøker sendt med posten / bring, og havner derfor hos post-i-butikk hos Butikk 1. Men så kommer elektronikk fra en helt annen leverandør, som blir sendt til post-i-butikk hos Butikk B. Så man må faktisk innom to forskjellige butikker for å få tak i alle produktene man har bestilt.

I tillegg blir enkelte ting sendt fra leverandøren temmelig kjapt, samtidig som den andre pakken ikke blir sendt før kanskje en ukes tid senere. Havner pakkene hos butikkene nærmest samtidig, så kan man vel stikke innom begge butikkene rett etter hverandre. Men dette blir neppe mulig hvis pakkene leveres på veldig forskjellige datoer.  

:bond: 

Anonymkode: 6651a...b66

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått bestillingen min delt opp og sendt i flere pakker. Dette har skjedd en gang. Men har fått alt inne rimelig tid 😄 

Har handlet mye på jollyroom siste årene.

Anonymkode: 77745...325

• Liker 1
Skrevet

Ja, har bestilt fra Jollyroom og opplevde det samme; de delte opp bestillingen da det var bl.a et babybadekar og en del klær:) Jollyroom er til å stole på, så du får nok alt du har bestilt:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd at jeg egentlig skulle ha 3 kolli, hvor det sto hva som var i hvilken pakke. Jeg fikk bare to, men der var alt. Vet ikke hva de driver med jeg

Anonymkode: bb17f...506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...