AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Ikke hatt kontakt med henne siden ifjor. Så sendte hun en gif på Messenger nå, som hun angret på med en gang. Jeg så bare et varsel om at det var en gif, har ikke sett gifen. Jeg svarte bare med to emojier og så sendte hun omtrent samtidig en ny gif med en gnager som rister på hodet og så står det "no". Vet ikke om hun har fått med seg at jeg svarte med to emojier siden jeg sendte omtrent samtidig som hun sendte gif nr 2. Hun kan ha tatt kontakt igjen ved en feil, men tenker at det er mer sannsynlig at det var bevisst. Hun er fra før den av oss som har vist mest interesse. Anonymkode: 10f3d...266
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #2 Skrevet 18. juli 2023 Ok. Jeg ville tenkt det var en feil. Anonymkode: 7591f...012 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #3 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok. Jeg ville tenkt det var en feil. Anonymkode: 7591f...012 Jeg også. Særlig siden hennes neste reaksjon på hans svar var "No". Anonymkode: 3213b...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Skrevet 18. juli 2023 Hvorfor gjøre ting så komplisert? Hvis du lurer på noe, så spør du henne. Anonymkode: c5235...776
esmer Skrevet 21. juli 2023 #5 Skrevet 21. juli 2023 Hvis det er ett år siden dere har hatt kontakt, så har du jo havnet ganske langt ned i "samtalene", noe som betyr at hun fysisk har søkt deg opp og sendt den gif'en. Du kjenner relasjonen deres best, og siden du skriver at det er hun som tidligere har vist mer interesse, så gjorde hun nok kanskje dette for å tiltrekke din oppmerksomhet, ts..
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #6 Skrevet 21. juli 2023 Hadde hun vært interessert ville hun gitt deg beskjed om det Anonymkode: d2c8d...9ea
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 Sende en melding og spørre? Hun burde jo ha sendt deg noe mer når hun tar kontakt, en forklaring fortjener du uansett om det var ved en feil eller med vilje. Anonymkode: 95159...609
GrønnNellik68 Skrevet 21. juli 2023 #8 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 2.48): Ikke hatt kontakt med henne siden ifjor. Så sendte hun en gif på Messenger nå, som hun angret på med en gang. Jeg så bare et varsel om at det var en gif, har ikke sett gifen. Jeg svarte bare med to emojier og så sendte hun omtrent samtidig en ny gif med en gnager som rister på hodet og så står det "no". Vet ikke om hun har fått med seg at jeg svarte med to emojier siden jeg sendte omtrent samtidig som hun sendte gif nr 2. Hun kan ha tatt kontakt igjen ved en feil, men tenker at det er mer sannsynlig at det var bevisst. Hun er fra før den av oss som har vist mest interesse. Anonymkode: 10f3d...266 Klarer dere å skrive i det heletatt til hverandre? Er jo døfødt hvis en ikke kan skrive om ting til hverandre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå