AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Jeg fikk en bodyspray fra Rituals til bursdagen min. Har aldri hatt det før, og vet egentlig ikke hva det er🙈 Det står at den er "fuktgivende". Betyr det at den erstatter bodylotion? Lukten er god, og ganske mild, men ser for meg at det blir feil å bruke parfyme samtidig. Det bruker jeg hver dag, så bodysprayen har blitt stående.. Noen som kan fortelle meg hva "poenget" med bodyspray egentlig er?😅 Anonymkode: 09fc3...65f
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Sprayen brukes på samme måte som parfyme og fungerer på samme måte. Den er litt mindre konsentrert enn en parfyme, så man kan i teorien spraye flere steder på kroppen, evt i håret, uten at det blir helt overdose. Jeg synes ikke den fungerer som bodylotion. Anonymkode: 8e367...1d7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sprayen brukes på samme måte som parfyme og fungerer på samme måte. Den er litt mindre konsentrert enn en parfyme, så man kan i teorien spraye flere steder på kroppen, evt i håret, uten at det blir helt overdose. Jeg synes ikke den fungerer som bodylotion. Anonymkode: 8e367...1d7 Takk for svar🙂 Da er det egentlig en slags parfyme jeg har fått, og ikke et hudprodukt, som jeg trodde det var. Det skal ikke være lett😅 Anonymkode: 09fc3...65f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 For andre er det ihvertfall bittelitt bedre med bodyspray enn parfyme, som er ganske egoistisk å bruke. Anonymkode: 13355...311 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå