AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Var på jente kveld også hadde ei venninne bestilt en mannlig stripper. Det ble dans osv, men så kledde seg helt naken. Han fikk ståtids og fortsatt og danse med den oppreist. Så snudde han seg med bar rumpe mot oss og skulle vise en triks, snudde seg igjen og en sprutende kukk rett foran oss alle. Ble litt sjokkert. Trodde de danset kun helt ned i g-strengen eller noe, er det normalt? erfaringer? Anonymkode: 3c209...dd0 1
Eva-Lena Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 At folk gidder betale for dette skjønner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Skjedde meg det samme engang. Var på utdrikningslag med en stripper. Helt naken, ereksjon og hele greia. Måtte gå jeg så jeg fikk ikke med meg hele showet, men en deltager hadde filmet og viste meg at han kom. Tror de blir kåte under dansen eller no.Sikkert flaue etterpå lol Anonymkode: f3aac...956 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Har vært på to strip tease i utdrikningslag. Det var ereksjon begge gangene. Ene gangen kysset bruden penis til stripperen. Andre gangen ble det noen sekunders «hand-job». Anonymkode: 05010...c50 1
feliek54 Skrevet 18. juli 2023 #5 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Var på jente kveld også hadde ei venninne bestilt en mannlig stripper. Det ble dans osv, men så kledde seg helt naken. Han fikk ståtids og fortsatt og danse med den oppreist. Så snudde han seg med bar rumpe mot oss og skulle vise en triks, snudde seg igjen og en sprutende kukk rett foran oss alle. Ble litt sjokkert. Trodde de danset kun helt ned i g-strengen eller noe, er det normalt? erfaringer? Anonymkode: 3c209...dd0 Det er nok normalt at de er helt nakne. er mye av det på utdrikningslag
feliek54 Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 feliek54 skrev (Akkurat nå): Det er nok normalt at de er helt nakne. er mye av det på utdrikningslag. Jeg har blidt spurt om det og da måtte jeg være helt naken mens de tegnet meg og skulle kunne ta på
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 0.22): Har vært på to strip tease i utdrikningslag. Det var ereksjon begge gangene. Ene gangen kysset bruden penis til stripperen. Andre gangen ble det noen sekunders «hand-job». Anonymkode: 05010...c50 Det hadde vært utroskap i mine øyne. Anonymkode: 4cb0c...321 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå