AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Jeg og barnas far bor ikke sammen. Mye historikk jeg ikke vil nevne, men det er en grunn til at han bare har barna 20%. Det tyngste er det dårlige forholdet vi to har. Han hater meg og er kontrollerende. Fant ut i dag at til tross for at jeg kjøper både mobil og abonnement på barnas mobiler så har han gjort seg til organisator på barnas telefoner. Ser at han får alle bilder barna tar inn på sin «sky» og at han kan se hvor barna er til enhver tid. Dette synes jeg er ubehagelig. Jeg ønsker ikke at alle bilder barn tar, også i mitt hjem skal deles med han. Heller ikke hvor vi er. Hvordan kan jeg fjerne dette uten at de mister bildene sine og det blir masse oppstyr? Hvordan fjerne seg fra en organisator som har full kontroll på mobilen til andre?Barna er fra 11-15 år. Anonymkode: fc05e...537
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Tror du bør stille spørsmålet på nytt under ‘data, spill og teknologi’. Lurt å ta med opplysninger om hvilke mobiler og slikt det gjelder, er neppe likt på alle plattformer. Anonymkode: 9e0ed...623 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Og mener du egentlig foreldrekontroll…? Anonymkode: 9e0ed...623
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du bør stille spørsmålet på nytt under ‘data, spill og teknologi’. Lurt å ta med opplysninger om hvilke mobiler og slikt det gjelder, er neppe likt på alle plattformer. Anonymkode: 9e0ed...623 Å beklager, så ikke du skrev iCloud i overskriften Underforumet for teknologi og slikt finner du nok flere som har greie på slikt likevel Anonymkode: 9e0ed...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå