AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Forstår at det ikke finnes noen fasit. Men det er lett å sammenligne seg med andre å lure på hvorfor en selv fortsatt ikke er i nytt forhold når det nærmer seg 2-3 år siden brudd etter ekteskap. Jeg er kvinne som ikke har verken stort venninne-nettverk eller stort familie-nettverk. Vet ikke hvor mye dette har å si. Har datet et fåtall gjennom apper uten hell. Så, hører gjerne fra dere som var i min situasjon og ble sammen med en ny mann noen år etter brudd. Noen råd på veien? Dere som hopper raskt inn i nytt forhold, godt det finnes noen av dere også. Anonymkode: 1c201...6fd
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Du har jo fått en del svar her etterhvert, du kan gå å lese i de andre trådene dine. Anonymkode: cff2e...b7c 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Det er normalt å være singel frem til man møter noen man vil inngå en relasjon med, og at den andre også vil inngå en relasjon med deg. For noen tar det 2 uker. For andre 2 år. For noen, aldri. Selv er det 6 år siden jeg av eget valg ble singel. Har fortsatt ingen planer eller ønsker om noe annet 😊 Anonymkode: b094e...672 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Vet ikke helt hva det er med meg, men når jeg blir singel er jeg rask til å starte med dating 😅 Har ingen problemer med å slå meg til ro i forhold, men når jeg er singel DA skal det dates😅 Veldig, veldig mye 😅 Etter siste langvarige forhold (8 år) klarte jeg å vente 4-5 mnd før jeg startet å date. Anonymkode: ceedb...db5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Er inne i mitt sjette år som singel etter samlivsbrudd med barn involvert. Jeg har datet litt, og hatt noen fwb relasjoner i denne perioden. Det er først nå jeg dater for å finne meg en kjæreste. Vet om flere som fant seg ny fort, men for meg har det vært riktig å vente. Jeg har trengt å kunne trives i eget selskap og hatt et behov for å fokusere på meg og barna mine. Anonymkode: 0d2c1...0fc 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Hva slags råd er du ute etter? For å øke sjansen for å treffe en potensiell partner må man treffe mer mennesker generelt, eksponere seg. Anonymkode: 45ba8...189 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 Jeg er på mitt 10 år som singel Men sjansen har definitivt vært der. Jeg er bare ikke interessert i å finne en ny partner. Så er du på jakt, er du interessert, så finner man fort ny partner. Anonymkode: 98b9a...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 Jeg har vært offisielt singel i tolv år. Jeg tror jeg blir det for evig. Stoler ikke nok på andre til å slippe dem for tett på. Uoffisielt har jeg hatt en elsker i ti år, en kjæreste noen måneder, og et nestenkjæresteforhold gjennom flere år. Innimellom har jeg holdt kontakt med folk som har prøvd å sjekke meg opp, men det har alltid strandet, fordi de ikke er riktige for meg. Ingen kan måle seg hverken med slik eksmannen min var i starten av forholdet, eller hvordan elskeren min har behandlet meg. Nå har vi avsluttet den relasjonen, og jeg føler for å være alene til tenåringene er ute av redet. Anonymkode: fd8cc...760 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 Som svar på trådtittel vil jeg si alt fra tre måneder til tolv år Anonymkode: 45ba8...189 1
slumkim Skrevet 18. juli 2023 #10 Skrevet 18. juli 2023 Finnes ingen fasit på hva som et riktig tid. Men la det gå mer enn en time hvertfall. For noen kan 2 dager være riktig, for andre resten av livet. Når du treffer den rette, er det riktig tid. Så enkelt er det faktisk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #11 Skrevet 18. juli 2023 Finnes ikke noe svar på det. Jeg brukte over to år på å bearbeide skilsmisse faktisk. Dvs greie å tenke tanken på å møte noen andre. Anonymkode: 01587...f90 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 Takker for svar! Jeg blir bare litt skremt når noen her skriver at enkelte finner aldri noen ny partner. Det er jo forferdelig hvis man har et sterkt ønske om det. Personlig ville jeg heller valgt en mann jeg hadde sjans på og på en måte «tatt til takke med» hvis det skulle gå så ille at man var singel i mange år samtidig som et sterkt ønske om ny kjæreste. ts Anonymkode: 1c201...6fd
