AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Ville du dumpet kjæresten din om han hadde sagt du var 100 ganger finere og penere som 20 vs 30, til tross for at du nå trener mer, er slankere osv? Anonymkode: a87dd...951
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Spørs helt på kontekst. Hadde svart med "hva mener du med det??????????????" og tatt det derifra. Trolig hadde det blitt ræva stemning. Anonymkode: 8ad5e...e03 4
SPOCA Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Ja, en slik mann hadde jeg ikke giddet å bruke tid på. Heldigvis liker mannen min meg akkurat som jeg er. 5
Bovina sancta Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Nei. Ikke en kjæreste jeg har vært sammen med i 10+ år. Det er riktignok en veldig unødvendig ting å si. 3 1
PM75 Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 Det er vel en historie rundt dette utsagnet? Det kom vel ikke ut fra løse luften uten at dere pratet om noe? 3
Gjest Refreng Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Jeg hadde nok tenkt at han ikke elsket meg lenger, ja. Mennesker blir eldre, og man blir gjerne litt mer rynkete og sånn. De fleste elsker jo partner og ønsker være sammen alikevel. Dersom man begynner klage høylytt over slike ting når partner faktisk trener og holder seg i form, så tenker jeg følelsene er døde
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 Da skulle du svart at "du er ikke akkurat et fruktfat lenger du heller, så hva er poenget ditt?" Anonymkode: a4f82...cb5 4 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 Just now, Bovina sancta said: Nei. Ikke en kjæreste jeg har vært sammen med i 10+ år. Det er riktignok en veldig unødvendig ting å si. Har vært sammen i 6 måneder Anonymkode: a87dd...951
Bovina sancta Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Har vært sammen i 6 måneder Anonymkode: a87dd...951 Da handler det om kontekst. Hvordan sa han det, og i hvilken sammenheng det kom opp. Sa han det for å trykke deg ned, er det dealbreaker uten tvil. Sa han det fordi det var en ærlig mening som ble presset ut av han, mener jeg ikke at det er en dealbreaker.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #10 Skrevet 18. juli 2023 2 minutter siden, PM75 said: Det er vel en historie rundt dette utsagnet? Det kom vel ikke ut fra løse luften uten at dere pratet om noe? Han snakket om at mange forfaller og at han er glad jeg ikke er en av de, men at jeg var hundre ganger finere som 16-20 fordi jeg så ut som en modell, at puppene var litt større da og ansiktet finere.. Anonymkode: a87dd...951
PM75 Skrevet 18. juli 2023 #11 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han snakket om at mange forfaller og at han er glad jeg ikke er en av de, men at jeg var hundre ganger finere som 16-20 fordi jeg så ut som en modell, at puppene var litt større da og ansiktet finere.. Anonymkode: a87dd...951 Og dette er en du har vært med i 6 måneder? Jeg hadde glatt dumpet han! 6 3
Tantemor Skrevet 18. juli 2023 #12 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han snakket om at mange forfaller og at han er glad jeg ikke er en av de, men at jeg var hundre ganger finere som 16-20 fordi jeg så ut som en modell, at puppene var litt større da og ansiktet finere.. Anonymkode: a87dd...951 Alle er finere som ung da, og han sier jo du ikke har forfalt. Han digger uansett utseendet ditt nå, dere ble jo nettopp sammen. Man bør holde sånt for seg selv såklart, er utrolig tåpelig å si det han sa, samtidig trenger du ikke ta det såå høytidelig. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #13 Skrevet 18. juli 2023 Just now, PM75 said: Og dette er en du har vært med i 6 måneder? Jeg hadde glatt dumpet han! Takk, har vel egentlig bestemt meg for det Anonymkode: a87dd...951 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #14 Skrevet 18. juli 2023 Tantemor skrev (2 minutter siden): Alle er finere som ung da, og han sier jo du ikke har forfalt. Han digger uansett utseendet ditt nå, dere ble jo nettopp sammen. Man bør holde sånt for seg selv såklart, er utrolig tåpelig å si det han sa, samtidig trenger du ikke ta det såå høytidelig. Får være en grense for hva man skal akseptere! Hundre ganger finere??! Høres ut som han vil trykke deg ned. Anonymkode: d2c23...162 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #15 Skrevet 18. juli 2023 1 minutt siden, Tantemor said: Alle er finere som ung da, og han sier jo du ikke har forfalt. Han digger uansett utseendet ditt nå, dere ble jo nettopp sammen. Man bør holde sånt for seg selv såklart, er utrolig tåpelig å si det han sa, samtidig trenger du ikke ta det såå høytidelig. Ja de fleste er jo det, men føles ekstra kjipt ut fordi jeg har lagt inn så stor innsats med trening, kosthold osv og hatt en livsstilsendring hvor jeg gikk ned 10 kg osv. Var kjedelig å høre flere ganger at jeg var drømmedama som 18 uten at jeg hadde bedt om den meningen Anonymkode: a87dd...951
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #16 Skrevet 18. juli 2023 Hadde svart, "Takk, det samme"!!! Anonymkode: 57304...4ce
Taluno Skrevet 18. juli 2023 #17 Skrevet 18. juli 2023 Hadde bare svart "bedre at utseende forfaller litt, enn at man mister absolutt all sosial intelligens". Så hadde jeg gått min vei. 4
Cuntzilla Skrevet 18. juli 2023 #18 Skrevet 18. juli 2023 (endret) Mener jeg har lest at kvinner er på sitt vakreste rundt 30 år... Men det blir jo uansett en subjektiv greie. Jeg synes det var en ekstremt dust ting å si, greit om det bare var litt sånn at "jaja, vi var jo alle finere som yngre" eller noe generelt, men bare hele ordleggingen og måten det ble sagt på, å peke konkret på at puppene var finere og sånt. Hallo. Prøver han å gi deg komplekser eller. Mulig jeg er litt for rask på avtrekkeren her, men jeg får med en gang assosiasjoner til "negging", til usikre menn som sier negative ting til kvinner for å liksom jekke deg litt ned og gjøre deg usikker, og desto mer takknemling for å være med han. Det virker ikke bare litt sosialt klossete, det fremstår for meg som han er litt douche. Endret 18. juli 2023 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #19 Skrevet 18. juli 2023 7 minutter siden, Cuntzilla said: Mener jeg har lest at kvinner er på sitt vakreste rundt 30 år... Men det blir jo uansett en subjektiv greie. Jeg synes det var en ekstremt dust ting å si, greit om det bare var litt sånn at "jaja, vi var jo alle finere som yngre" eller noe generelt, men bare hele ordleggingen og måten det ble sagt på, å peke konkret på at puppene var finere og sånt. Hallo. Prøver han å gi deg komplekser eller. Mulig jeg er litt for rask på avtrekkeren her, men jeg får med en gang assosiasjoner til "negging", til usikre menn som sier negative ting til kvinner for å liksom jekke deg litt ned og gjøre deg usikker, og desto mer takknemling for å være med han. Det virker ikke bare litt sosialt klossete, det fremstår for meg som han er litt douche. Takk, jeg opplevde og at det var kjipt med konkrete ting som var finere før, ble nevnt flere ganger at puppene var større og at jeg sikkert var populær blant guttene. Hvis det var negging fungerte det for følte meg alt annet enn fin etterpå Anonymkode: a87dd...951
Andro Skrevet 18. juli 2023 #20 Skrevet 18. juli 2023 "Det var du også," hadde jeg sagt. "Ta deg sammen!" Og levd i trygg forvisning om at jeg er finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå