AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #1 Skrevet 18. juli 2023 Er det noen som har hatt SA som vet om dette er normalt?! Jeg spontanaborterte uka som var nå, har kunn opplevd MA, men trengte da utskrapning pga alt kommer ikke ut av seg selv. Men hadde sluttet å blø for 2 dager siden,men har fortsatt smerter. Null feber, men blødde litt inatt. Men Skjønner ikke hvorfor magesmertene ikke gir seg. De er ikke sååå vonde, bare mensensmerter. Skjønner ingenting. Ville dere bare ventet på om feber dukket opp eller pratet med legen om det? Anonymkode: f3376...1ad
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Hei! Hvis du er usikker så ville jeg tatt kontakt med legen nå. Jeg hadde en SA i Mai, og jeg hadde mye kramper og veldig vondt i 3-4 dager før SA-en, men smertene ga seg omtrent momentant da alt "kom ut". Hvis du fortsatt har mye murringer som du ikke er vant med skader det ikke å ta kontakt med legen allerede nå og få deres vurdering, du skal ikke trenge å vente på å få feber. Er ikke alltid det er en komplett SA, så snakk med legen din for videre oppfølging. Anonymkode: 942ca...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå