Gå til innhold

Kan jeg vere gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg hadde eggløsning 1-2 juli, så jeg er 17-18 dpo. Hadde samleie rundt dette tidspunktet. Mensen skulle komt på søndag. Kom ikke friskt blod, men heller noen få dråper lyserosa blod sammen med litt slim, før det stoppet helt. Kommer en lyserosa dråpe når jeg er på toalettet nå idag. Må nevne at jeg har regelmessig mens.

Jeg var i bryllup i helgen, og drakk derfor noen glass alkohol…

Tåler alkohol dårlig, da jeg blir dårlig i magen. Har kjent meg oppblåst og kvalm siden bryllupet, men begynner å tenke nå om det kan ha en annen årsak?

Kan jeg vere gravid? Isåfall litt rart med noen dråper lyserosa «mensen»?

Anonymkode: 60e9f...14f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en test! Det er det siste m gir deg svaret, ikke internett.

Anonymkode: 45af2...6ca

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, du kan være gravid. Hvis du er kvinne i fertil alder som har hatt ubeskyttet sex, kan du være gravid. Ta en test.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Om du faktisk er 18 dpo er du gravid.. eller du hadde senere eggløsning 

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex? Da kan du være gravid. 

Anonymkode: c56d9...4d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta en test! Det er det siste m gir deg svaret, ikke internett.

Anonymkode: 45af2...6ca

Spoiler

Hedda-78 skrev (1 time siden):

Ja, du kan være gravid. Hvis du er kvinne i fertil alder som har hatt ubeskyttet sex, kan du være gravid. Ta en test.

Tok en test for 1 time siden, som viser svak positiv.. Ikke morgenurin, så må ta en ny i morgentidlig. Blir forvirret. Hvorfor har jeg litt lyserosa blod da? Kan det vere kroppen prøver å kvitte seg med det allerede? Siden jeg drakk alkohol i helgen?

Er 26 år..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Tok en test for 1 time siden, som viser svak positiv.. Ikke morgenurin, så må ta en ny i morgentidlig. Blir forvirret. Hvorfor har jeg litt lyserosa blod da? Kan det vere kroppen prøver å kvitte seg med det allerede? Siden jeg drakk alkohol i helgen?

Er 26 år..

Det er noen som opplever en såkalt festeblødning når de blir gravide. Det kommer typisk rund det tidspunktet man skulle hatt mensen eller få dager etterpå, er typisk bare litt, og typisk med litt slim.

At du drakk alkohol så tidlig skal ikke ha noe å si. Men ikke drikk fremover herfra.

Håper du ønsker å være gravid, og at det er positivt for deg at du nå er blitt det :)

Anonymkode: afc91...8bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er noen som opplever en såkalt festeblødning når de blir gravide. Det kommer typisk rund det tidspunktet man skulle hatt mensen eller få dager etterpå, er typisk bare litt, og typisk med litt slim.

At du drakk alkohol så tidlig skal ikke ha noe å si. Men ikke drikk fremover herfra.

Håper du ønsker å være gravid, og at det er positivt for deg at du nå er blitt det :)

Anonymkode: afc91...8bc

Ja, jeg ønsker å vere gravid! Kjenner bare jeg blir litt stressa i og med jeg drakk alkohol.. Var på festival i helga, og har ikke drukke alkohol på 4 år, så det er typisk..

Tar ny test i morgen tidlig og ser det an!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...