LunaOolivia Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Hei jeg er nettopp fylt 20 år og sluttet på piller for 9 måneder siden, mensen er enda uregelmessig og tror heller ikke jeg har EL siden jeg har tatt flere tester igjennom syklusene mine og jeg har heller ingen symptomer på EL. når ble deres syklus regelmessig etter ppille slutt? Er det vanlig at det tar over 9 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Ble regelmessig etter 2 mnd. Anonymkode: 00f42...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 17. juli 2023 #3 Del Skrevet 17. juli 2023 Hør med legen din du, det kan være mange grunner til ustabil syklus 😊 Trenger ikke å være noe, men kan være fint å sjekke om du feks skulle ha pcos 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #4 Del Skrevet 18. juli 2023 Fikk første mens nøyaktig ett år etter ppille-slutt. Men syklusen ble på ingen måte stabil etter det og fikk påvist pcos. Anonymkode: 1f54f...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå