plastjuletre Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Er det noen som har en ny film å anbefale? :smile: Tenker på filmer fra 2004 og nyere... Enten filmer som går på kino eller som er kommet på DVD... Alle sjangere... Sleng dem ut
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 Dagboken med Ryan Gosling og Rachel McAdams, klissefilm uten like men *sukk* så fin
Arkana Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Anbefaler Hide and Seek med Robert DeNiro og Dakota Fanning. Så den for noen dager siden. Spennende, med en uventet slutt!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Vår, sommer, høst, vinter, vår. Koreansk film. Og den nyeste filmen til samme regissør, om en som bryter seg inn i og "bor" i leilighetene til folk mens de er på ferie. Veldig forskjellige, men fine, fine filmer. Og ellers har jeg vært altfor lite på kino i år og i fjor, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Vår, sommer, høst, vinter, vår. Koreansk film. Og den nyeste filmen til samme regissør, om en som bryter seg inn i og "bor" i leilighetene til folk mens de er på ferie. Veldig forskjellige, men fine, fine filmer. Og ellers har jeg vært altfor lite på kino i år og i fjor, tror jeg. ← Den sistnevnte filmen har navn etter en golfkølle - et tall, og så wood.
Christiane Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Lord of War er en fryktelig god film. Ellers er Ondskapen (svensk) en veldig flott film. Den ene svenske gutten er bare
Gjest Virvel Skrevet 15. januar 2006 #8 Skrevet 15. januar 2006 Kiss Kiss Bang Bang King Kong Harry Potter (alle sammen egentlig, nummer fire går på kino nå) Narnia Charlie og sjokoladefabrikken I dine sko War of the Worlds Mr and Mrs Smith Batman Begins
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #9 Skrevet 15. januar 2006 Den siste filmen jeg koste meg veldig med på dvd tror jeg må være "A lovesong for Bobby Long". For litt mer adrenalin vil jeg også anbefale "Hide and Seek", "Sin City", og "Assault on precinct 13". Tilslutt tar jeg med "Der Untergang", svært interessant film, og Bruno Ganz er skremmende lik Hitler.
Gjest Virvel Skrevet 15. januar 2006 #10 Skrevet 15. januar 2006 Hvordan kunne jeg glemme Der Untergang?
Gjest Spacegirl Skrevet 15. januar 2006 #11 Skrevet 15. januar 2006 Charlie og sjokoladefabrikken. Eller hvis du vil ha noe skumlere, så anbefaler jeg The Skeleton Key.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #12 Skrevet 15. januar 2006 Closer The Island Livet Under Vann Med Steve Zissou Kinsey
skrue Skrevet 15. januar 2006 #13 Skrevet 15. januar 2006 "Chihiro og heksene" Den er fra 2003 og er en japansk animasjonsfilm (ikke for barn vil jeg si). Tror den gikk på TV i jula, men har du ikke sett den så sett den opp på listen. http://www.cinemazone.dk/review.asp?id=3909&area=4
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #14 Skrevet 15. januar 2006 Livet Under Vann Med Steve Zissou ← Dette var den absolutt mest kjedelige filmen jeg noensinne har sett! Skjønner ikke hva som var bra med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå