AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Har de siste årene vært plaget med en del muskelkramper. Ikke under trening pga utmattet muskulatur men under hverdagslige aktiviteter. Feks når jeg bøyer meg for å ta på sko/barbere beina får jeg krampe i de øvre magemusklene, ta av jakken kan jeg få krampe i skulderbladene, og ellers ofte i hamstring når jeg hatt beina i sofaen o.l. Trener ikke sånn veldig mye, styrketrening 3 ggr per uke med fokus på større muskelgrupper (markløft, knebøy, pull ups,push ups). Løping ca 1 time i uken. Spiser normalt og manglet ikke noe når jeg tok blodprøve hos lege i vår. Noen som har erfaring/tips? Anonymkode: 85d87...7ba
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Typisk magnesium. Jeg hadde også normale verdier av magnesium, men hadde fortsatt mye kramper. Så jeg begynte med tilskudd på kveldstid (300 mg minst), og etter noen mnd forsvant krampene permanent. Trener man mye trenger kroppen ekstra. Anonymkode: 7f997...11f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Takk for tips, skal forsøke med magnesium tilskudd og se om det hjelper😊 var du også plaget med kramper ved vanlig aktivitet? Føler de fleste har dette under trening eller i søvne Ts Anonymkode: 85d87...7ba
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #4 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for tips, skal forsøke med magnesium tilskudd og se om det hjelper😊 var du også plaget med kramper ved vanlig aktivitet? Føler de fleste har dette under trening eller i søvne Ts Anonymkode: 85d87...7ba Ja, fikk det ofte under kjøring også. Husk å ta magnesium for seg selv og ikke kombinert med andre mineraler (for best opptak). Jeg har best erfaring med denne (den fra apoteket er tommel ned) https://sunkost.no/bio-life-magnesium?gclid=Cj0KCQjwk96lBhDHARIsAEKO4xbq8EOFPr5Ore9U0nbdYJvR4MpjXwXBLmc0kk0iMb6p_yodUSCa270aApQtEALw_wcB Anonymkode: 7f997...11f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #5 Skrevet 11. juni 2024 Har samme problem som TS. Anonymkode: 98f70...ba0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå