Gå til innhold

Forstår ikke hvordan folk blir tatt på fersken med utroskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holdte på med ei jeg møtte på nettet i nesten 3 år.. Var til og med på besøk hos dem og knullet henne mens han var på jobb.. I flere månder..

Vi ble aldri oppdaget, siden vi gikk vær vår vei.. 

Selv om jeg har en viss forståelse på at mannen kanskje viste det da hun kom på besøk hos meg i en månend i slengen.. 

Igjen, så spilte bare gubben hennes ps4 hele tiden, så jeg forstår frustrasjonen hennes.

Men,  jeg skjønner ikke hvordan folk blir oppdaget.. Vi gjorde aldri noe som kunne hintet til at vi sku bli oppdaget, tekstet aldri noe seksuelt.

Fortell deres historie?

Anonymkode: 531ae...5ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri blitt oppdaget, men jeg kan jo tenke meg det er fordi folk snoker på de digitale slaveboksene til hverandre.
Så har du de som ansetter privatdetektiver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du trenger psykolog for dine mindreverdighetskomplekser, så har jeg nummeret til en utmerket god psykolog   Friske folk søker ikke oppmerksomhet hos en dame med mann, og motsatt med dame og mann. 

Anonymkode: 37580...cca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Noen er ikke så flinke til å slette spor, andre vil nok ubevisst bli oppdaget. 

Anonymkode: ae79b...7df

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi er naive. Jeg så ikke tegnene før i ettertid. Og man vil selvfølgelig ikke være kontrollerende. Utro stiller ofte tillitskrav, om du ikke stoler på meg så kan ikke vi være sammen. 

Ofte ønsker man ikke å forstå det åpenbare fordi man elsker den man håper hun er , ikke den hun egentlig er.

Noen er i tillegg gode på gaslightning. Sykeliggjøring av den bedratte. Overbevise om at "de er bare gode venner" og overnatte hos venner av det andre kjønnet er helt normalt, middag og kino med tidligere sexpartnere er normalt og den som ikke liker det er psyko, syk for å tenke at det ikke er greit. At dama tilbringer lørdagskvelden med en kollega fordi han trenger støtte i en vanskelig eller at det er tilfeldig at den samme kollegaen er på byen når dama er på venninne kveld. 4 ganger i mnd. Osv.

Massevis av røde flagg, men uten håndfaste bevis klarer ofte utro folk å juge og gaslighte.

Og den bedratte vil jo gjerne tro løgnen, fordi sannheten vil være ødeleggende.

Anonymkode: ca6a3...266

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvordan folk ikke blir tatt på fersken? Mange vet at partneren er utro enten bevist eller ubevisst, men det er ikke alle som velger å gjøre noe med det.

Noen lar partneren få ha en elsker/elskerinne på si, samtidig som de velger å bli i forholdet av ulike grunner. For noen kan det være å feks ikke å bryte opp familie livet, opprettholde fasaden, er redd for å gå/bekymringer for å klare seg alene. Samtidig så er det også partnere der ute som unner partneren sin nytelse med andre, fordi partneren selv ikke kan gi noe, feks sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Har litt erfaring med dette..

Jeg tror folk blir ferska fordi de er uforsiktige - de møtes for ofte og blir for lenge, har for mye kontakt, utveksler gaver, drar på familiehytta sammen, kolleger på jobben merker at de løper rundt og blunker til hverandre og det blir sladder som sprer seg for langt osv. I tillegg om den utro endrer vaner og rutiner, mer overtid, trener mer, mer ute med "gutta", tar med mobilen på do når han aldri har gjort det før etc.

Mange starter kanskje med å være forsiktige, og så blir de mer og mer skjødesløse. Sånn er det jo gjerne, man tøyer grensene og blir "tøffere". I tillegg skal man ikke undervurdere konseptet magefølelse hos den andre parten, som ikke er et bevis på noe men som kan føre til at denne får opp øynene litt og følger bedre med, kanskje til og med går til skrittet å snoke på mobil etc.

Du burde jo ikke være så eplekjekk TS, når hun er hos deg en måned? Da handler det nok mer om at samboeren hennes er naiv og/eller gir blanke, enn at du er et mestergeni når det kommer til affærer. En mer observant eller mistenksom partner hadde kanskje fersket dere.

Anonymkode: 576de...340

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg holdte på med ei jeg møtte på nettet i nesten 3 år.. Var til og med på besøk hos dem og knullet henne mens han var på jobb.. I flere månder..

Vi ble aldri oppdaget, siden vi gikk vær vår vei.. 

Selv om jeg har en viss forståelse på at mannen kanskje viste det da hun kom på besøk hos meg i en månend i slengen.. 

Igjen, så spilte bare gubben hennes ps4 hele tiden, så jeg forstår frustrasjonen hennes.

Men,  jeg skjønner ikke hvordan folk blir oppdaget.. Vi gjorde aldri noe som kunne hintet til at vi sku bli oppdaget, tekstet aldri noe seksuelt.

Fortell deres historie?

Anonymkode: 

Kanskje du heller skal lære deg rettskriving istedenfor å være utro?

Anonymkode: f79f2...c19

AnonymBruker
Skrevet

Tror f.eks gaslighting kan hjelpe. Om dama (eller mann) klager på at han overnatter på nachspiel, så får hun så ørene flagrer på at hun er sykelig sjalu. All sunn skepsis vris til sykelig sjalusi, og hun vil ikke være "sånn", så hun lukker øynene og klager aldri. Alle røde flagg vris til normal oppførsel som "alle andre" menn gjør.

Anonymkode: 51b41...e4b

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje du heller skal lære deg rettskriving istedenfor å være utro?

Kanskje du heller skal lære deg å holde deg til tema?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble tatt på fersken da eksen dro ut en kondom fra underlivet mitt under sex, hadde hatt fyllesex og ikke merket at den forsvant inni der dagen før. Det var helt forjævelig skamfullt og ekkelt, men eksen bare ristet på hodet og fortsatte sexen. Faktisk en sann historie jeg aldri har fortalt noen siden den er så syk 😅 Hører med til historien at eksen hadde behandlet meg dårlig over lang tid og jeg sa rett ut at jeg planla å ligge med noen andre for å hevde meg, så kanskje derfor han ikke ble så overrasket 

Anonymkode: 5046d...33b

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg ble tatt på fersken da eksen dro ut en kondom fra underlivet mitt under sex, hadde hatt fyllesex og ikke merket at den forsvant inni der dagen før. Det var helt forjævelig skamfullt og ekkelt, men eksen bare ristet på hodet og fortsatte sexen. Faktisk en sann historie jeg aldri har fortalt noen siden den er så syk 😅 Hører med til historien at eksen hadde behandlet meg dårlig over lang tid og jeg sa rett ut at jeg planla å ligge med noen andre for å hevde meg, så kanskje derfor han ikke ble så overrasket 

Anonymkode: 5046d...33b

Herlig historie 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan faktisk forstå at noen som blir mishandlet i forholdet sitt og blir truet hvis de bryter ut av forholdet er utro, men folk som er utro bare fordi de skal ha i pose og sekk, eller søker spenning byr meg imot!🤮

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (19 timer siden):

Jeg har aldri blitt oppdaget, men jeg kan jo tenke meg det er fordi folk snoker på de digitale slaveboksene til hverandre.
Så har du de som ansetter privatdetektiver.

Men er det ikke bedre å leve i et polygamisk forhold hvor du kan pule deg kvakk i hjel så mye du vil, uten å gå bak ryggen på noen?

Anonymkode: f0116...db6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3,5 års lang affære som ikke er oppdaget. Gift begge to med 3&4 barn hver, bor i hver vår utkant av samme bygd. Kontakten var kun på Snapchat, ingen meldinger / bilder ble lagret. Møttes ofte på kvelden når jeg gikk tur, kjørte tur, møttes på jobben hans eller på et hotellrom. Snakket aldri om familie eller livet generelt, hadde kun kontakt ifbm treff eller seksuelle meldinger. Aldri ringt hverandre eller vært inne hos hverandre, ingen følelser involvert heller.

Anonymkode: 6a536...090

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er det ikke bedre å leve i et polygamisk forhold hvor du kan pule deg kvakk i hjel så mye du vil, uten å gå bak ryggen på noen?

Anonymkode: f0116...db6

Nei, da er spenningen med det "forbudte og hemmelige" borte

Anonymkode: 0bf9e...d7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Nei, da er spenningen med det "forbudte og hemmelige" borte

Anonymkode: 0bf9e...d7a

Du blir kåt av løgner? 

Anonymkode: ae79b...7df

AnonymBruker
Skrevet

5 års affære, vi var begge gift på hver vår kant. Ble aldri tatt på fersken, ei heller fikk ektefellene våre vite noe. Grunnen til at jeg gjorde det slutt med ham var fordi han begynte å bli uforsiktig rundt treffene. Jeg passet på at jeg traff ham steder hvor ikke mine bekjentskaper kunne dukke opp, mens han ikke var så nøye på det. Vi ble tatt på fersken hele tre ganger av folk han kjente, på én og samme sommer. Han oppbevarte også gaver til/fra meg på steder hvor kona lett kunne finne dem, og han var svært dårlig på å bortforklare hvem, hva og hvorfor rundt dette.

Det sies at menn skjuler utroskap dårligere enn kvinner, og i vårt tilfelle stemte det så absolutt.

Anonymkode: 646f1...4c9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...