Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Mine favoritter er: Guerlain solpudder og meteorites Chanel øyenskygge Chanel eyeliner YSL Touche eclat Clinique lipgloss Redken shampo, balsam og kur
Gjest Aimable Amie Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Mine absolutte favoritter er følgende: Make-up: Skinflash fra Christian Dior - bruker den til å skjule mørke ringer ol i ansiktet - anbefales - den er helt genial Øyeskygger fra Christian Dior Mascara fra Helena Rubinstein Leppesifter fra Lancome og Christian Dior Kajalstift fra BodyShop - grå med skimmer Håret: Shampo fra Wella SP - Volumshampo (den funker) Voks/gloss fra Wella High Hair (pearl gloss - løfter og gir fint skinn) Mousse fra Goldwell - (gir utrolig volum til håret) Spray fra Loreal - TecNiArt Ansikt: Fuktighetskrem fra Biotherm eller Declore - alt ettersom Endret 15. januar 2006 av Aimable Amie
Melon Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Cosmica vaskegele for fet hud Weleda Wild Rose Moisturising Cream Chanel Vitalumiere Foundation (både kompakt og fluid er jeg glad i) Guerlain Meteorites (klassiske varianten) Chanel Aqualumiere Lipstick nr.31 Waikiki ArtDeco Eyeshadow Base (veldig, veldig bra) YSL Faux Cils Mascara Diorshow Mascara
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har ikke så masse favorittprodukter, men sverger da til noe......: Dermocalm shampo fra Kerastase Clarins håndkrem Det var det jeg husket navnet på.......
Arkana Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Har ikke så veldig mange favoritter: Ansiktskrem: Olay Touch Mascara: YSL Faux Cils Håndkrem: Daily Hand Lotion fra L'Occitane Shampo: Wella SP Hårstyling: Ocean Spritz fra Wella og Wella High Hair hårspray
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Skal vi se....Jeg er ikke så veldig trofast når det gjelder produkter, men enkelte favoritter har jeg jo: Shampo/balsam: Kerastase Resistance og Alterna Hemp Seed (Repair) Leave-in: Redken Anti-Snap Spray: Sebastian Shaper Mega Hold Ansiktskrem: Shiseido Bio-Performance Selvbruner for ansikt: Clarins Liquid Bronze Mascara: Flex WP fra Lancome Lipgloss/farget lipbalsam: Clarins Solpudder: Guerlain Terracotta #2 Concealer: YSL Touche Eclat #2 parfyme: L'Eau par Kenzo og Jean Paul Gaulthier Classique
Rosenrød Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Tigi sexed up bodybuilding shampo og balsam Tigi maxxed out volumhårspray Makeup-store øyenskygger Armani liquid bronzer Dermalogica sine ansiktsprodukter
Gjest Aloha Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 Disse er noen av mine favoritter: * Clarins øyensminkefjerner (for heavy make up), ingen over, ingen ved siden! * Estée Lauder Magnascopic Mascara * Bloom lipgloss i fargen Sweetpea (ingen sammenheng med nick, nei ) * Avène øyekrem for sensitiv hud * Guerlain Divinora leppestift * Essenza spesialsalve og dusjsåpe * Dior solpudder
Tusseline Skrevet 15. januar 2006 #9 Skrevet 15. januar 2006 Foundation: Chanel Vitalumiere Mascara: Rimmel Exaggerate Leppepomade: Weleda Fuktighetskrem: Babor Pure Day Creme Kajal: Lancôme Crayon Khôl
Hilde Skrevet 15. januar 2006 #10 Skrevet 15. januar 2006 Mascara fra Helena Rubinstein Øyenskygger fra Chanel Concealer Touche Eclat fra YSL Rouge fra Chanel Simple renseservietter Dermalogica Active Moist ansiktskrem Dermalogica Ultracalming Cleanser som ansiktsrens Håndkrem 8 hour cream fra Elizabeth Arden Og hvis jeg bruker billige øyenskygger er ArtDecos øyenskyggebase genial, får H&M sine til å se ut som Chanel..
