AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Jeg er vandt med en viss standard og økonomisk frihet når jeg er i forhold. Nå merker jeg at han som jeg er sammen med har mindre penger enn tidligere, så jeg vurderer å gå. Jeg liker å bli oppvartet med forholdsvis dyre gaver (LV/Chanel/Hermes osv) og reiser, og gjerne hver mnd. Tar godt vare på meg selv, trener og fikser hud og hår så det er ikke noe forfall å spore😉 Føler meg litt urettferdig om jeg dumper han nå, men samtidig gidder jeg ikke å være «fattig». Vil heller finne en som har bedre økonomi, vil jo heller ikke være alene…. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Anonymkode: c2082...063
Anonymous 91 Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 (endret) Er ikke hans jobb å betale for at du skal ha alt du peker på. Skaff deg en jobb og betal selv Endret 18. juli 2023 av Anonymous 91 24 1
Enmanelskeråhate Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er vandt med en viss standard og økonomisk frihet når jeg er i forhold. Nå merker jeg at han som jeg er sammen med har mindre penger enn tidligere, så jeg vurderer å gå. Jeg liker å bli oppvartet med forholdsvis dyre gaver (LV/Chanel/Hermes osv) og reiser, og gjerne hver mnd. Tar godt vare på meg selv, trener og fikser hud og hår så det er ikke noe forfall å spore😉 Føler meg litt urettferdig om jeg dumper han nå, men samtidig gidder jeg ikke å være «fattig». Vil heller finne en som har bedre økonomi, vil jo heller ikke være alene…. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Anonymkode: c2082...063 Begynte å jobbe😂 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Du kan jo vurdere å legge ned en innsats i noe som helst selv. Skaffe en ferdighet e.l. Anonymkode: 58c4b...d7c 4
kar90 Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Er du sikker på at han har mindre penger? Kan like gjerne være du bare begynner å bli eldre og ikke lenger er verdt det? 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 Han er kanskje ikke så interessert å være en sugardaddy som dine «ekser» har vært.. Anonymkode: ea3cb...f4e 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er vandt med en viss standard og økonomisk frihet når jeg er i forhold. Nå merker jeg at han som jeg er sammen med har mindre penger enn tidligere, så jeg vurderer å gå. Jeg liker å bli oppvartet med forholdsvis dyre gaver (LV/Chanel/Hermes osv) og reiser, og gjerne hver mnd. Tar godt vare på meg selv, trener og fikser hud og hår så det er ikke noe forfall å spore😉 Føler meg litt urettferdig om jeg dumper han nå, men samtidig gidder jeg ikke å være «fattig». Vil heller finne en som har bedre økonomi, vil jo heller ikke være alene…. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Anonymkode: c2082...063 Få deg egen jobb. Anonymkode: 65df3...be6 2
Intervence Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er vandt med en viss standard og økonomisk frihet når jeg er i forhold. Nå merker jeg at han som jeg er sammen med har mindre penger enn tidligere, så jeg vurderer å gå. Jeg liker å bli oppvartet med forholdsvis dyre gaver (LV/Chanel/Hermes osv) og reiser, og gjerne hver mnd. Tar godt vare på meg selv, trener og fikser hud og hår så det er ikke noe forfall å spore😉 Føler meg litt urettferdig om jeg dumper han nå, men samtidig gidder jeg ikke å være «fattig». Vil heller finne en som har bedre økonomi, vil jo heller ikke være alene…. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Anonymkode: c2082...063 Har virkelig enkelte damer slike holdninger idag? 2023? Trodde det var slik for tre generasjoner siden. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Skrevet 18. juli 2023 For et menneske du er TS. Og regner vel med det fins mange flere som er som deg dessverre. Tenk å bare leve av stauts og det overfladiske. Du har ikke skjønt verdien i menneskelighet skjønner jeg. Er jaggu glad for at jeg ikke tenker slik som deg. For et tomt og trist liv. Vil si til deg. Gå fra han, ingen fortjener å bli utnyttet slik av noen. Anonymkode: f0316...120 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Skrevet 18. juli 2023 At man ikke har forenlig livsstil med hverandre er definitivt grunn til å slå opp/ikke bli sammen ja. Hva disse forskjellene er er individuelt men du beskriver ditt her. Anonymkode: c7110...d2a
K.B. Skrevet 18. juli 2023 #12 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er vandt med en viss standard og økonomisk frihet når jeg er i forhold. Nå merker jeg at han som jeg er sammen med har mindre penger enn tidligere, så jeg vurderer å gå. Jeg liker å bli oppvartet med forholdsvis dyre gaver (LV/Chanel/Hermes osv) og reiser, og gjerne hver mnd. Tar godt vare på meg selv, trener og fikser hud og hår så det er ikke noe forfall å spore😉 Føler meg litt urettferdig om jeg dumper han nå, men samtidig gidder jeg ikke å være «fattig». Vil heller finne en som har bedre økonomi, vil jo heller ikke være alene…. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Anonymkode: c2082...063 Litt flaut å innrømme at man er en hul gold digger på forumet. Kjøp deg dine egne harry luksus artikler! 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #13 Skrevet 18. juli 2023 I all verden. Om jeg var forelska var en Hermes-veske til eller fra det siste jeg hadde brydd meg om. Er disse tingene viktigere enn en bra mann og et godt forhold? Anonymkode: c05ad...ac9 2
Bumoa Skrevet 18. juli 2023 #14 Skrevet 18. juli 2023 Kanskje han har innsett at du har bare vært ute etter pengene hans, og tester deg nå ved å stramme inn om det er vits å dra videre på et pengesluk resten av livet.. 2
ThereGoesBob Skrevet 18. juli 2023 #15 Skrevet 18. juli 2023 Kjærlighet og penger er to forskjellige ting. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #16 Skrevet 18. juli 2023 Jaja. Lykke til. (Kjedelig forsøk på å provosere.) Anonymkode: b0144...34f 4
Andro Skrevet 18. juli 2023 #17 Skrevet 18. juli 2023 Jeg håper at dette er trolling, og at så overfladiske folk ikke egentlig finnes. 2
Fant80 Skrevet 18. juli 2023 #18 Skrevet 18. juli 2023 2 minutter siden, Andro said: Jeg håper at dette er trolling, og at så overfladiske folk ikke egentlig finnes. Tro om igjen. De fleste storbyer er stappfull av de. Ofte kjenner de hverandre også. Er liksom egne miljøer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #19 Skrevet 18. juli 2023 Slutt på "kjærlighet"? Det er jo ikke kjærlighet om kjæresteforholdet fra din side er styrt av mengden penger. Da er du jo bare en gold digger. Altså en som selger kroppen sin for penger, men anser seg for å være et par hakk over vanlige prostituerte likevel... Anonymkode: 557c5...929 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #20 Skrevet 18. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er vandt med en viss standard og økonomisk frihet når jeg er i forhold. Nå merker jeg at han som jeg er sammen med har mindre penger enn tidligere, så jeg vurderer å gå. Jeg liker å bli oppvartet med forholdsvis dyre gaver (LV/Chanel/Hermes osv) og reiser, og gjerne hver mnd. Tar godt vare på meg selv, trener og fikser hud og hår så det er ikke noe forfall å spore😉 Føler meg litt urettferdig om jeg dumper han nå, men samtidig gidder jeg ikke å være «fattig». Vil heller finne en som har bedre økonomi, vil jo heller ikke være alene…. Noen som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Anonymkode: c2082...063 Men herregud da menneske. Hvorfor selger du ikke bare deg selv? Snakk om og være tafatt uten og gjøre noe med situasjonen. Anonymkode: 0e7c2...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå