Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet ikke om det er rett plass og spørre..

Men vet noen hvis jeg tagger en person i et innlegg på facebook, gjelder også historie, så endrer jeg hvem i vennelisten på hvem som ser innlegget.. kan de vennene se på personen jeg har tagget i innlegget få opp bilde og historien?

uff innviklet forklaring, men hvis noen forstår hva jeg mener😊

Anonymkode: 3366e...ccf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må skrive dette tydeligere. 

«så endrer jeg hvem i vennelisten på hvem som ser innlegget» - det er minst et «hvem» for mye, setningen er uforståelig i seg selv. I tillegg er det uklart om dette er noe du gjør aktivt, eller om du lurer på om det er en konsekvens av tagging.

«kan de vennene se på personen jeg har tagget i innlegget få opp bilde og historien» - ? Hvilke venner snakker du om her, dine venner eller den taggede personen sine venner? Hva mener du med «se på personen»? 

La oss kalle den taggede personen Ola. 

Jeg tror kanskje du mener: «Kan Olas venner se hele innlegget mitt på Olas vegg, hvis jeg tagger Ola?»

Eller???

Anonymkode: 9475e...0c2

AnonymBruker
Skrevet
On 7/18/2023 at 11:51 AM, AnonymBruker said:

Hei! Vet ikke om det er rett plass og spørre..

Men vet noen hvis jeg tagger en person i et innlegg på facebook, gjelder også historie, så endrer jeg hvem i vennelisten på hvem som ser innlegget.. kan de vennene se på personen jeg har tagget i innlegget få opp bilde og historien?

uff innviklet forklaring, men hvis noen forstår hva jeg mener😊

Anonymkode: 3366e...ccf

Det avhenger av den personens innstillinger.

Du kan velge på dine innstillinger om hvem som skal få se innlegg du er tagget i, og om man må godkjenne taggen først

Anonymkode: a5400...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...