Gå til innhold

Registrert retur på pakke jeg venter i appen, men den skal ikke returneres!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en nettbestilling på vei, plutselig stod det i appen at jeg har egistrert retur på den, men den skal ikke returneres, hva gjør jeg? Den vil vel ikke bli kansellert eller sendt i retur uten at jeg foretar meg noe mer?

Anonymkode: 51b08...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt utleveringsstedet eller transportør, og si i fra at du ønsker pakken levert, ikke returnert som det står i appen. Det er sikkert en feil. Den må du gi beskjed om.

Anonymkode: 9dada...554

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke tilfeldigvis fra HM/Monki? Jeg fikk samme i går, pakken er registrert som levering og retur. Kan hende de gjør det på den måten i tilfelle du vil returnere.

Anonymkode: 520b2...028

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke tilfeldigvis fra HM/Monki? Jeg fikk samme i går, pakken er registrert som levering og retur. Kan hende de gjør det på den måten i tilfelle du vil returnere.

Samme her!

Anonymkode: 5f07f...8d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det flere ganger, hos flere butikker. 
De registrerer automatisk en returlapp med en gang, som man kan benytte hvis ønskelig. 

Anonymkode: a15c5...cd7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, annen kles butikk 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har en nettbestilling på vei, plutselig stod det i appen at jeg har egistrert retur på den, men den skal ikke returneres, hva gjør jeg? Den vil vel ikke bli kansellert eller sendt i retur uten at jeg foretar meg noe mer?

Det skjedde med meg når de knuste speilet de skulle levere. 

Anonymkode: 39e2a...e40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har opplevd det flere ganger, hos flere butikker. 
De registrerer automatisk en returlapp med en gang, som man kan benytte hvis ønskelig. 

Aha okey, så hvis jeg ikke foretar meg noe så skjer det ingen ting? Jeg kan bare la det være sånn det står?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det zalando?

hadde samme opplevelse- tok kontakt med kundeservice og de bekreftet st den var returnert- uten st jeg engang hadde mottatt. 
så kom det frem at det var transportfirmaet som hadde hatt problemer og sendt pakken tilbake. 
fikk beskjed om å bestille på nytt- typisk zalando… prisene endrer seg jo hele tida. 

Anonymkode: 3f13c...8b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Aha okey, så hvis jeg ikke foretar meg noe så skjer det ingen ting? Jeg kan bare la det være sånn det står?

Altså, er du usikker, så spør du dem....  Ingen her kan vite nøyaktig hva som gjelder i din situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 2.44):

Det skjedde med meg også. Jeg gikk inn på varen for å bestille den en gang til, da var det tomt på lager. Eller ihvertfall ikke mulig å bestille. 

Anonymkode: 166ca...3ba

AnonymBruker
Skrevet

Er det en pakke som skal levers til en instabox?

Anonymkode: 24daf...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...