Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en bodyspray fra Rituals til bursdagen min. Har aldri hatt det før, og vet egentlig ikke hva det er🙈 Det står at den er "fuktgivende". Betyr det at den erstatter bodylotion? Lukten er god, og ganske mild, men ser for meg at det blir feil å bruke parfyme samtidig. Det bruker jeg hver dag, så bodysprayen har blitt stående.. Noen som kan fortelle meg hva "poenget" med bodyspray egentlig er?😅

Anonymkode: 09fc3...65f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sprayen brukes på samme måte som parfyme og fungerer på samme måte. Den er litt mindre konsentrert enn en parfyme, så man kan i teorien spraye flere steder på kroppen, evt i håret, uten at det blir helt overdose.

Jeg synes ikke den fungerer som bodylotion. 

Anonymkode: 8e367...1d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sprayen brukes på samme måte som parfyme og fungerer på samme måte. Den er litt mindre konsentrert enn en parfyme, så man kan i teorien spraye flere steder på kroppen, evt i håret, uten at det blir helt overdose.

Jeg synes ikke den fungerer som bodylotion. 

Anonymkode: 8e367...1d7

Takk for svar🙂 Da er det egentlig en slags parfyme jeg har fått, og ikke et hudprodukt, som jeg trodde det var. Det skal ikke være lett😅

Anonymkode: 09fc3...65f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For andre er det ihvertfall bittelitt bedre med bodyspray enn parfyme, som er ganske egoistisk å bruke.

Anonymkode: 13355...311

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...