Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du logget deg ut da? Hva blir riktig å gjøre?

Kollegaen min hadde invitert til zoom-møte. Jeg logget på og høylytt krangel og gråt i bakgrunnen. Så innså han at jeg var logget på, og var tydeligvis flau over at jeg hadde hørt krangelen.

Burde jeg ha logget ut? Mutet dem, om det var mulig?  Burde jeg ta noe ansvar for situasjonen?

Anonymkode: ff507...df2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok gått ut av zoom-møte ja, og skrevet en melding til kollegaen min om at han får ta møte/ringe meg opp igjen når han er ledig :)

Anonymkode: 0a626...216

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Enten muter du vedkommende (om du kan) eller så logger du deg ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier enten fra at det er bakgrunnsstøy, om ikke de kan mute eller så muter jeg de selv. Håpløst mange muter ikke mikrofonen sin, hører på musikk i bakgrunn, krangling, ropende unger eller bjeffende hunder 🙄 Utrulig irriterende og uprofesjonelt. 

Anonymkode: 8cf6a...e49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pinlig situasjon for begge parter. Vet ikke hva jeg hadde gjort. Hadde tenkt at det liksom ble feil uansett  

Anonymkode: d82ba...218

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Pinlig situasjon for begge parter. Vet ikke hva jeg hadde gjort. Hadde tenkt at det liksom ble feil uansett  

Anonymkode: d82ba...218

ja det varte heldigvis ikke lenge. Bare noen minutter.  om jeg hadde klart å mute dem så hadde kollegaen likevel visst at jeg var pålogget.  

Jeg lurte veldig på om jeg burde gått ut, men det ville kanskje også sett litt rart ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg sier enten fra at det er bakgrunnsstøy, om ikke de kan mute eller så muter jeg de selv. Håpløst mange muter ikke mikrofonen sin, hører på musikk i bakgrunn, krangling, ropende unger eller bjeffende hunder 🙄 Utrulig irriterende og uprofesjonelt. 

Anonymkode: 8cf6a...e49

Kan jeg mute når jeg ikke er host?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ville du logget deg ut da? Hva blir riktig å gjøre?

Kollegaen min hadde invitert til zoom-møte. Jeg logget på og høylytt krangel og gråt i bakgrunnen. Så innså han at jeg var logget på, og var tydeligvis flau over at jeg hadde hørt krangelen.

Burde jeg ha logget ut? Mutet dem, om det var mulig?  Burde jeg ta noe ansvar for situasjonen?

Nei, absolutt ikke. Det var ikke du som var host.

Anonymkode: a31df...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det flere i møtet? Hvis det kun var du så ville jeg nok forsøkt å få kontakt, for så å logge av. Skrevet en melding med at han kunne ringe opp når han var ledig. Hvis vi var flere ville jeg nok oppmuntret til å prate om løst og fast til han fikk med seg at flere var på, for å overdøve. Men gjort er gjort, ikke noe du får endret nå. Det var ikke din skyld 

Anonymkode: 98e17...640

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I Teams kan alle mute alle, i hvert fall slik det er satt opp i vår bedrift. Jeg har to ganger måttet mute samme kollega, fordi hun kranglet med datteren sin. Utrolig uprofesjonelt! 

Anonymkode: 6bb66...749

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke skrudd av eller mutet. Gøy med live drama

Anonymkode: ff99b...5b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde ikke skrudd av eller mutet. Gøy med live drama

Anonymkode: ff99b...5b8

Samme her, hadde fulgt nøye med og gjort alt jeg kunne for å høre detaljene ;)

Anonymkode: f6582...0de

AnonymBruker
Skrevet

Hadde latt som jeg ikke fikk det med meg 

Anonymkode: c40ac...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...