Gå til innhold

Liten 90-talls ryggsekk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter etter en sånn pitteliten ryggsekk alle hadde på 90-tallet:p Brun aller helst. De jeg har funnet er for stor eller for dyr. Skal ut å reise og vil ikke ha noe som skriker "stjel meg!" selv om jeg skal til et veldig trygt land. Skal bare ha vannflaske, solkrem, gnagsårplaster, solbriller og sånt oppi. Mobiltelefon kan jeg ikke bruke der så vurderer å bare låse den inn i safen på hotellrommet.

Anonymkode: 06980...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det spesielt for 90-tallet sånn «veskesekk» altså? Uansett er det deilig å bruke en slik sekk når man skal rusle lenge i byen. Jeg bruker det mye. Men jeg er ikke helt ung da….😁

Skrevet

Accessorize har hatt noen ganske små sekker i sommer. 90-tallssekkene var jo bittesmå, mye mindre enn de det er lenket til her - og skulle aller helst henge helt nede på korsryggen...

AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo mobilvesker man kan ha under tskjorten eller genseren, så kan du ha med mobilen hvis du trenger google maps osv hvis du er på ferie....

Anonymkode: ff8a6...9ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

noe sån ish? https://www.zalando.no/pier-one-unisex-ryggsekk-brown-pi954o03q-o11.html

her er i alle fall en lenke med forskjellige på zalando. bare å bla nedover for å se om du finner noe https://www.zalando.no/ryggsekker/_beige.brun/?order=price&dir=asc

Anonymkode: 3cb7f...0a8

Alt fra stor:p har vært på Zalando og sett

Ella-2 skrev (14 timer siden):

Er det spesielt for 90-tallet sånn «veskesekk» altså? Uansett er det deilig å bruke en slik sekk når man skal rusle lenge i byen. Jeg bruker det mye. Men jeg er ikke helt ung da….😁

Jeg vokste opp på 90-tallet og har inntrykk av at "alle" hadde en sånn liten sekk i stedet for veske da:p 

Daria skrev (14 timer siden):

Accessorize har hatt noen ganske små sekker i sommer. 90-tallssekkene var jo bittesmå, mye mindre enn de det er lenket til her - og skulle aller helst henge helt nede på korsryggen...

Ja, akkurat! 😃 Takk for tips! 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Finnes jo mobilvesker man kan ha under tskjorten eller genseren, så kan du ha med mobilen hvis du trenger google maps osv hvis du er på ferie....

Anonymkode: ff8a6...9ab

Men mobilen er jo det minst viktige, kan ikke bruke mobilen i utlandet:p 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.7.2023 den 7.43):

Alt fra stor:p har vært på Zalando og sett

Jeg vokste opp på 90-tallet og har inntrykk av at "alle" hadde en sånn liten sekk i stedet for veske da:p 

Ja, akkurat! 😃 Takk for tips! 

Men mobilen er jo det minst viktige, kan ikke bruke mobilen i utlandet:p 

Hæ? Hva slags abonnement har du som ikke kan bruke mobilen i utlandet? 

Anonymkode: 6fd5d...28d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hæ? Hva slags abonnement har du som ikke kan bruke mobilen i utlandet? 

Anonymkode: 6fd5d...28d

Et bedriftabonnement som viste seg å være sjit😆 Men fikk vite senest i går at jeg nå kan bruke mobilen likevel! 😃 De har endret avtalen .

Men jeg vil fortsatt ha en sekk:p Så tips mottas med takk😊

AnonymBruker
Skrevet

Ryggsekk er ikke så lurt i forhold til lommetyveri. Du har ikke kontroll med hvem som kan snike seg ned i sekken.

Anonymkode: fec89...00e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ryggsekk er ikke så lurt i forhold til lommetyveri. Du har ikke kontroll med hvem som kan snike seg ned i sekken.

Nei, det vet jeg, men jeg skal ikke ha noe verdier i den, bare solkrem, vannflaske, denslags. Mobilen, nå som jeg kan bruke den likevel, pakker jeg vel i mannen sin sekk som har en sånn anti-tyverilomme. Vil ikke la han bære alt, han blir jo også å drasse på kamera, og det må han passe på:p

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig. En slik sekk roper jo "ran meg, jeg er turist".

Anonymkode: 29df6...59a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Goldenretriever
Skrevet

Uenig i at en liten sekk som passer antrekket skriker turist nå som det er ganske trendy igjen. Så lenge man har verdisakene et annet sted er det null problem. 

Jeg ville trålet gjennom Finn, Tise og bruktbutikker der du bor i tillegg til vanlige butikker. Kanskje du har flaks og finner en ekte 90-tallssekk! 

AnonymBruker
Skrevet

Kånken slår alt her.

Anonymkode: 74e9f...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kånken slår alt her.

Siden det TS spør om er en mikroryggsekk er det bare Kånken sling som er liten nok, og det er ikke en ryggsekk, men en skulderveske. Kånken mini er liten, men ikke knøttliten: 

image.png.9cca1fee575bade530277c4d36b711f7.png

Bildet nedenfor er en Kånken sling. Synd den ikke kommer med mulighet for å kunne bæres som ryggsekk. 

image.png.4ef3e1783479a8ff7e6af9b0007348b5.png

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (4 minutter siden):

Siden det TS spør om er en mikroryggsekk er det bare Kånken sling som er liten nok, og det er ikke en ryggsekk, men en skulderveske. Kånken mini er liten, men ikke knøttliten: 

image.png.9cca1fee575bade530277c4d36b711f7.png

Bildet nedenfor er en Kånken sling. Synd den ikke kommer med mulighet for å kunne bæres som ryggsekk. 

image.png.4ef3e1783479a8ff7e6af9b0007348b5.png

Min påstand står.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...