Gå til innhold

Menn: Hvor følsomt er penishode eller glans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv synes dette er veldig følsomt. Er det slik for dere andre menn også? 
Og hvis det er så følsomt, er det behagelig å «touche» det synes du?

Anonymkode: 983c2...774

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg får mye damer og har hatt mye sex i livet så det penishodet er herdet. Hadde så mye sex at det sluttet å være følsomt allerede i tenårene.

Anonymkode: 37d2d...91a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Veldig følsomt og ubehagelig uten lubrikasjon. 

Anonymkode: d3f46...f11

AnonymBruker
Skrevet

Mindre følsomt med alderen og mye bruk. Kan brukes som kubein nå...

Anonymkode: c09ac...304

AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig forskjellig, men jevnt over er det det mest følsomme området. Selv er jeg ikke særlig følsom der, men det er et område på "undersiden" av hodet (ved strengen) der jeg er veldig følsom. Det må jeg rett og slett fortelle om selv. Får ingenting ut av å touche penishodet på egen hånd.

Akkurat slik kvinner liker ulik stimulering, og f.eks. de bevegelsene med tungen som fungerte på eksen kan fremstå direkte klønete med den nye dama, kan nå vi gutta også være forskjellige. Noen blir antagelig helt ville av tungen på penishodet, mens andre ikke får noe ut av det. Så det er verdt å både gi noen anvisninger på en hyggelig måte og å lytte når den andre sier hva som passer for akkurat ham eller henne.

Anonymkode: 4afd8...80a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette er veldig forskjellig, men jevnt over er det det mest følsomme området. Selv er jeg ikke særlig følsom der, men det er et område på "undersiden" av hodet (ved strengen) der jeg er veldig følsom. Det må jeg rett og slett fortelle om selv. Får ingenting ut av å touche penishodet på egen hånd.

Akkurat slik kvinner liker ulik stimulering, og f.eks. de bevegelsene med tungen som fungerte på eksen kan fremstå direkte klønete med den nye dama, kan nå vi gutta også være forskjellige. Noen blir antagelig helt ville av tungen på penishodet, mens andre ikke får noe ut av det. Så det er verdt å både gi noen anvisninger på en hyggelig måte og å lytte når den andre sier hva som passer for akkurat ham eller henne.

Anonymkode: 4afd8...80a

Godt sagt!!

AnonymBruker
Skrevet

Penishodet er vel generelt følsomt for de fleste menn. Unntak er vel de som har ødelagt penisen sin ved omskjæring og som har "death grip" for å kunne komme.

Anonymkode: 3d2d5...541

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever dere andre menn det er å ta på kondom, når penishode er så følsomt…?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Penishodet er vel generelt følsomt for de fleste menn. Unntak er vel de som har ødelagt penisen sin ved omskjæring og som har "death grip" for å kunne komme.

Anonymkode: 3d2d5...541

Fint at du kan fortelle oss om unntakene. Det er nok flere av dem, dessverre. Nerveskader i korsrygg, og ryggsøylen f.eks. Medisinbruk. Antidepressiva kan helt fjerne følsomheten i penis, og også gjøre at penishodet ikke fylles med blod. I verste fall en bivirkning man aldri blir kvitt. 

Anonymkode: 98f1d...b0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er følsom fortsatt  selv min alder men er vel mest følsom på undersiden

Skrevet

Jeg er følsom fortsatt  selv min alder men er vel mest følsom på undersiden (jeg kopierte den) 😅

Synes forørvrig at det er rart noen mister følelsen med alderen og av hyppig bruk? Er det er pikk som virkelig er brukt, så er det lisskarn min. Kukhodet er like fint og har like delikat farge som da jeg var 20 år, den eneste forskjellen er at jeg har fått mye mere taskeskinn. Strengen har kanskje blitt mere følsom vil jeg si.. det skal ikke så mye vibrering til før jeg kommer.

Btw.. har prøvd brennesle, chili, tannkrem og bluegel uten at det er ubehagelig, men følsom er den. Det går nesten ikke å ronke den for hardt heller, og tenner har den også blitt utsatt for. Og hvis en kvinne ronker meg til jeg kommer, vil jeg at hun skal fortsette en stund etter den siste dråpen. Det synes jeg er kjempe deilig selv om det veldig sensitivt.

Det viktigste av alt er å holde pikken våt under forhuden, det bremser en del følsomhet.. tørr ronking blir øyeblikkelig stoppet😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...