Engel Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 Jeg begynte å date 1,5 år etter samlivsbruddet (18 år langt forhold med barn) etter å ha prøvd meg såvidt etter 5-6 mnd og fant ut at jeg ikke var klar for å date. Jeg er fortsatt singel nå 8 år etter bruddet. Har hatt et kort forhold (1,5 år) og noen "lange datingepisoder", men ikke funnet noen ny stor kjærlighet. Har det heldigvis veldig godt som singel, og har absolutt ikke behov for å ta til takke med noen nei. Er heller singel da. Men forstår at de som ikke har barn og som ønsker seg det tenker annerledes. Jeg trenger ingen mann, jeg bare ønsker meg en. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 Tipper medianen er 2-3 år, uten at det er en fasit av den grunn Anonymkode: 4b789...e6f
GrønnNellik68 Skrevet 20. juli 2023 #15 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 14.32): Forstår at det ikke finnes noen fasit. Men det er lett å sammenligne seg med andre å lure på hvorfor en selv fortsatt ikke er i nytt forhold når det nærmer seg 2-3 år siden brudd etter ekteskap. Jeg er kvinne som ikke har verken stort venninne-nettverk eller stort familie-nettverk. Vet ikke hvor mye dette har å si. Har datet et fåtall gjennom apper uten hell. Så, hører gjerne fra dere som var i min situasjon og ble sammen med en ny mann noen år etter brudd. Noen råd på veien? Dere som hopper raskt inn i nytt forhold, godt det finnes noen av dere også. Anonymkode: 1c201...6fd Hva er det så om å gjøre å komme inn i ett nytt forhold så fort som mulig? Hva med å kjenne på frihetsfølelsen det gir å være single ett par tre år. Kjenne at du fikser ting selv og at du ikke er avhengig av noe mann i livet ditt???? Og hvor krav stor er egentlig de som hopper fort inn i nye forhold? Jeg er single på 14 året og jeg vil heller være single enn å være sammen med noen som er sånn halveis ok... enten skal det være den store kjærligheten eller så er jeg alene. Har prøvd å bli kjent med noen som liker meg, men så lenge jeg ikke har noen følelser så blir alt vanskelig for meg. Jeg syns det er fælt og kysse og ha sex og alt det der..hvorfor skal jeg lissom unne meg noe så dårlig? Nei det gidder jeg ikke... så jeg prøver heller å leve nå og ta ting som det kommer..... Når jeg ser rundt meg hva damer sliter med av utro mannfolk og mannfolk som drikker for mye, mannfolk som spiller bort pengene, mannfolk som gjør idiotiske ting så er jeg så sjeleglad for at jeg er single. Kan ikke få noe enklere liv i hvertfall. Men er mest enig i den som sa at det er normalt å være single til man treffer en man føler det er riktig å gå inn i forhold med. Er vel ikke så mye vanskeligere enn det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #16 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 13.32): Forstår at det ikke finnes noen fasit. Men det er lett å sammenligne seg med andre å lure på hvorfor en selv fortsatt ikke er i nytt forhold når det nærmer seg 2-3 år siden brudd etter ekteskap. Jeg er kvinne som ikke har verken stort venninne-nettverk eller stort familie-nettverk. Vet ikke hvor mye dette har å si. Har datet et fåtall gjennom apper uten hell. Så, hører gjerne fra dere som var i min situasjon og ble sammen med en ny mann noen år etter brudd. Noen råd på veien? Dere som hopper raskt inn i nytt forhold, godt det finnes noen av dere også. Anonymkode: 1c201...6fd 7 måneder, 3 uker og 2 dager. Anonymkode: 807cb...cc1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #17 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 18.12): Hva slags råd er du ute etter? For å øke sjansen for å treffe en potensiell partner må man treffe mer mennesker generelt, eksponere seg. Anonymkode: 45ba8...189 Det er det å eksponere seg som ikke er så lett når man ikke har et stort nettverk. TS Anonymkode: 1c201...6fd
Tradegy Skrevet 27. juli 2023 #18 Skrevet 27. juli 2023 Kommer nok litt an på hvordan det endte. Har det vært turbulent, stresser man kanskje mer enn etter såkalte cleane brudd. Man er ikke like trygghetssøkende ved begge tilfeller, tror jeg. Noen lever godt med flyktige forhold, mens andre ønsker å reparere seg selv først. Det kan bli ensomt, selv I overfladiske relasjoner, om den ene er veldig følsom og den andre mindre tilgjengelig.
lillevill Skrevet 27. juli 2023 #19 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 8.06): Takker for svar! Jeg blir bare litt skremt når noen her skriver at enkelte finner aldri noen ny partner. Det er jo forferdelig hvis man har et sterkt ønske om det. Personlig ville jeg heller valgt en mann jeg hadde sjans på og på en måte «tatt til takke med» hvis det skulle gå så ille at man var singel i mange år samtidig som et sterkt ønske om ny kjæreste. ts Anonymkode: 1c201...6fd Hvorfor i alle dager ville du gjort det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå