Gå til innhold

Skulle tatovere fødselsdato med gotisk skrift til barn nr. 3 på armen, men vennine sa at det ikke var så vanlig lenger..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hun rett? Er det ikke lenger trendy å tattovere fødseldato til barna lenger? Har det for de to andre barna jeg har føtt. Pappaene til de tidligere barna har også gjort det samme.

Anonymkode: ab0bf...99a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men spiller det noen roller hva som er trendy om det er det du ønsker deg?

Anonymkode: c6c0c...03a

• Liker 25
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Trendy har det vel aldri vært, men sikkert mer vanlig i enkelte miljøer. Men gjør det du liker selv! Tatovering bør uansett ikke tas pga mote 😊

Anonymkode: 430cf...3af

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Har det noensinne vært trendy? Dersom dette er et alvorlig ment spørsmål; Når det kommer til å gjøre permanente endringer på egen kropp, så ville jeg ikke lagt så mye vekt på trender. Disse vil alltid være i endring, i motsetning til tatoveringer. Det viktige er hva du ønsker og føler er rett for din kropp. Dette kjenner du best selv. Så ikke tenk så mye på hva venninner eller trendsettere gjør. Gjør det som føles riktig for deg 🤗

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må finne en tatovering du liker. Den skal være der gjennom mange moter.

Anonymkode: b6ab9...a53

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trineline skrev (1 minutt siden):

Har det noensinne vært trendy? Dersom dette er et alvorlig ment spørsmål; Når det kommer til å gjøre permanente endringer på egen kropp, så ville jeg ikke lagt så mye vekt på trender. Disse vil alltid være i endring, i motsetning til tatoveringer. Det viktige er hva du ønsker og føler er rett for din kropp. Dette kjenner du best selv. Så ikke tenk så mye på hva venninner eller trendsettere gjør. Gjør det som føles riktig for deg 🤗

Det har vært trendy ja. Feks masse fotballspillere som har dette. Beckham, Jon Arne Riise, +++

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du har for de to første blir det vel rart om du ikke har for nr. 3? Kjør på om det er din greie. 

Anonymkode: 37817...b5e

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har aldri vært trendy? Eller mente du kanskje harry? For det er det og det har det vært.

Anonymkode: 78827...a80

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Så du gjør ting fordi det er vanlig?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om du har for de to første blir det vel rart om du ikke har for nr. 3? Kjør på om det er din greie. 

Anonymkode: 37817...b5e

Enig, man kan faktisk ikke stoppe på tatovering nr.2 når man har flere barn! 

Anonymkode: 204d4...7ad

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiller da ingen rolle. Du kan selvsagt ikke la være å tatovere den tredje datoen når du allerede har de to første. Uansett så harry det er.

Anonymkode: 031cb...e65

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har hun rett? Er det ikke lenger trendy å tattovere fødseldato til barna lenger? Har det for de to andre barna jeg har føtt. Pappaene til de tidligere barna har også gjort det samme.

Man gjør det vel for seg selv og ikke for andre 

Anonymkode: ad1f8...25c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er vel helt irrelevant om det er trendy eller ei? Dere har valgt noe jeg regner med føles viktig og fint for dere?

Har du tatovert datoen til de to første, så tar du selvsagt også datoen til tredjemann.

Anonymkode: 53d45...d1c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jo veldig rart hvis du ikke tatoverer siste barnet også da, men bare de 2 første? 

Anonymkode: 2819e...b43

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nja.. hva med et tramp stamp i stedet? 

Anonymkode: 4f9fc...b7b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det har vært trendy ja. Feks masse fotballspillere som har dette. Beckham, Jon Arne Riise, +++

JA Riise har ALDRI vært trendy🤣

Anonymkode: f20a3...997

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

JA Riise har ALDRI vært trendy🤣

Jooo

Anonymkode: 2a716...70b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jooo

Anonymkode: 2a716...70b

🤣🤣

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er harry, men gjør hva du vil, velg det du liker. 

Anonymkode: 1c7c8...766

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så, tre barn, tre fedre? Du bør absolutt tatovere fødselsdatoen til den tredje, samt legge til navnene til de tre pappaene i parentes bak datoene. For hvis du frykter å glemme barnas fødselsdag, så er det vel en viss fare for at du glemmer hvem som er det enkelte barns pappa også?

Anonymkode: 64438...8bf

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...