Gå til innhold

Erfaring som reisesykepleier/travelnurse

Actionjunkie

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaringer i forhold til å være reisesykepleier?

Hvor lenge varer oppdrag, hvordan er lønnen, kan man ofte ta friperioder osv

Jobber for tiden i en 100% fast stilling på sykehus. Er en trygg og god jobb i og for seg, men jeg kjenner på at jeg hater å aldri få ferie når jeg ønsker, og at det er så vanskelig å få byttet vakter eller planlegge fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Actionjunkie skrev (44 minutter siden):

Er det noen her som har erfaringer i forhold til å være reisesykepleier?

Hvor lenge varer oppdrag, hvordan er lønnen, kan man ofte ta friperioder osv

Jobber for tiden i en 100% fast stilling på sykehus. Er en trygg og god jobb i og for seg, men jeg kjenner på at jeg hater å aldri få ferie når jeg ønsker, og at det er så vanskelig å få byttet vakter eller planlegge fremover.

Meld deg inn i gruppen travelnurse på Facebook. Der får du alle svarene du lurer på:)

Anonymkode: 3ca64...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meld deg inn i gruppen travelnurse på Facebook. Der får du alle svarene du lurer på:)

Anonymkode: 3ca64...f75

Tenkte å spørre her for å få en enkel oversikt på akuratt dette. Synes jeg må lete gjennom så mange innlegg der, og at det er litt rotete å få oversikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vikarsykepleier

Jeg er bemanningssykepleier, og en varm fremsnakker av den måten å jobbe på.

Oppdragene kan være så lange eller korte du ønsker, og blir enig med byrået ditt om. Å forhandle lønn er en treningssak, og også avhengig av hvilket byrå du jobber for. For en sykepleier bør det ligge over 350 kr/t hvis det skal gi noen mening, men dette må dere bli enige om. Nå på sommeren er det uansett mulig å diskutere opp mot 700 kr/t inkludert sommertillegg og "desperasjonstillegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikarsykepleier skrev (15 timer siden):

Jeg er bemanningssykepleier, og en varm fremsnakker av den måten å jobbe på.

Oppdragene kan være så lange eller korte du ønsker, og blir enig med byrået ditt om. Å forhandle lønn er en treningssak, og også avhengig av hvilket byrå du jobber for. For en sykepleier bør det ligge over 350 kr/t hvis det skal gi noen mening, men dette må dere bli enige om. Nå på sommeren er det uansett mulig å diskutere opp mot 700 kr/t inkludert sommertillegg og "desperasjonstillegg".

700 i timen?! Tror jeg vet hvor neste sommerjobb blir for å si det mildt. Skal jeg slite meg ut med sommerbemanning kan jeg likegjerne få betalt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...