AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Hvilken del bodde dere på / skal bo på? Anonymkode: cd2cd...e81
Gjest Atheena Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 Jeg ville bodd i nærheten av Ibiza by. Mye fulle briter på andre siden ved san Antonio. Kan fint bo på playa d'en bossa det er rett ved Ibiza by.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 21 minutter siden, Atheena said: Jeg ville bodd i nærheten av Ibiza by. Mye fulle briter på andre siden ved san Antonio. Kan fint bo på playa d'en bossa det er rett ved Ibiza by. Takk😊 Noen hoteller du anbefaler? Har sett litt på Ushuaia Anonymkode: cd2cd...e81
Gjest Atheena Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk😊 Noen hoteller du anbefaler? Har sett litt på Ushuaia Anonymkode: cd2cd...e81 Det kommer jo litt an på hensikten din med turen? Jentetur, partytur, reise med barn, par osv? Jeg hadde ikke følt for å bo akkurat der hvis ikke hensikten var å feste på Ushuaia hver dag. Har aldri bodd på det hotellet så kan ikke svare på det.
Gjest Atheena Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Gikk forresten inn å så på hotellet nå og det så fint ut. Kunne godt bodd der ja bare ikke støynivå blir for mye. Jeg setter også pris på litt stillhet innimellom selv om jeg er glad i å feste. Å dra på et party på Ushuaia er jo nesten obligatorisk, men usikker på om det er verdt å bo på selve hotellet. Er mange nydelig hotell kun for voksne i Ibiza. Så hadde heller valgt å kjøpt billetter til en kveld der med en kul dj eller dratt dit på elrow.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #7 Skrevet 18. juli 2023 23 minutter siden, Atheena said: Det kommer jo litt an på hensikten din med turen? Jentetur, partytur, reise med barn, par osv? Jeg hadde ikke følt for å bo akkurat der hvis ikke hensikten var å feste på Ushuaia hver dag. Har aldri bodd på det hotellet så kan ikke svare på det. Er jente/partytur😊 Anonymkode: cd2cd...e81
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #8 Skrevet 18. juli 2023 18 minutter siden, Atheena said: Gikk forresten inn å så på hotellet nå og det så fint ut. Kunne godt bodd der ja bare ikke støynivå blir for mye. Jeg setter også pris på litt stillhet innimellom selv om jeg er glad i å feste. Å dra på et party på Ushuaia er jo nesten obligatorisk, men usikker på om det er verdt å bo på selve hotellet. Er mange nydelig hotell kun for voksne i Ibiza. Så hadde heller valgt å kjøpt billetter til en kveld der med en kul dj eller dratt dit på elrow. Takk for tips, skal sjekke litt mer😊 Anonymkode: cd2cd...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå