Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ekskjæreste jeg ikke har snakket med på lenge. Vi ville begge være prøve å være venner/vennlig etter at det ble slutt, men kontakten har dabbet mer og mer av. Det har alltid vært en god tone der, så ingen krangling eller dårlig stemning. Jeg sendte en morsom video til han for noen dager siden, da jeg syns han på videoen var helt lik eksen min, både i væremåte og utseende. Det var en morsom snutt jeg lo av, og syns det var gøy å sende den til han også. Jeg fikk ikke noe reaksjon, ikke en gang en emoji. Er ikke det litt respektløst og rart å ikke reagere når noen sender deg en melding? Ah, sånt irriterer meg! 

Anonymkode: 335db...140

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert han synes det var morsomt å få en video med noen som lignet ham. Ta hintet. Han vil ikke ha mer kontakt. Kom deg videre og finn en ny mann. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (55 minutter siden):

Ikke sikkert han synes det var morsomt å få en video med noen som lignet ham. Ta hintet. Han vil ikke ha mer kontakt. Kom deg videre og finn en ny mann. 

Videoen var morsom i seg selv, helt hans humor. Men jeg skjønner hva du mener, kjipt likevel, en kjip følelse når man ikke får respons på kontakt, selv en så harmløs melding som dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Videoen var morsom i seg selv, helt hans humor. Men jeg skjønner hva du mener, kjipt likevel, en kjip følelse når man ikke får respons på kontakt, selv en så harmløs melding som dette.

Ja, kjipt å ikke få respons. Hva skal du med kontakten? En eks er en eks av en grunn. Lurt å gå videre. Ingen vits å bruke ham til underholdning og bekreftelse. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (1 minutt siden):

Ja, kjipt å ikke få respons. Hva skal du med kontakten? En eks er en eks av en grunn. Lurt å gå videre. Ingen vits å bruke ham til underholdning og bekreftelse. 

Jeg savner kontakten, liker å ha en god tone med ekser selv om man snakkes og sees sjelden. Han vil jo alltid være en del av meg, på en måte, selv om forholdet tok slutt. Men jeg skjønner at ikke alle ser det på samme måte. Jeg hadde forøvrig aldri latt være å gi et livstegn på en mld fra en eks, med mindre man gikk fra hverandre i sinne og forakt, av en eller annen grunn.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg savner kontakten, liker å ha en god tone med ekser selv om man snakkes og sees sjelden. Han vil jo alltid være en del av meg, på en måte, selv om forholdet tok slutt. Men jeg skjønner at ikke alle ser det på samme måte. Jeg hadde forøvrig aldri latt være å gi et livstegn på en mld fra en eks, med mindre man gikk fra hverandre i sinne og forakt, av en eller annen grunn.

Han er ferdig med deg. Ta et hint.

Anonymkode: 22399...480

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig at kontakt mellom ekser dabber av og avsluttes på et tidspunkt. 

Anonymkode: 0679d...980

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er ferdig med deg. Ta et hint.

Det er allerede en annen som har sagt det samme, og som jeg svarte «jeg skjønner hva du mener». Du trenger ikke gni det inn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vil anbefale det å slutte å ha kontakt med ekser så lenge dere ikke har barn sammen. Se fremover. Kjenn på savnet og bruk de følelsene til å motivere deg til å bli kjent med nye mennesker. Den dagen du treffer en ny mann er det dumt å ha flere ekser du gir energien din til. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er allerede en annen som har sagt det samme, og som jeg svarte «jeg skjønner hva du mener». Du trenger ikke gni det inn.

Virker jo som om du ikke har skjønt det. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en ekskjæreste jeg ikke har snakket med på lenge. Vi ville begge være prøve å være venner/vennlig etter at det ble slutt, men kontakten har dabbet mer og mer av. Det har alltid vært en god tone der, så ingen krangling eller dårlig stemning. Jeg sendte en morsom video til han for noen dager siden, da jeg syns han på videoen var helt lik eksen min, både i væremåte og utseende. Det var en morsom snutt jeg lo av, og syns det var gøy å sende den til han også. Jeg fikk ikke noe reaksjon, ikke en gang en emoji. Er ikke det litt respektløst og rart å ikke reagere når noen sender deg en melding? Ah, sånt irriterer meg! 

Det er aldri noen god grunn til å være venn med eksen. Noe han åpenbart har skjønt. Kanskje han har funnet seg en ny dame. Slutt å mas og kom deg videre. 

Anonymkode: cd143...9be

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har truffet noen som gjør at han vil roe kontakten med en eks? Kanskje han var stresset da du sendte den? Eller opptatt, og glemte å svare? 

Anonymkode: 591f6...e86

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
ESFP skrev (9 timer siden):

Jeg vil anbefale det å slutte å ha kontakt med ekser så lenge dere ikke har barn sammen. Se fremover. Kjenn på savnet og bruk de følelsene til å motivere deg til å bli kjent med nye mennesker. Den dagen du treffer en ny mann er det dumt å ha flere ekser du gir energien din til. 

Ja du har jo rett i dette, av og til trenger man å høre det fra andre❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke alltid respondere på en random video jeg får tilsendt... 
Hvis det er en melding med noe fornuftig innhold derimot, så svarer jeg. 

Anonymkode: c4233...e9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg gidder ikke alltid respondere på en random video jeg får tilsendt... 
Hvis det er en melding med noe fornuftig innhold derimot, så svarer jeg. 

Anonymkode: c4233...e9c

Så hyggelig du er da. Folk sender jo gjerne noe «random» greier for å få kontakt, om det så bare er en latter-emoji.

• Liker 1
Skrevet

Han vil vel egentlig åt det skal dabbe helt av, og da lettere gå videre. Det er ikke så greit å ha kontakt med sin ex lenge etter at det har vært slutt. 

Når vi har funnet nye kjærester, synes jeg ikke det er så greit at kjæresten har kontakt med sin eks.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så hyggelig du er da. Folk sender jo gjerne noe «random» greier for å få kontakt, om det så bare er en latter-emoji.

Nei nå får du jaggumeg gi deg , menneske. Det er ikke snakk om å være hyggelig eller ikke hyggelig, godta at folk er forskjellige du. Det er mange som hverken har tid eller ork til å svare på alt man mottar, det betyr ikke at de er monstre. Skjerp deg.

Tenk på alle de som gjorde det slutt samme dagen som du og eksen din. De har allerede vært gjennom kjærlighetsorgen og har gått videre for lengst, kanskje har de fått seg nye kjørester. Mens din sorg starter først nå fordi du tenkte det var smart å være venn med eksen. Nå er han lei, du er nedprioritert, og se på deg nå her du sitter og er sur for noe så simpelt som at ekskjæresten din ikke svarer på meldinga di.

Gud så patetisk...

Anonymkode: 9cb52...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei nå får du jaggumeg gi deg , menneske. Det er ikke snakk om å være hyggelig eller ikke hyggelig, godta at folk er forskjellige du. Det er mange som hverken har tid eller ork til å svare på alt man mottar, det betyr ikke at de er monstre. Skjerp deg.

Tenk på alle de som gjorde det slutt samme dagen som du og eksen din. De har allerede vært gjennom kjærlighetsorgen og har gått videre for lengst, kanskje har de fått seg nye kjørester. Mens din sorg starter først nå fordi du tenkte det var smart å være venn med eksen. Nå er han lei, du er nedprioritert, og se på deg nå her du sitter og er sur for noe så simpelt som at ekskjæresten din ikke svarer på meldinga di.

Gud så patetisk...

Åj Å Åj, så sinna da. Har aldri kalt deg noe monster, det var dine ord. Og alt du skriver i siste avsnitt er bare oppspinn, for du aner ingenting om den situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åj Å Åj, så sinna da. Har aldri kalt deg noe monster, det var dine ord. Og alt du skriver i siste avsnitt er bare oppspinn, for du aner ingenting om den situasjonen.

Begynner å forstå hvorfor han ikke gidder svare deg 😆

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Begynner å forstå hvorfor han ikke gidder svare deg 😆

Det er jo du som er hissig her da, ikke jeg. Eier du selvinnsikt, skal tro? Les gjennom det du har skrevet en gang til, syns du at du selv virker hyggelig og empatisk? 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...