AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Er gravid i uke 36. Er på et sted med manglende toalettfasiliteter og skal være her et par dager til. Kommer meg mao ikke til legen før fredag, så lurer på om noen her kan svare. Jeg har tisset i en bøtte på natt siden fredag, og av praktiske grunner har ikke denne blitt tømt før i dag. Det har altså stått urin i denne i flere dager, min samboer har også en gang tisset i den. Vi hadde vann i bunnen, og ingen av oss sjekket skikkelig hvordan bøtten så ut annet enn at den var hvit og så tilsynelatende helt ren ut. Skulle kaste ut tisset tidlige i dag, og da var det mange orange partikler i bunnen av bøtten. Ble veldig redd for at det er noe galt. Formen i graviditeten er god, så føler ikke at jeg har noe forgiftning etc ikke vondt i hodet. Er det normalt at det blir skilt ut partikler når urin står lenge? De er orange av farge og ikke røde, pitte små prikker. Er ikke flytende liksom. Anonymkode: 654f1...363
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Er du sikker på ingenting var i bøtta fra før? Anonymkode: 5a7d2...174
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du sikker på ingenting var i bøtta fra før? Anonymkode: 5a7d2...174 Nei, er egentlig ikke det. Så blir veldig usikker. Kan ha vert noe rusk og rask så klart, Anonymkode: 654f1...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå