Gå til innhold

Jeg har ikke vært utenfor huset på snart en uke, er vi fler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives helt fint med å ikke gå ut. De fleste dagene blir for varme. Trives også i eget selskap. Jeg er sosial når jeg vil, men har ikke giddet idet siste. Det går fint. Eneste er at jeg bekymrer meg for hva naboene måtte tenke om meg. 

Anonymkode: 016e6...cfa

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trives helt fint med å ikke gå ut. De fleste dagene blir for varme. Trives også i eget selskap. Jeg er sosial når jeg vil, men har ikke giddet idet siste. Det går fint. Eneste er at jeg bekymrer meg for hva naboene måtte tenke om meg. 

Samme her, har ikke vært ute av huset på en uke, jeg heller. Det skyldes mest at alle venner er på ferie, pluss at jeg har et vondt kne som gjør at det er vanskelig å gå noe særlig. Går derfor ut bare når jeg må. Savner både å være mer mobil og mer sosial, men venner er mye opptatt, og jeg er singel og uten barn, så da blir det mye alenetid. Tror ikke du skal tenke på naboene dine, de legger sikkert ikke merke til at du er så mye hjemme😊

Anonymkode: b7bd9...75e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også alene inne i dagesvis og gjerne ukesvis også. Men er på butikken 1 gang i uken da. Sånn er det når man er ufør og ikke har venner. 

Anonymkode: a4ec3...a3f

• Liker 1
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Også bare ute en gang i uken om jeg ikke skal noe spesielt. Har hjemmekontor og koser meg med aircondition. Kommer ut igjen til høsten :D 

Anonymkode: 09c38...6eb

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært ute av huset siden onsdag i forrige uke. Nå om dagen forlater jeg kun huset for å handle.

Anonymkode: 299e7...9d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mange uker i året jeg ikke er uta av døra mellom mandag og mandag. Mandag er min handledag, så da må jeg ut. Sånn er det å være kronisk syk. Er det varmvær ute så går jeg ihvertfall ikke ut. Jeg tåler ikke varmen. 

Heldigvis lever jeg med fine boforhold og trives i mitt eget selskap ;) 

Anonymkode: 5e3b3...448

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har ikke vært ute av huset siden onsdag i forrige uke. Nå om dagen forlater jeg kun huset for å handle.

Absolutt. Handle og kaste søppel, that’s it 😁

Anonymkode: 8bd15...503

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

«Godt» å høre man ikke er alene. Alvorlig depresjon her, vanskelig å dra ut av huset ❤️ Sist gang jeg var ute var på fredag forrige uke.

Anonymkode: a5f92...7a0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg leser i VG og andre riksaviser om folk som har blitt funnet i egne hjem etter å ha vært død i lengre tid, frykter allerede nå å bli en av dem, er i 30-årene..

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

«Godt» å høre man ikke er alene. Alvorlig depresjon her, vanskelig å dra ut av huset ❤️ Sist gang jeg var ute var på fredag forrige uke.

Du er ikke alene ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hender jeg leser i VG og andre riksaviser om folk som har blitt funnet i egne hjem etter å ha vært død i lengre tid, frykter allerede nå å bli en av dem, er i 30-årene..

Jeg har tenkt på det 😁 jeg har ikke kontakt med familien min og noen få, ikke så nære, venner, prater jeg med 2 ganger i året, kanskje. Så…

• Hjerte 1
Skrevet

Utenom handle mat i butikken eller gå med hunden min har jeg ikke hver ute på snart 2 uker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror nok at det nå i verstefall kunne ha gått opptil 10 dager før mine foreldre fant meg. Den dagen de går bort så antar jeg at jeg er en kandidat til å bli liggende i månedsvis. Og det er ikke en overdrivelse heller.

Anonymkode: 5e3b3...448

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hm, har vært ute da, steller i hagen, sitter ute i hagemøblene og koser meg med radio og bok, kryssord, strikking.

Men har nok ikke vært andre steder enn butikken bortsett fra det siste par ukene, men ikke tenkt det var rart? Storkoser meg med slapp hjemmeferie :)

Anonymkode: e919a...107

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart at dere som er inne så lenge av gangen ikke blir lei? Jeg kan absolutt anbefale alle å gå en halvtime hver dag / kveld. Dette gjør noe positivt med humøret og psyken. 

Anonymkode: be89c...e5c

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ute med hundene samt handler på butikken en gang i uka. Har vært inne i 3 uker nå…..

Anonymkode: 3cae5...629

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

❤️ feeling your pain. 

Hva kan man si til nysgkjerrige naboer som ringer på og lurer på om alt er bra og at de har vært bekymret siden de aldri så meg ute i det siste? Jeg vil ikke dele private ting med dem

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Synes det er rart at dere som er inne så lenge av gangen ikke blir lei? Jeg kan absolutt anbefale alle å gå en halvtime hver dag / kveld. Dette gjør noe positivt med humøret og psyken. 

Det er din mening. Noen trives slik. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg blir drittlei, men jeg er dårlig til beins og kan ikke gå turer. Kan gå til/fra bilen, men gidder ikke kjøre tur alene når jeg ikke har noe mål og mening.

Anonymkode: b7bd9...75e

AnonymBruker
Skrevet

❤️ feeling your pain. 

Hva kan man si til nysgkjerrige naboer som ringer på og lurer på om alt er bra og at de har vært bekymret siden de aldri så meg ute i det siste? Jeg vil ikke dele private ting med dem

Si takk for at du bryr deg, det går bra, tusen takk ♥️ Eventuelt legg til at formen ikke er helt på topp for tiden, uten å spesifisere. 

Mine naboer hadde ALDRI ringt på sånn, men de hadde baksnakket intenst. 

Anonymkode: d86e7...c7a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...