AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Særlig på sosialprat trådene der den ene er mer innholdsløs enn den andre? Har folk virkelig ikke bedre ting å ta seg til? Er det dette ungdommen kaller fritidsproblemer? Anonymkode: c3c76...25a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Hmm. Du bruker tid her og i sosialprattrådene selv, så du har vel heller ikke bedre å bruke tid på.. Anonymkode: 2e7bf...0aa
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmm. Du bruker tid her og i sosialprattrådene selv, så du har vel heller ikke bedre å bruke tid på.. Anonymkode: 2e7bf...0aa Mhm jeg er dronninga av sosialprat. Anonymkode: c3c76...25a
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Så. Hvorfor er du tragisk og hva burde du gjøre med det? Anonymkode: dcc8e...ac5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hmm. Du bruker tid her og i sosialprattrådene selv, så du har vel heller ikke bedre å bruke tid på.. Anonymkode: 2e7bf...0aa Hvordan vet du det? Anonymkode: e742c...9d4
tvertimot Skrevet 18. juli 2023 #6 Skrevet 18. juli 2023 Mennesker har forskjellige interesser og er ulike som individer. Noen bruker kvelden på å jogge gatelangs, andre strikker. Veldig mange mennesker bruker timesvis hver dag foran TV-skjermen, det er absolutt ikke sosialt men for de som liker det så vil det være en perfekt aften. Tenker at de som skriver her, at de rett og slett liker å lese og skrive. Intet galt i det, jeg vil sågar hevde at det er mer givende enn å sitte foran TV i timesvis, eller å løpe lange distanser på asfaltert vei.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #7 Skrevet 21. juli 2023 On 7/18/2023 at 10:01 PM, tvertimot said: Mennesker har forskjellige interesser og er ulike som individer. Noen bruker kvelden på å jogge gatelangs, andre strikker. Veldig mange mennesker bruker timesvis hver dag foran TV-skjermen, det er absolutt ikke sosialt men for de som liker det så vil det være en perfekt aften. Tenker at de som skriver her, at de rett og slett liker å lese og skrive. Intet galt i det, jeg vil sågar hevde at det er mer givende enn å sitte foran TV i timesvis, eller å løpe lange distanser på asfaltert vei. Det finnes da mer oppegående forum enn dette. Anonymkode: 3032f...639
tvertimot Skrevet 22. juli 2023 #8 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det finnes da mer oppegående forum enn dette. Anonymkode: 3032f...639 Kanskje mange av brukerne her er på andre forum, jeg vil anta at de er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå