Actionjunkie Skrevet 17. juli 2023 #1 Del Skrevet 17. juli 2023 Er det noen her som har erfaringer i forhold til å være reisesykepleier? Hvor lenge varer oppdrag, hvordan er lønnen, kan man ofte ta friperioder osv Jobber for tiden i en 100% fast stilling på sykehus. Er en trygg og god jobb i og for seg, men jeg kjenner på at jeg hater å aldri få ferie når jeg ønsker, og at det er så vanskelig å få byttet vakter eller planlegge fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #2 Del Skrevet 17. juli 2023 Actionjunkie skrev (44 minutter siden): Er det noen her som har erfaringer i forhold til å være reisesykepleier? Hvor lenge varer oppdrag, hvordan er lønnen, kan man ofte ta friperioder osv Jobber for tiden i en 100% fast stilling på sykehus. Er en trygg og god jobb i og for seg, men jeg kjenner på at jeg hater å aldri få ferie når jeg ønsker, og at det er så vanskelig å få byttet vakter eller planlegge fremover. Meld deg inn i gruppen travelnurse på Facebook. Der får du alle svarene du lurer på:) Anonymkode: 3ca64...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actionjunkie Skrevet 17. juli 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Meld deg inn i gruppen travelnurse på Facebook. Der får du alle svarene du lurer på:) Anonymkode: 3ca64...f75 Tenkte å spørre her for å få en enkel oversikt på akuratt dette. Synes jeg må lete gjennom så mange innlegg der, og at det er litt rotete å få oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 17. juli 2023 #4 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg er bemanningssykepleier, og en varm fremsnakker av den måten å jobbe på. Oppdragene kan være så lange eller korte du ønsker, og blir enig med byrået ditt om. Å forhandle lønn er en treningssak, og også avhengig av hvilket byrå du jobber for. For en sykepleier bør det ligge over 350 kr/t hvis det skal gi noen mening, men dette må dere bli enige om. Nå på sommeren er det uansett mulig å diskutere opp mot 700 kr/t inkludert sommertillegg og "desperasjonstillegg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mitch92 Skrevet 18. juli 2023 #5 Del Skrevet 18. juli 2023 Vikarsykepleier skrev (15 timer siden): Jeg er bemanningssykepleier, og en varm fremsnakker av den måten å jobbe på. Oppdragene kan være så lange eller korte du ønsker, og blir enig med byrået ditt om. Å forhandle lønn er en treningssak, og også avhengig av hvilket byrå du jobber for. For en sykepleier bør det ligge over 350 kr/t hvis det skal gi noen mening, men dette må dere bli enige om. Nå på sommeren er det uansett mulig å diskutere opp mot 700 kr/t inkludert sommertillegg og "desperasjonstillegg". 700 i timen?! Tror jeg vet hvor neste sommerjobb blir for å si det mildt. Skal jeg slite meg ut med sommerbemanning kan jeg likegjerne få betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå