Gå til innhold

Er Libro sine bleier mindre i størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Lillego trusebleier str 5 som er 10-16 kg, har en som ikke er så slank.

Skal prøve libero sine 

Bør jeg kjøpe Libro sine i str 10-14 kg eller 13-20 kg?

Noen som har innspill? 

Anonymkode: 40f94...83e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal prøve libero sine 

Noen som har innspill? 

Ungen veier forresten 12 kg, har litt stor rumpe🙈😅

AnonymBruker
Skrevet

13-20. Hvis de ikke passer nå så passer de seinere. Verre å kjøpe for små 

Anonymkode: a937f...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

13-20. Hvis de ikke passer nå så passer de seinere. Verre å kjøpe for små 

Anonymkode: a937f...680

Takk for tips, er på ferie så må bruke de nå☺️

AnonymBruker
Skrevet

Mye handler om passform og barnets størrelse. Kjøp heller større!

Anonymkode: 6d7f7...467

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skal prøve libero sine 

Noen som har innspill? 

Vi liker pampers bedre enn libero. Libero sine er mindre enn pampers i alle fall. 

Anonymkode: d1127...75f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi liker pampers bedre enn libero. Libero sine er mindre enn pampers i alle fall. 

Takk kanskje jeg heller prøver de, hva er det du liker som er forskjellen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk kanskje jeg heller prøver de, hva er det du liker som er forskjellen?

Passformen til barnet mitt tror jeg. Vi har i alle fall færre ulykker med pampers enn med libero, men mulig det kun er snakk om at vi har kjøpt dem for små. Barnet mitt er 1,5 år. Han er ca 11 kilo, men vi bruker like gjerne nr 6 i pampers , selv om de er litt store, kan bruke nr 5 også. Libero må vi sikkert opp i nr 7 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Passformen til barnet mitt tror jeg. Vi har i alle fall færre ulykker med pampers enn med libero, men mulig det kun er snakk om at vi har kjøpt dem for små. Barnet mitt er 1,5 år. Han er ca 11 kilo, men vi bruker like gjerne nr 6 i pampers , selv om de er litt store, kan bruke nr 5 også. Libero må vi sikkert opp i nr 7 😅

Der ser du forskjellen :fnise: Vi bruker 6 på vår 9 mnd gamle sønn. Pampers passer ikke her, de lakk hele tiden. Tror man må bare prøve seg frem! 

Skrevet

Libero sine trusebleier opplevde vi som kortere, altså at de ble for brede rundt livet på våre frøkner. Minste er straks 2 år og 12,5kg, må ha str. 5 i trusebleiene for at de skal sitte, men bruker str. 6 i teipbleier fra Libero. Anglamark sine er mer lik Lillego sine, vi bruker de på minste, da i str. 5, hun bruker 86-92 i klær. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte Libero sine i str 6, de var faktisk lstørre en de vi pleier å ha som er Lillego sine i str 5. Er snakk om buksebleier.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Der ser du forskjellen :fnise: Vi bruker 6 på vår 9 mnd gamle sønn. Pampers passer ikke her, de lakk hele tiden. Tror man må bare prøve seg frem! 

Likte faktisk libero best fram til han ble over året ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn har store mager, hofter og lår, så for dem passer libero bedre enn pampers eller lillego. Libero er gjerne litt mindre i størrelsen enn Anglamark. Uansett må de bytte opp en størrelse omtrent med en gang de kommer inn i vekta til neste bleie.

Anonymkode: 2676a...5bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Likte faktisk libero best fram til han ble over året ☺️

Ja, jeg ble veldig overasket over at de jeg prøvde fra Libero nå var hardere enn Lillego sine, trodde libero hadde de beste bleiene jeg, men nei. De koster jo dobbelt så mye også, så de lever nok mye på navnet sitt bare.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg ble veldig overasket over at de jeg prøvde fra Libero nå var hardere enn Lillego sine, trodde libero hadde de beste bleiene jeg, men nei. De koster jo dobbelt så mye også, så de lever nok mye på navnet sitt bare.

At de ikke passer deg betyr jo ikke de er gode. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

At de ikke passer deg betyr jo ikke de er gode. 

Jeg skrev ikke at de ikke passet jeg skrev at de var hardere. Alle vil vel ha myke bleier til barnet sitt, ikke stive og harde. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev ikke at de ikke passet jeg skrev at de var hardere. Alle vil vel ha myke bleier til barnet sitt, ikke stive og harde. 

Du skrev de lever nok mye bare på navnet sitt. Syns Libero er mye mykere enn Pampers fx. 

Skrevet

Jeg er enig i at Libero lever litt på navnet. Samtidig er nok barnet mitt bare virkelig ikke et Libero barn 😅 Jeg har hatt så lyst til å samle Libero poeng, så i løpet av de 10 mnd siden mini ble født har jeg prøvd alle mulige varianter og størrelser av Libero… De LEKKER uten unntak! Pampers fungerer gull, aldri hatt en lekkasje og synes de virker myke og behagelige. Ulempen er at de er så vanskelig å få tak i? Må reise på meny (og de har ikke alltid en gang) eller bestille på nettet 🤔

AnonymBruker
Skrevet
Anononyma skrev (23 minutter siden):

Jeg er enig i at Libero lever litt på navnet. Samtidig er nok barnet mitt bare virkelig ikke et Libero barn 😅 Jeg har hatt så lyst til å samle Libero poeng, så i løpet av de 10 mnd siden mini ble født har jeg prøvd alle mulige varianter og størrelser av Libero… De LEKKER uten unntak! Pampers fungerer gull, aldri hatt en lekkasje og synes de virker myke og behagelige. Ulempen er at de er så vanskelig å få tak i? Må reise på meny (og de har ikke alltid en gang) eller bestille på nettet 🤔

Enig! Har funnet ut at Rema 1000 fører pampers. Vi handler på Oda og der har de pampers bleier 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...