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #11 Skrevet 15. januar 2006 Disse er vel mine mest stabile favoritter: Shampo: Redken All Soft Leave-in: Redken Anti-Snap og Soft Ends Mascara: YSL Faux Cils Eyeliner: YSL Foundation: Chanel Vitalumiere Concealer: H.Rubinstein Magic Concealer Fuktighetskrem: Dermalogica Skin Smoothing Cream Hårstyling: Skum og spray fra Nicky Clarke Solpudder: Guerlain Ansiktsmaske: Dermalogica Multivitamin Power Leppepomade: Weleda Everon
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #12 Skrevet 15. januar 2006 Clinique superbalm YSL Touche Eclat Radiant Touch Kanebo Mascara 38°C Estée Lauder Deep Pore Mask Biotherm Deo Pure KMS Paste up spray
Saeria Skrevet 15. januar 2006 #13 Skrevet 15. januar 2006 For tiden er det dette: YSL Touche eclat I.D bare minerals foundation, og mineral veil Lancôme Flextencils WP Chanel øyenskyggene mine Exuviance rensemelk, dagfluid og nattkrem. Selukos shampoen min. Kan ikke leve uten den.
Gjest Manic Skrevet 15. januar 2006 #14 Skrevet 15. januar 2006 Jane Iredale mineralfoundation YSL Faux Cils mascara Guerlain solpudder Shisheido Blotting Paper Isadora Inliner Shisheido Lipgloss Dr Hauscha Rosekrem JojobaOlje Dr Hauscha Rensemelk
Gjest vimse Skrevet 15. januar 2006 #15 Skrevet 15. januar 2006 Av ren nysjerrighet måtte jeg inn og se, detta er jo rene vitenskapen!!! Jeg bruker shampoo og paste/voks fra butikken, sminke fra h&m, det eneste jeg unner meg er god parfyme, hypnotic poison...
Gjest Fruktfat Skrevet 15. januar 2006 #16 Skrevet 15. januar 2006 shampo/balsam/kur: redken og wella sp nivea dusjsolje nivea dry deo dior øyenskygger lancome mascara clinique foundation wella high hair styling produkter juicy tubes fra lancome blå lypsyl neutrogena body lotion eucerin renseservietter og ansiktskrem spenol til hendene
Gjest Lilleulv Skrevet 15. januar 2006 #17 Skrevet 15. januar 2006 Tigi sexed up bodybuilding shampo og balsam ← Å de er utrolig bra ja. min favoritt, men den ødelegger fargen hvis du har farga håret. mine favoritter: foundation: lancome renergie lift solpudder: guerlain terracotta mascara: lancome hypnose/ysl faux cils sjampo/balsam: tigi sexed up body building/kerastase reflection styling: noe sprayskum-greier fra kms dagkrem: vichy oligo 25/dermalogica ssc/shiseido multienergizing... Maske og peeling fra Dermalogica selvbruner: l'oreal (husker ikke hva den heter nå)
Gjest Malina Skrevet 15. januar 2006 #18 Skrevet 15. januar 2006 Fvoritter jeg kommer på: *Versace rouge og solpudder *Clinique superbalanced foundation *Lancome og Gosh maskaraer *Natursan dusjgele *Shisedo selvbruning *Decleor fuktighetsmaske *Estee Lauders håndkrem *YSL flytende eyeliner *HTH deo *Dermalogica special cleansing gel *Rdken All Soft shampo
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #19 Skrevet 15. januar 2006 Mine favoritter: Foundation - Clarins true comfort foundation (anbefalest virkelig!! Bedre enn chanel og clinique etter min mening, og de var mine favoritter før jeg oppdaget denne) Øyenskygge - Chanel spices Mascara - Lancome Solpudder - Guerlain Lipgloss/pleie - Elisabeth Arden eight hour cream
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #20 Skrevet 15. januar 2006 ansiktet: vichy normaderm serien (litt problemer med kviser..eller lite nå) selvbruner: st.tropez deo:sterilan oxygen fresh (billig å grei) ellers har jeg ikke noe spesiell favoritt sminke eller parfyme, bytter ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå