AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Jeg har bestilt stellebord og diverse utstyr som er på vei i posten nå, men i dag fikk jeg følgeseddel hvor kun stellebordet er oppført. Er det sannsynlig at jeg ikke får resten av det jeg har bestilt i den levering? Kan spørre de i morgen, men det er stengt der nå så jeg tenkte å høre her om noen andre har opplevd ufullstendig følgeseddel og allikevel fått alle varene Anonymkode: ec29c...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Det er ikke uvanlig at nettbutikker deler opp leveranser. Du får nok resten av varene dine også, du har vel fått en bestillingsbekreftelse på mail. Anonymkode: 1d195...453 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 De pleier ofte å dele opp når man bestiller store ting. Anonymkode: 42c4d...591 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke uvanlig at nettbutikker deler opp leveranser. Du får nok resten av varene dine også, du har vel fått en bestillingsbekreftelse på mail. Anonymkode: 1d195...453 Jeg har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt Men de hadde alle varene inne så jeg synes det er litt rart å ikke sende alt på samme tur Anonymkode: ec29c...2bb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt Men de hadde alle varene inne så jeg synes det er litt rart å ikke sende alt på samme tur Anonymkode: ec29c...2bb Du har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt?? Her er du noe uklar. Du mener kanskje du har fått bekreftelse på at de har mottatt din bestilling av alle varene? Da er i så fall alt i orden der, og du får nok varene dine etter hvert. Det er for øvrig ikke uvanlig at nettbutikker deler opp bestillingen hvis ikke alt var på lager. Dette for at kundene skal slippe og sitte å vente på ALT. De kan få det som er på lager med en gang, og behøver bare vente på deler av bestillingen. Anonymkode: d088c...6e5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har fått bekreftelse på at alle varene er mottatt?? Her er du noe uklar. Du mener kanskje du har fått bekreftelse på at de har mottatt din bestilling av alle varene? Da er i så fall alt i orden der, og du får nok varene dine etter hvert. Det er for øvrig ikke uvanlig at nettbutikker deler opp bestillingen hvis ikke alt var på lager. Dette for at kundene skal slippe og sitte å vente på ALT. De kan få det som er på lager med en gang, og behøver bare vente på deler av bestillingen. Anonymkode: d088c...6e5 Altså at de har mottatt bestillingen min.. Anonymkode: ec29c...2bb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 Helt vanlig at de deler opp bestillingen i flere pakker. Hendt oss flere ganger. Anonymkode: 025ec...ddd 3
Kicki_90 Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 Har opplevd det selv uten problemer, stod at det kom fra to forskjellige lager eller transportsentraler. Pakkene kom med et par dagers mellomrom. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 Så bra! Takk for svar alle Anonymkode: ec29c...2bb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Skrevet 18. juli 2023 Enkelte nettbutikker kan også ha en rekke forskjellige under-leverandører. CDON har i alle fall noe sånn. Så hvis man for eksempel bestiller ett par bøker, en DVD eller blu-ray film, samt noe elektronikk. Så kan alle disse tingene faktisk komme i TO eller TRE forskjellige pakker. Så man får kanskje bøker sendt med posten / bring, og havner derfor hos post-i-butikk hos Butikk 1. Men så kommer elektronikk fra en helt annen leverandør, som blir sendt til post-i-butikk hos Butikk B. Så man må faktisk innom to forskjellige butikker for å få tak i alle produktene man har bestilt. I tillegg blir enkelte ting sendt fra leverandøren temmelig kjapt, samtidig som den andre pakken ikke blir sendt før kanskje en ukes tid senere. Havner pakkene hos butikkene nærmest samtidig, så kan man vel stikke innom begge butikkene rett etter hverandre. Men dette blir neppe mulig hvis pakkene leveres på veldig forskjellige datoer. Anonymkode: 6651a...b66
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Skrevet 18. juli 2023 Jeg har fått bestillingen min delt opp og sendt i flere pakker. Dette har skjedd en gang. Men har fått alt inne rimelig tid 😄 Har handlet mye på jollyroom siste årene. Anonymkode: 77745...325 1
Måndagsbarn Skrevet 18. juli 2023 #12 Skrevet 18. juli 2023 Ja, har bestilt fra Jollyroom og opplevde det samme; de delte opp bestillingen da det var bl.a et babybadekar og en del klær:) Jollyroom er til å stole på, så du får nok alt du har bestilt:) 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #13 Skrevet 18. juli 2023 Jeg har opplevd at jeg egentlig skulle ha 3 kolli, hvor det sto hva som var i hvilken pakke. Jeg fikk bare to, men der var alt. Vet ikke hva de driver med jeg Anonymkode: bb17f...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå