AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Del Skrevet 18. juli 2023 Jeg er i midten av 20 årene og veldig lei av å føle at jeg aldri ser ut som en dame. Jeg føler jeg ser mer ut som en forvokst tenåringsjente. Jeg studerer sykepleie og pasienter og brukere jeg møter kan gjette at jeg er alt fra 13 til 17 år.. Blir alltid spurt om leg på polet eller butikken, også om jeg bare skal kjøpe en cider eller en flaske vin. Jeg har jo fullt av piercinger og tattoveringer, men jeg ser vel allikevel bare ut som en slags forvokst 15-16 år gammel jente sikkert... kjenner jeg blir deppa over det og føler meg så "liten" i forhold til andre folk. Som f.eks. samboer. Syns han er heldig som er mann. Han har masse skjegg og dyp stemme så han blir jo aldri spurt om noe, fordi de ser jo tydelig at det er en kar og ikke en gutt liksom. Sukk, vet dette er dumt å klage over men det gjør at jeg føler meg så stygg og lite verdt. Anonymkode: 08dd6...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Del Skrevet 18. juli 2023 Piercinger og tatoveringer får deg til å se mer ut som en tenåring enn en voksen dame. Anonymkode: 3de21...bc1 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Del Skrevet 18. juli 2023 Hadde dette "problemet" frem til jeg ble parogtredve. Skjønner frustrasjonen, men det er verre når folk slutter å spørre om leg Anonymkode: da6e0...964 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Del Skrevet 18. juli 2023 Har samme problem som deg, utrolig irriterende å bli tatt for å være 17-18 når man er 26. Hjelper å sminke seg da, men.. Anonymkode: d90d2...611 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…