AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #1 Skrevet 17. juli 2023 Eksen gjennom 5 år baksnakker meg til andre, han gjenforteller private og personlige hemmeligheter jeg har delt med han i fortrolighet, og han utleverer meg seksuelt og utbroderer ting også der. Jeg får høre det igjen av andre, og det er så flaut og vondt. Jeg vet da også mye om han og ting som han har fortalt, også om andre som andre ville ha fått sjokk av å høre igjen, men jeg deler da ikke det videre. Er faktisk moden og voksen til å ikke gjøre det, men det svir ekstremt at han gjør det. Vi er begge snart 40 år, og jeg skulle tro at han holdt seg for god til slikt. Hva gjør jeg? Jeg får ikke til å snakke med han, han har blokkert alle mulighetene til det. Vi bor på et mindre og gjennomsiktig sted, og dette begynner å bli veldig vanskelig for meg. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: d04db...858 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Skrevet 17. juli 2023 Ignorer. Har også en ex som baksnakker og lyver om meg. Ønsker han ingenting godt. Anonymkode: ffc8c...89e 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #3 Skrevet 17. juli 2023 Jeg ville ha startet et motrykte. Rett og slett si at siden eksen din er så bitter, sprer han ting om deg som enten er hemmelige eller ikke helt stemmer. Da tar du litt luven ut av det han forteller siden folk ikke lenger stoler hverken på at alt er sant eller at han har gode motiver for å snakke om deg. Min eks har tom skrevet om vårt brudd i et fagblad som han har lagt ut link til i sosiale medier. Jeg får ikke gjort noe med det enda jeg synes det er flaut og pinlig. Så jeg sier til felles kjente at "han får fortelle sin variant om forholdet/bruddet, så får jeg dele min". Anonymkode: d34d7...73a 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #4 Skrevet 17. juli 2023 Svar at du er litt satt ut fordi det er flaut, særlig siden mye er ren fantasi. At du ikke forstår hvorfor, men ikke får gjort noe med det. Anonymkode: 10c8d...aac 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #5 Skrevet 17. juli 2023 Min eks fortalte altfor mye om eks kona si. Det ble så mye at jeg måtte be han slutte fordi jeg synes det var ubehagelig. Hun var syk og voldelig (ifølge han ihvertfall) det gjorde til at jeg ble redd for å vise han alt og dele fortrolige ting med han i frykt for hva han ville si om meg til neste dame. For alt jeg vet kan han dikte opp alt mulig om meg da historiene om ekskona var så ille at jeg begynte å lure på om det i det hele tatt er sant. Det er fortsatt pinlig å møte henne ute med alt jeg nå vet. Om dere møter en mann som gladelig deler fortrolige ting om eksen, vit at han vil gjøre det samme om deg en dag! Anonymkode: 7cce7...9d9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #6 Skrevet 17. juli 2023 Han kommer en dag til å møte seg selv i døra, hadde jeg hørt eller hører jeg noen utbroderer veldig om eksen sin eller tilsvarende så vet man at det er to sider av en sak som regel. Vondt når man vet at det er bare ondsinnede rykter, men som sagt en dag sier det stopp. Da blir han bare sett på som en fjolls som bare snakker dritt om eksene sine. I mens må man prøve å heve seg over det og prøve å leve normalt. Lettere sagt enn gjort Anonymkode: 62c34...776 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #7 Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): han utleverer meg seksuelt og utbroderer ting også der. Jeg får høre det igjen av andre... Anonymkode: d04db...858 Spesielt dette kommer andre til å reagere på. Er ikke normalt å kringkaste til hele bygda hva eksen likte i senga. Det har jo ingen noe med. Pluss en utleverer også seg selv når man deler sånt. Det er cringe å høre på når folk prøver å ramme ekser i seksuelt sladder. Anonymkode: d34d7...73a 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #8 Skrevet 17. juli 2023 Jeg syns jo helt ærlig at damer som roter seg borti den mannen, bør få en advarsel. Eller for den del, de damene som har fått intime detaljer spredt om seg, burde få vite det. Han kommer ikke til å stoppe med dette. Anonymkode: d04db...858
Enmanelskeråhate Skrevet 18. juli 2023 #9 Skrevet 18. juli 2023 De fleste oppegående folk ser vel heller ned på han som holder på sånn vil jeg tro 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå