Gå til innhold

Bror som alltid blir prioritert av familien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mange år mellom oss, men vi er begge voksne nå. Jeg bor 1 og en halvtime unna familien, bror bor mors hjemland, studerer der. 

Nå kommer bestemor og mor til Norge. Eller mor bor her, men vært på ferie hos bestemor, så de reiser til Norge sammen. Bestemor har ikke vært her på mange år, og jeg hadde gledet meg til å hente de på flyplassen. Sa til mor for 2 måneder siden jeg kunne hente de på flyplassen, men nei.. det var ikke nødvendig. De trengte ikke bli hentet. Får nå høre at hun hat bedt broren min hente dem.. jeg har ferie må for å være sammen med bestemor. Men høres ut som de ikke mener jeg skal være så mye der. For jeg er så langt unna mener de. Mens  bror skal være med bestemor hver dag. Jeg føler meg så trist av dette. 

Vil bare glede meg til hun kommer, men nå er jeg bare trist egentlig. Føler meg utenfor, og såret at jeg ikke får hente dem, de foretrekker bror..

Andre som har det sånn med sin familie? Overreagerer jeg? Har følt på dette lenge, så er ikke første gang det skjer..

Anonymkode: b4aec...cc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal snakke med dem og fortelle hva du føler?

Anonymkode: ffd88...c79

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kanskje du skal snakke med dem og fortelle hva du føler?

Anonymkode: ffd88...c79

Har prøvd, men da blir de irritert. Kanskje for de er lei seg. Vet ikke. De sier jeg er urimelig, lager dårlig stemning.. og hvordan kan jeg si noe sånt.. jeg får alltid skylden.

Anonymkode: b4aec...cc3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 608c0...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...