Gjest Rødtoppen Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Jeg og samboeren min har et bra sexliv, vil jeg påstå. Har bodd sammen i 3 år, og har ofte sex. Men det har jo en tendens til å bli litt "rutine" over det innimellom da, hvor vi har sex etter at vi har lagt oss om kvelden... Noen som har noen GODE forslag til hvordan jeg kan overraske samboeren min? Annet enn sexy undertøy og de vanlige gamle klisjeene?? Hehe! Eneste kriteriet er at det ikke skal flere mennesker inn i bildet!!
BMD Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 En gang han kjører bil og du sitter på kan du kysse og beføle ham gradvis heftigere og ende opp med å suge ham skikkelig. Litt trafikkfarlig, men han kommer nok til å sette pris på det likevel. Kåt ham opp skikkelig en kveld dere er ute på byen, og så tar dere en kjapp en på dass. Du kan lirke deg til å pule ham mens han sover. Bare pass på å ta det pent til han får våknet litt og du er sikker på at han er blitt skikkelig tent. Det å ligge nakne sammen foran peisen (gjerne med varm kakao, kun levende lys, røkelse, the works) og lese høyt fra en bok gir masse nærhet. Vi gutta kan sette pris på litt romantikk en gang iblant vi også. Hvis du vil spice'e det opp litt kan jo boka være av Jens Bjørneboe og hete "Uten en tråd". Ellers er reiseberetninger også fint. Noe man kan drømme seg bort i. "Naked sundays" er også en god ide. Noen ganger er det fint å bare nyte synet av hvor fin dama mi er naken (selv om det selvfølgelig ikke er noe i veien for å pule litt underveis). Vil du ha flere ideer? Isåfall må du rapportere om hvordan det gikk med de 5 første
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Onaner mens han ser på. Lat som han ikke er tilstede. Da kommer han til å gå i taket av kåthet!
Gjest Rødtoppen Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Til BMD: Skal prøve ut jeg, så skal du få høre hvordan det funker Kjekt å få høre fra MENN hva som tenner også
LunaTica Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Om du tror det faller i smak, lag til et bindingssystem som du gjemmer under putene eller innimellom madrassen og bind han fast. Hva du gjør etter det er det bare fantasien som setter grenser for.
Nelle Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Hva med denne (som jeg leste her inne en gang): En gang du er alene hjemme, rigg til et kamera og film deg selv mens du onanerer. Spill over på dvd eller video, og en gang han skal være alene hjemme gjør du det følgende: Gi ham filmen og si at det er en film du har kopiert av en venninne, og at den er kjempebra. DET må vel være garantert suksess!
BMD Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Til BMD: Skal prøve ut jeg, så skal du få høre hvordan det funker Kjekt å få høre fra MENN hva som tenner også ← Lykke til! Jeg venter i spenning PS: Utrolig bra forslag Nelle!
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. januar 2006 #8 Skrevet 16. januar 2006 Lykke til! Jeg venter i spenning ← Åkei, da har jeg/vi forsøkt "naked sunday", var jo en stor HIT det! Sambo holdt på å dåne når jeg foreslo det da, lurte på hva som hadde fått meg på DEN tanken
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #9 Skrevet 16. januar 2006 Onaner mens han ser på. Lat som han ikke er tilstede. Da kommer han til å gå i taket av kåthet! ← Denne funker garantert. Men det er viktig at man ikke gjør det for å "demonstrere", å spille skuespill. Hun må utstråle ekte kåthet når hun gjør det. Hvis han prøver å "hjelpe til", må han dyttes pent unna, helt til like før det går for henne. DA skal han få være med...
BMD Skrevet 16. januar 2006 #10 Skrevet 16. januar 2006 Sambo holdt på å dåne når jeg foreslo det da, lurte på hva som hadde fått meg på DEN tanken *ser uskyldig ut* Du er en super kjæreste forresten.
Gjest Rødtoppen Skrevet 16. januar 2006 #11 Skrevet 16. januar 2006 *ser uskyldig ut* Du er en super kjæreste forresten. ← :klø: Hvorfor er jeg en super kjæreste?? Fordi jeg engasjerer meg i å finne på noe morsomt innimellom?? Hihi!
BMD Skrevet 16. januar 2006 #12 Skrevet 16. januar 2006 Akkurat derfor. Det er supert med kjærester som engasjerer seg for å finne på noe morsomt. Spesielt når det er noe som er ment å være like morsomt for kjæresten som for en selv. Noen ganger er det veldig enkelt å være super.
Gjest Rødtoppen Skrevet 17. januar 2006 #13 Skrevet 17. januar 2006 Du kan lirke deg til å pule ham mens han sover. Bare pass på å ta det pent til han får våknet litt og du er sikker på at han er blitt skikkelig tent. ← Hmmm... Forsøkte denne i natt! Tror han hadde det bra mens vi holdt på, MEN han trodde bare han hadde drømt når vi stod opp i dag tidlig da! Har jeg gjort noe bra eller dårlig da??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå