Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Elverum?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På grunn av mye dritt i livet, har jeg behov for å flytte langt vekk, til en mindre by, hvor jeg kan starte på nytt. 
Har ei venninne jeg har hadd siden skolealder som er fra Elverum og bor der, jeg har derfor vært der mange ganger og liker bye. 

Men, jeg ønsker å høre fra andre som bor der: Trives dere? Er det innafor for ei dame i starten av 30-årene å flytte dit for å starte på nytt kapittel i livet?

Anonymkode: ebd7e...a63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvorfor skulle ikke det være "innafor" haha, det er lov å flytte. Du kjenner jo også noen der så hvorfor ikke. Bor i nærheten og liker Elverum, fint lite sted med fin natur.

Anonymkode: 26ca9...a7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet selv til Elverum i 30 årene, uten særlig nettverk der. Noe familie i nærheten, dog. Jeg synes det er en fin liten by å bo i og stortrives. Ettersom det er såpass små forhold synes, personlig, at det kan være noe utfordrende å komme seg inn i de ulike «klikkene». Jeg har imidlertid ikke gjort den helt store innsatsen ettersom jeg hadde bekjente fra før. 

Anonymkode: 8c96f...c7d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elverum er fint, men du bør nok belage deg på å få nye venner via din venninne. Det er rimelig umulig å bli venner med tilfeldige mennesker i voksen alder i innlandsbyene. Det må skje via-via eller gjennom gruppeaktiviteter.

Anonymkode: 38661...546

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Elverum er fint, men du bør nok belage deg på å få nye venner via din venninne. Det er rimelig umulig å bli venner med tilfeldige mennesker i voksen alder i innlandsbyene. Det må skje via-via eller gjennom gruppeaktiviteter.

Anonymkode: 38661...546

Det er tullball og en feilaktig myte, at du er ekkokammer for å hevde noe slik, det gjør det ikke mer riktig.

Hvorvidt noen får seg nye bekjentskaper eller ikke, det beror på mange faktorer og ikke minst på den som flytter ett sted selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...