Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei venninne( kollega)møtes hjemme hos henne en fredag i måneden for å lage mat og drikke vin. Vi møtes kl 17. 

Hvis hun har fri og jeg jobber den Fredagen kan hun sende melding og si at jeg gjerne kan komme tidligere. Vi slutter kl 15, så jeg svarer at jeg kommer så fort jeg får det til, men at det ikke blir veldig lenge før kl 17

Hvis hun jobber og jeg har fri så kan hun sende melding og si at hvis jeg har lyst å komme litt senere så går det bra. For hun skal jo på jobb først 

Er ikke dette litt merkelig? 

Anonymkode: f4fc3...2b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke merkelig. Det er klart hun har hatt tid til å ordne og gjort ting klart tidlig før et besøk når hun har fri. 

Anonymkode: 96034...d0b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun tenker på seg selv rett og slett. Gjør det samme du og😀

Anonymkode: 3270d...d4d

Skrevet

Jeg syns ikke kommentarene er merkelige, men jeg stusser over at dere bare møtes hos henne. Betyr det at du aldri inviterer henne, men at hun står for matlagingen hver gang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er merkelig å reagere på det, ja. Hvorfor, ts? Forklar, please. 

Anonymkode: 7c06c...ef6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere møte hos henne, så er det vel en måte å si fra om når hun er klar. Og at du kan komme når du er klar. Og når du bør komme litt senere. Ikke noe rart i det.

Anonymkode: 8d490...40f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva syns du er merkelig ved dette?

Anonymkode: 28b0a...38e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette synes jeg ikke er merkelig når det alltid er hjemme hos henne. Hun gir deg rom for å komme tidligere/senere når det passer for henne (i hennes hjem). Du har uansett mulighet til å komme kl. 17.

Anonymkode: 7985e...28f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (8 timer siden):

Jeg syns ikke kommentarene er merkelige, men jeg stusser over at dere bare møtes hos henne. Betyr det at du aldri inviterer henne, men at hun står for matlagingen hver gang?

Jeg har barn hjemme og det har ikke hun. Vi lager mat sammen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har barn hjemme og det har ikke hun. Vi lager mat sammen 

Jeg forstår ikke hva som er problemet fremdeles. Noen ganger passer det du kommer før for hun jobber ikke, andre ganger litt senere. 

Anonymkode: 28b0a...38e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når hun sier du kan komme før: hun gleder seg til besøk og tar deg gjerne imot tidligere om du har tid og lyst. 

Når hun sier det kanskje blir litt senere: det er stress med jobb og barn, kanskje det passer bedre bittelitt senere de dagene i blant - hun sier ifra for å være høflig og informere deg om at det kanskje blir litt kaotisk når du kommer inn døra. Betyr ikke at du ikke er velkommen. 

Ikke rare kommentarer. 

Værsågod.

Anonymkode: 970e3...c63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

🫣🫣🫣 Jo skikkelig merkelig! 
Herregud, hvor lav IQ og EQ har folk nå til dags?!

Anonymkode: 79e28...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...