Gå til innhold

Bør man invitere kollegaer hjem til seg på middag osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, bør man egentlig det? Jeg sier ja takk til noen invitasjoner på kveldstid, ca 3 ganger i året, og takker nei til ca like mange. Har ikke så stort behov for å henge sammen med kollegaer på fritiden. Det hender jeg inviterer folk hjem, men det er venner utenom jobb. En kollega mente at jeg burde begynne å invitere hjem, hun sa det etter flere glass vin, og antydet at det har blitt snakket om. Synes det er styrete å invitere flere pga plassmangel. Og pga plassmangelen blir jeg nødt til å ekskludere noen. Hvor ofte inviterer du folk fra jobb hjem, og er det noe du forventer av dine kollegaer? 

Anonymkode: 21860...531

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, bør man egentlig det? Jeg sier ja takk til noen invitasjoner på kveldstid, ca 3 ganger i året, og takker nei til ca like mange. Har ikke så stort behov for å henge sammen med kollegaer på fritiden. Det hender jeg inviterer folk hjem, men det er venner utenom jobb. En kollega mente at jeg burde begynne å invitere hjem, hun sa det etter flere glass vin, og antydet at det har blitt snakket om. Synes det er styrete å invitere flere pga plassmangel. Og pga plassmangelen blir jeg nødt til å ekskludere noen. Hvor ofte inviterer du folk fra jobb hjem, og er det noe du forventer av dine kollegaer? 

Anonymkode: 21860...531

Hvis du har en kollega du kommer godt overens med så kan dere selvfølgelig finne på noe sammen. Andre kollegaer bør ikke bry seg om det. Og alt som blir sagt etter noen glass vin bør du ta med en klype salt. Hvis det gjentar seg så kan du jo spørre hvorfor hun syns det.

Anonymkode: 3b468...1ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...